Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב ספורטיבי


Bones
שימו לב! השרשור הזה בן 941 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האמת לרכב שלי הנעה אחורית ולפני זה הייתה הנעה קדמית. אני לא יכול לצאת חזק מהפניה כי הגלגל פנימי מסתחרר חזק ותיכף אני מוצא את עצמי 180 מעלות מהכיוון שאליה כיוונתי. בהנעה קדמית זה היה תת היגוי טרמינלי. כנראה אני נהג לא מספיק טוב. 🙂 אני חושב דיפ' היה פותר לי המון מזה. הכוונה שלי שדי קשה לנהוג חזק על אחורי ללא דיפ'  ,תקנו אותי אם אני טועה

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתקנים אותך, אתה טועה :)

 

אם יש לך אובדן אחיזה באותה הסיטואציה, קדמית או אחורית, הבעיה כנראה בזה שאתה לא הדרגתי מספיק על הגז. אבל זה סוג של לימוד נהיגה בהתכתבות שלא באמת עובד, צריך לראות מה באמת קורה שם.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצריך חזרה ליניארית יותר על הגז. אפשר לעשות דריפטים גם עם פתוח, בטח ברכב חזק. אצלי עם מוגבל האמת, הזנב בפניות יוצא יותר בקלות מאשר ללא הדיף. הצריך הסתגלות. בכל מקרה, נהיגה בהנעה אחורית שונה בתכלית מקדמית, ויותר קשה כי יש תוצאות שונות להעברות משקל ודברים בסיסיים לכאורה כמו בלימה או סתם הרמה של הרגל מהגז עשויים (או עלולים, תלוי מי נוהג) לגרום לתחת לצאת ולאיבוד שליטה. חייב אימונים מבוקרים עם מדריך להכיר את הרכב. 

עריכה אחרונה על ידי Smiro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם הזמן באמת למדתי להוסיף בהדרגה ויושב על הגז רק בישורת מלאה. 

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.9.2021 בשעה 21:41, RK כתב:

 

היי סליי, מה הולך וזה?

 

נהגת? או שאתה לא מסכים אוטומטית? כי לאחר נהיגה כמעט בכל הסגמנט (3 קודמת ונוכחית, C, ג'וליה, A4, ATS - תכלס כולן חוץ מוולוו הנוכחית) - הג'וליה הכי ספורטיבית מכולן, בפער. מה היה חסר לך בה להגדרת ספורט סאלון? אם נהגת, כמובן.

 

ניסית גם את היגואר? איך היא לדעתך בהשוואה לג'וליה ול-F30?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.9.2021 בשעה 06:51, Bones כתב:

שלום לכולם,

מחפש רכב חדש או עד שנתיים על הכביש, תקציב 200K +-.

מחפש שיהיה ספורטיבי, הנדסת אנוש טובה, אמין ושיהיה אפשר למכור אותו בהמשך בלי להוריד את המכנסיים...מעדיף מרכב סדאן אבל לא מחייב.

מעדיף הנעה אחורית או כפולה אבל שהרכב יהיה בטוח לנהיגה...לא נהג מרוצים ולא רוצה לעשות דריפט לאיזה עץ...

 

200 א' מאפשר לך להיות בררן. זה לא מעט כסף ונותן אופציות מעולות.

הדבר שהכי חסר לך זה ניסיון וההמלצה שלי אליך זה לקבוע נסיעות מבחן עם כמה מועמדות שונות או אפילו דומות למועמדות כדי לחדד לעצמך מה באמת גורם לך הנאה.

 

יש פערים מאוד גדולים בין ההגדרות של אנשים שונים וגם בטעמים. לכן הכי חשוב הברור עם עצמך.

יש מי שאוהב מכוניות מהירות וזורמות ומהצד השני יש מי שמתחבר למכוניות שבאים לעבוד בהן. שתיהן לגטימיות ומהנות וגם אותו אדם יכול להנות משתיהן.

 

בנוסף יש דברים שהם מאוד אישיים שיכולים להיות חסרי משמעות עבור אחד ונוראיים עבור אחר - רעש/נוחות/עיצוב ועוד.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זורק עוד אופציה (אם לא העלו אותה כבר):

 

קאדילק ATS פרימיום - יחידות אחרונות עלו על הכביש ב-2019, אולי תמצא (ואולי תתפשר על 2018).

מסמנת וי על כל הדרישות שלך.

  • מצחיק 1

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, RK כתב:

מתקנים אותך, אתה טועה :)

 

אם יש לך אובדן אחיזה באותה הסיטואציה, קדמית או אחורית, הבעיה כנראה בזה שאתה לא הדרגתי מספיק על הגז. אבל זה סוג של לימוד נהיגה בהתכתבות שלא באמת עובד, צריך לראות מה באמת קורה שם.

 

אני מתקשה להבין, איך יש אובדן אחיזה תחת כוח, עם בקרה עובדת?

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, falou כתב:

 

אני מתקשה להבין, איך יש אובדן אחיזה תחת כוח, עם בקרה עובדת?

 

 

אני לא חושב שיש בקרה במכוניות שהוא דיבר עליהן.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אכן מסבך את העניינים.

 

המכונית היחידה בלי בקרות, עם הנעה אחורית, שיש לי עליה הרבה קילומטראז', זו BMW 325 Couple E36. אז לא היו עוד בקרות ברמה הזו. זה היום לא נשמע הרבה, אבל היו לה 195 כ"ס על בערך 25 קג"מ מומנט, ויחסי העברה קצרים בגיר. זו בהחלט לא היתה מכונית לנהוג בחוסר תשומת לב, בטח שהכביש רטוב.

 

אבל כשמתייחסים למכוניות עם בקרות, אני לא חושב שיש בעיה להסתדר, גם עם הנעה אחורית הרבה יותר חזקה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, מיץ פטל כתב:

 

200 א' מאפשר לך להיות בררן. זה לא מעט כסף ונותן אופציות מעולות.

הדבר שהכי חסר לך זה ניסיון וההמלצה שלי אליך זה לקבוע נסיעות מבחן עם כמה מועמדות שונות או אפילו דומות למועמדות כדי לחדד לעצמך מה באמת גורם לך הנאה.

 

יש פערים מאוד גדולים בין ההגדרות של אנשים שונים וגם בטעמים. לכן הכי חשוב הברור עם עצמך.

יש מי שאוהב מכוניות מהירות וזורמות ומהצד השני יש מי שמתחבר למכוניות שבאים לעבוד בהן. שתיהן לגטימיות ומהנות וגם אותו אדם יכול להנות משתיהן.

 

בנוסף יש דברים שהם מאוד אישיים שיכולים להיות חסרי משמעות עבור אחד ונוראיים עבור אחר - רעש/נוחות/עיצוב ועוד.

 

 

צודק…תודה על העצה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, falou כתב:

אני מתקשה להבין, איך יש אובדן אחיזה תחת כוח, עם בקרה עובדת?

יש. נדיר, אבל יש. 

ברוב המוחלט של המכוניות מה-5-6 שנים האחרונות הבקרות באמת תופסות כל החלקה במהירות סבירה בזמן. וברוב המכוניות צריך להיות ממש אמיץ ו/או סתום ו/או לדעת מה אתה עושה כדי לאבד אחיזה. אבל היו כמה שהפתיעו אותי עם איבודי אחיזה גם בלי פרובוקציות חמורות. אחת מהן, נגיד, הייתה ניסאן מיקרה הנוכחית (לשאלתך, לא, זה לא היה תחת כוח. סתם נזכרתי בזה וכמה שזה תפס אותי לא מוכן תו"כ כתיבה). 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 941 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...