Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להוריד כתמים קשים שלא יורדים במים באמצעות פלסטינה שאקנה מחו"ל - עליאקספרס ליתר דיוק

האם כדאי?

זאת פעם ראשונה שאני יבצע פלסטינה, ראיתי סרטונים כיצד להשתמש והבנתי

האם מהשימוש בפלסטלינה יכול להגרם שריטות או נזק אחר?

 

אשמח לתשובה.

 

פורסם

עקרונית,

תמיד יכול להיגרם או נגרם נזק מפלסטלינה. בטח ישנם כאן כאלה שמשתמשים בפלסטלינה כזו, אני אישית חושש מכך. כפפת פלסטלינה או פלסטלינה עצמה אינן יקרות, ושווה לדעתי לקנות מחברה מוכרת וטובה. בנוסף, מומלץ להשתמש בחומר ייעודי לסיכוך, או לפחות onr. 

אם תרצה המלצות, בשמחה. 

פורסם

לא ממליץ על של עלי אקספרס

היא כמעט ולא מורידה כלום וקשה מדי גם לכחולה שאמורה להיות רכה.

 

יש פלסטלינות טובות וזולות באיביי, אני קונה של SOFT 99 SMOOTH EGG זה בערך 100 גרם ב 80 90 שקל, איכותית מאוד.

  • רעיון טוב! 1

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, liav12 כתב:

לא ממליץ על של עלי אקספרס

היא כמעט ולא מורידה כלום וקשה מדי גם לכחולה שאמורה להיות רכה.

 

יש פלסטלינות טובות וזולות באיביי, אני קונה של SOFT 99 SMOOTH EGG זה בערך 100 גרם ב 80 90 שקל, איכותית מאוד.

ליאב כמוני כמוך :) אל תקנה מאיבי דברים עלומים.

מוצר שיתאים גם לך בתור מתחיל אני מביא (גם לא יקרה לה כלום אם היא נופלת בניגוד לפלסטלינה רגילה שחובה לזרוק אם נופלת)

פלסטלינה טובה אתה למשל יכול לקנות את זו (יש גם למכירה בארץ) (סקירה לדוגמה)

 

עריכה אחרונה על ידי kobi_g
  • אהבתי 1

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...