Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למומחים

אני נוהגת בעשר שנים האחרונות בדיהטסו סיריון, רכב מושלם עבורי מכל הבחינות, קטן, חסכוני, זריז, אפס תקלות עד כה חוץ מבלאי סביר. אממה, ישן, שנתון 2009 ומרגישים שהוא מתעייף. 

חושבץ להחליף רכב בקרוב אבל ממש קשה לי להיפרד, בעיקר כי אני זו שמתחזקת את הרכב בשוטף ומוסכים עושים לי בהלת. אם יכולתי להחליף לדגם חדש לא הייתי מהססת אבל לצערי אין אז פונה אליכם המומחים להמלצה על רכב ברמה דומה עם אמינות גבוהה מאוד, מחיר עד 70k מהשנים האחרונות שישרת אותי לא פחות נאמנה מהנוכחי. חשוב לי מרווח, נהיגה נוחה, שאפשר לסמוך עליו בנסיעות ארוכות ושיוכל להידחס לחניות קטנות בתל אביב. אשמח להמלצות - שקלתי קיה סול אבל לא מכירה את הרכב. תודה! 

פורסם

ב-70 (וממש קצת) אפשר לקנות שברולט ספארק חדשה לגמרי מאפס ק"מ - אם את לא מחפשת בטיחות אקטיבית זה נשמע תפור לצרכים שלך.

הקיה סול לדעתי קצת גדולה לחניות תל אביבית צפופות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

המכלולים המכניים בסיריון שלך משותפים עם טויוטה יאריס מאותן השנים. לכן יאריס יותר חדשה ( בנזין, לא היברידית ) תהיה הכי קרובה לרכב הנוכחי שלך. אופציות נוספות - מאזדה 2, סוזוקי סוויפט.

ספארק אפשר לקנות חדשה בתקציב שלך מליסינג 0 קילומטרים. רכב מוצלח בסך הכל.

  • רעיון טוב! 3

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מצטרף להמלצה על הספארק.

היא זריזה בין רכבי המיני ובכלל, כוח לא חסר, האבזור טוב, נוחה הנסיעה די טובה.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

יונדאי I10 וקיה פיקנטו מהדגם החדש הגיעו עם גיר רובוטי חד מצמדי.

לדעתי, את שני הרכבים האלה אפשר לקחת בחשבון  רק מהשנתונים הקודמיים (עם גיר אוטומטי). 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

פיקנטו עם הגיר הרובוטי הגיעה לפני איזה חודש - חודשיים ועוד לא ראיתי כאלה על הכביש. 

 

כל פיקנטו משומשות תהיה עדיין עם גיר אוטומטי 4 הילוכים הישן. 

 

 

פורסם

נכון, כל פיקנטו משומשת תהיה אוטומטית רגילה..

התקציב מאפשר גם רכישת פיקנטו חדשה מליסינג 0 קילומטרים,  וכאן סיכוי גדול לקבל את הדגם החדש עם גיר רובוטי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני הייתי מחפש יאריס - היא הגרסה המודרנית לסיריון שלך אמינה להפליא זריזה וחסכונית,

סוויפט תתן מענה מצויין והפיקנטו תהיה אמינה (תחפשי 2020 דור קודם) להפליא ותשאיר לך עודף בכיס אבל תהיה הרבה פחות חסכונית.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם כך, גם פיקנטו.

וספארק קטן גם הוא ( אבל לא חלש ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם כך הונדה גאז אופציה טובה ואמינה, מרווחת מאוד, חסכונית,שמירת ערך טובה, חפשי את רמת אבזור קומפורט ולא טרנד בשביל תוספת מערכות בטיחות.

 

מזדה 2 ברמת אבזור דינמיק או pure white אופציה זריזה יותר אך משמעותית פחות מרווחת, רמת אבזור pure מאובזרת מאוד ובעלת סלון משולב עור יחודי בקטגוריה.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אצל אחי הקטן אותה דילמה- הוא מתעקש לא למכור את הסיריון 2008 שלו שהגיעה בקושי ל 100000 ק"מ וזאת על אף שהצעתי לו להשתדרג.

ספארק 2016-17 אפשר לקבל במתיחת תקציב לא גדולה במיוחד (30-35 תוספת) ואת השאר לחסוך.

הרכב אמנם מגיע עם גיר רציף-אך אל חשש,לא היו תלונות עד כה והמנוע 1400 הוא יחסית זריז.

  • רעיון טוב! 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

הסוויפט פחות הייתי ממליץ-אישית לא מת עליה, והיא אחת הרכבים בקטגוריה שלה שמרגישים הכי פחות נעים. מה שכן היא אמינה מאוד, ומרווחת(דיי boxy)

מה שכן הייתי ממליץ אלו המאזדה 2 והיאריס.

הייאריס תהיה הכי "קרובת משפחה" של הסיריון

והמאזדה 2 לדעתי האופציה הכי טובה מכל האסייטיות בקטגוריה שלה.

מאחר והתקציב הוא 70K אני מניח שהכוונה לרכב בן 2-3, לכן היאריס היא הדור הקודם ולא החדש.

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • רעיון טוב! 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
לפני 17 שעות, colauti 9 כתב:

אצל אחי הקטן אותה דילמה- הוא מתעקש לא למכור את הסיריון 2008 שלו שהגיעה בקושי ל 100000 ק"מ וזאת על אף שהצעתי לו להשתדרג.

ספארק 2016-17 אפשר לקבל במתיחת תקציב לא גדולה במיוחד (30-35 תוספת) ואת השאר לחסוך.

הרכב אמנם מגיע עם גיר רציף-אך אל חשש,לא היו תלונות עד כה והמנוע 1400 הוא יחסית זריז.

מבינה אותו, רכב באמת מעולה. אבל שלי עשה כבר למעלה מפי 2 ק"מ 🙂

לפני 16 שעות, ik3 כתב:

הסוויפט פחות הייתי ממליץ-אישית לא מת עליה, והיא אחת הרכבים בקטגוריה שלה שמרגישים הכי פחות נעים. מה שכן היא אמינה מאוד, ומרווחת(דיי boxy)

מה שכן הייתי ממליץ אלו המאזדה 2 והיאריס.

הייאריס תהיה הכי "קרובת משפחה" של הסיריון

והמאזדה 2 לדעתי האופציה הכי טובה מכל האסייטיות בקטגוריה שלה.

מאחר והתקציב הוא 70K אני מניח שהכוונה לרכב בן 2-3, לכן היאריס היא הדור הקודם ולא החדש.

תודה, כן לגמרי רכב לא חדש אפילו 2017 רלוונטי לי

×
×
  • תוכן חדש...