שלום למומחים
אני נוהגת בעשר שנים האחרונות בדיהטסו סיריון, רכב מושלם עבורי מכל הבחינות, קטן, חסכוני, זריז, אפס תקלות עד כה חוץ מבלאי סביר. אממה, ישן, שנתון 2009 ומרגישים שהוא מתעייף.
חושבץ להחליף רכב בקרוב אבל ממש קשה לי להיפרד, בעיקר כי אני זו שמתחזקת את הרכב בשוטף ומוסכים עושים לי בהלת. אם יכולתי להחליף לדגם חדש לא הייתי מהססת אבל לצערי אין אז פונה אליכם המומחים להמלצה על רכב ברמה דומה עם אמינות גבוהה מאוד, מחיר עד 70k מהשנים האחרונות שישרת אותי לא פחות נאמנה מהנוכחי. חשוב לי מרווח, נהיגה נוחה, שאפשר לסמוך עליו בנסיעות ארוכות ושיוכל להידחס לחניות קטנות בתל אביב. אשמח להמלצות - שקלתי קיה סול אבל לא מכירה את הרכב. תודה!