Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

חבר מחפש רכב 7 מקומות בזול.

כעת יש לו מאזדה 3 2004 והוא מבסוט ממנו. הרכב הבא כנראה יהיה מאותו ז'אנר.

אוטומט בלבד, בערך 12K ק"מ בשנה, לרוב בתוך העיר.

הבחירה הטבעית היא יפנית מזדקנת, כדוגמת מאזדה 5, טויוטה ורסו או מיצובישי גרנדיס (מרווחת יותר אך צמאה יותר לדלק).

מצד שני יש את האחים לבית פורד, אס-מקס וגלקסי מהדור הישן (עד 2012), יחסית גדולים ומרווחים יותר.

מצד אחד יש להם מנועים וגירים יחסית אמינים (?).

אך איך הן מתיישנות מעבר לכך? מה עם כל שאר חלקי הרכב? בשרשורי התחזוקה-אימה של הדגמים החדשים נראה שיש הרבה תיקונים יקרים מעבר לגיר עצמו. האם זה כך גם בדגם הישן?

בנוסף, משרשורים אחרים פה נראה שהמזגן חלש. כמה גרוע זה?

 

מה אומרים חכמי הפורום?

תודה רבה למשיבים!

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם (נערך)

יש לי גלאקסי 2008, בנזין 2.3,  בסה"כ הזדקן היטב מבחינת מנוע, הריפודים בלויים אבל האוטו עדיין מאוד מפנק, רוצה להחליף ולא מוצא משהו שיתן לי 7 מושבים כ"כ נוחים.
בשנה האחרונה החלפתי מחשב מנוע+מאוורים סה"כ כ8000 במוסך מורשה ( נשמע הרבה אבל ירידת ערך ברכב חדש הרבה יותר יקרה ובגלל שיש לי עוד רכב זה לא באמת ממש מפריע לי).

בגלקסי (בניגוד לאס-מקס) יש מזגן כפול גם מאחורה וחלונות כהים, ככה שאין בעיה (והרכב שחור)

עריכה אחרונה על ידי nglancer
  • אהבתי 1
פורסם

מה התקציב?

ידני בא בחשבון?

תמיד שמח לעזור וליעץ לגבי רכישת רכב - במיוחד רכבים שנותנים תמורה טובה לכסף(אפשר גם בפרטי).
בעבר: פג'ו 205, דיהטסו אפלאוז, פיאט מולטיפלה(זוכת תחרות הרכב הכי מכוער בעולם), רנו לוגאן, ניסאן מיקרה
היום: טויוטה סיינה

 

פורסם
בתאריך 18.7.2021 בשעה 21:26, טרט כתב:

אולי רנו לוגאן

יש בשנתונים מתקדמים יותר 

לא מוגדר כאמין במיוחד בפרט בדגמי הגיר האוטומטי.

 

וגם מאזדה 5 לפעמים הוצרכו להחליף מנוע.

  • אהבתי 1

משתדל לעזור

פורסם

אם התקציב לא גדול שיחפש מאזדה 5 (2010) סה"כ צפופה אבל הגיונית לאחזקה ובתוך העיר היא נוחה לתמרון,

וורסו וגרנדיס יהיה לך קשה למצוא אחת במצב טוב ויפה בתקציב מוגבל.

אולי הצרפתיות C4 ממודל 2016 ומעלה.

רנו לוגאן אוטומטית מעולה ואמינה.

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

איך, איך אתם מעבירים בחור מ *גלאקסי* לרנו לוגאן. איך. מה הקשר. גם מאזדה 5. פייספאלם.

 

לפות"ש - כפי שנאמר, תקציב.

בהנחה והוא נמוך, אני ממליץ להישאר בינתיים עם הרכב - הוא בסה"כ שמור, ולחסוך לקראת קיה קרניבל ומעלה בעתיד.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קיה קרניבל רחוק מאוד מהסכומים האלו,

הלוגאן יחסית מרווחת (במושב האחורי הרבה יותר מהC4, אורלנד, מאזדה 5 וכו'),

אכן אפילו לא קרובה לפורד,

אבל בעלויות אחזקה אני מניח שהיא תהיה הרבה אבל הרבה יותר זולה,

ואם יש לפותח השרשור תקציב מוגבל אני מניח שגם באחזקה הוא לא יהיה תקציב גבוה.

  • אהבתי 1
פורסם

תודה לכולם על התגובות!

 

לפני שעתיים, akivas כתב:

מה התקציב?

 

לא מוגדר מדויק.

כנראה סביב 20K.

הוא בא ממאזדה 3 2004 שמחזיקה לו יופי והוא מחפש משהו באותו סגנון. פשוט וזול.

 

לפני שעתיים, akivas כתב:

ידני בא בחשבון?

 

לא. רק אוטומט.

 

לפני שעתיים, המחליף כתב:

לא מוגדר כאמין במיוחד בפרט בדגמי הגיר האוטומטי.

 

לפני שעתיים, llaavvii כתב:

רנו לוגאן אוטומטית מעולה ואמינה.

 

 

אפשר אולי לשפוך אור על הנושא?

 

לפני שעתיים, llaavvii כתב:

אולי הצרפתיות C4 ממודל 2016 ומעלה.

 

רעיון מעולה אך הן יקרות יותר.

רכבים סבירים מתחילים באזור 40K.

 

לפני שעה, hans כתב:

איך, איך אתם מעבירים בחור מ *גלאקסי* לרנו לוגאן. איך. מה הקשר. גם מאזדה 5. פייספאלם.

 

לפות"ש - כפי שנאמר, תקציב.

בהנחה והוא נמוך, אני ממליץ להישאר בינתיים עם הרכב - הוא בסה"כ שמור, ולחסוך לקראת קיה קרניבל ומעלה בעתיד.

 

 

 

 

קיויתי שתגיב. אין חכם כבעל הנסיון.

המשפחה גדלה ואין אפשרות להישאר עם הרכב הקיים.

ולגופו של עניין, איך תהיה הגלאקסי הישנה כרכב תקציב מזדקן?

לפני 1 דקה, llaavvii כתב:

אבל בעלויות אחזקה אני מניח שהיא תהיה הרבה אבל הרבה יותר זולה,

 

זו בדיוק הנקודה.

למה לצפות עם עלויות אחזקה בפורד?

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם
לפני 26 דקות, GR8Day כתב:

זו בדיוק הנקודה.

למה לצפות עם עלויות אחזקה בפורד?

תחזוקה יקרה ביחס ליפניות.
הם לא נחשבים אמינים במיוחד.

  • אהבתי 1
פורסם

החזקתי 3 שנים לוגאן - וזה מול חבר ושכן טוב שהחזיק באותו זמן את הSMAX (הטורבו),

הSMAX אכן יותר מפנקת ובפער וגם יותר בטיחותית,

כל כניסה שלו למוסך לצורך טיפול שגרתי עלתה לפחות 1500 ש"ח ולרוב הרבה יותר (תמיד היה משהו), אני עם הלוגאן טיפלתי אם אני זוכר נכון בהילוך שישי ביפו עם ממוצע של 600-700 לטיפול.

צמיגים אצלו עלה יותר מכפול, מזגן אצלו נכנס פעמים להחלפה (עלה יותר מ5K),

בגדול עם הגיר של הלוגאן תקין מניח שדלק יקח בערך 1/12, תחזוקה זולה וסבירה (יש חלקים בשפע) צריך לבדוק שכל הכפתורים עובדים (כולל מנופי איתות, ומהירות מפוח מזגן), אני קניתי את הלוגאן בזמנו שהייתה בת שלוש ומכרתי אחרי 3-4 שנים אם אני זוכר נכון, שלי הייתה ידנית ולמעט פעם אחת שהקודן קרס הרכב גילה אמינות מופתית (אנחנו נוסעים המון).

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

שיהיה ברור - אף אחד כולל אני לא ממליץ לעבור לגלקסי/אס מקס חדשים יותר עם טורבו. חד משמעית לא.

השאלה היא מה אפשר לעשות עם תקציב כזה, והבחירה, לפחות בעיניי, היא בין שנמוך משמעותי לבין להישאר עם מה שיש - ומה שיש, למרות שמדובר בפורד, הוא אופציה סבירה להפליא מכיוון שמדובר באטמוספרי עם גיר פלנטרי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כברירת מחדל בין לוגאן לsmax מכל הבחינות - רנו גרנד סניק דיזל, היא תהיה יקרה יותר לרכישה מהלוגאן אבל הרבה יותר נוחה וחסכונית.

באמינות היא פחות מהלוגאן בגלל הגיר הרובוטי ויותר מערכות אלקטרוניות מהלוגאן הפשוטה אבל יותר שפויה בעלויות אחזקה מהפורד.

×
×
  • תוכן חדש...