Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם ההשבחה שעושים במגרש מכוניות מצדיקה את תוספת המחיר שהם דורשים ? האם לסמוך עליהם או לדרוש לראות את הרכב לפני שעובר השבחה?

פורסם

מה התוספת עבור ההשבחה?

מה כוללת ההשבחה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רק אומרים שיש השבחה קוסמטית עד שהרכב מגיע אליהם ( שזה מעורר חשש שמנסים להסתיר פגיעות) והשבחה מכנית אחרי שאני מחליט לקנות את האוטו . התוספת בערך 4 אלף מעל המחירון .

פורסם

לגבי קוסמטית, לפעמים עדיף להשאיר שריטה/פגם ולא לצבוע, העבודה יכולה להיות לא מקצועית.

לגבי מכאנית, אם הרכב שמור ומטופל לא אמורה להיות השקעה גדולה.

כך שהייתי חוסך את ה4 אלף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 16 דקות, yulianx כתב:

לגבי קוסמטית, לפעמים עדיף להשאיר שריטה/פגם ולא לצבוע, העבודה יכולה להיות לא מקצועית.

לגבי מכאנית, אם הרכב שמור ומטופל לא אמורה להיות השקעה גדולה.

כך שהייתי חוסך את ה4 אלף.

העניין שהם אומרים שהם עושים את ההשבחה הקוסמית בלי קשר אליי 

פורסם

בוא נגיד ככה,  לא הייתי משלם 4 אלף מעל מחיר השוק עבור השבחה.

אתה לא יודע איזה חלפים יתקינו (מקורי/ תחליפי) צמיגים שמים בדרך כלל סינים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בדיוק ראיתי עכשו את היונדאי איויניק של משהו מהמשפחה, אחחח נהג יחיד יותר נכון נהגת (זהירה רגועה) הרכב מפוצץ מכות בדיוק עכשו ראיתי שהפלסטיק מקדימה על הריצפה (היא אמרה שכל הדרך יש רעש מוזר). הרכב חוזר עוד חודש לליסינג כמובן יעבור "השבחה". הקיצור רכב קונים מיד פרטית.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
בתאריך 6.6.2021 בשעה 15:47, Carcar21 כתב:

רק אומרים שיש השבחה קוסמטית עד שהרכב מגיע אליהם ( שזה מעורר חשש שמנסים להסתיר פגיעות) והשבחה מכנית אחרי שאני מחליט לקנות את האוטו . התוספת בערך 4 אלף מעל המחירון .

אתה שואל ברצינות? הלסת נשמטה כשכתבת "לסמוך עליהם" והמקלדת לא פרצה בצחוק.

אם על הרכב שמוכרים לך לא ירוויחו - והם ירוויחו - על ה"השבחה" בטח ירוויחו. 

צמיגים סיניים. הסתרת פגיעות גוף ושריטות. נוזלים מהברז. תוסף אגרסיבי שישתיק את הרינגים ל-10K. מגבים שיתפרקו עוד לפני החורף. 

רק מה, עץ ריח תקבל א"א. 

איזה מודל זה בכלל שנמכר מעל למחירון, השבחה או לא? רוביקון משופר? מה פתאום? 

ובבקשה אל תגיד שאתה סומך על ה"בדיקה" שלהם ש"חוסכת" לך 400 ש"ח.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

2 רכבים שקניתי ממגרש התעקשתי כתנאי לקניה שאני יקבל אותם ללא "השבחה"

מטיולים במגרשים אפשר לראות את טיב "ההשבחה" המדוברת

צביעה בזול, גם חלקי פלסטיק, הצמיגים והחלונות לפעמים צבועים. הבדל ויזואלי בשמש בגוונים והצבע לפעמים מרגיש מחוספס למגע.

יש מקומות שעושים עבודה טובה אבל היוצא דופן לא מעיד על הכלל

אני מעדיף להימנע מזה

שלחו אותי פעם בגלל פגוש קצת מכוסח למוסך שלהם לצביעה, ראיתי את המקום ואיך עובדים ברחתי משם והעדפתי לתקן בהזדמנות בעצמי

פורסם
לפני 15 שעות, lior2321 כתב:

2 רכבים שקניתי ממגרש התעקשתי כתנאי לקניה שאני יקבל אותם ללא "השבחה"

מטיולים במגרשים אפשר לראות את טיב "ההשבחה" המדוברת

צביעה בזול, גם חלקי פלסטיק, הצמיגים והחלונות לפעמים צבועים. הבדל ויזואלי בשמש בגוונים והצבע לפעמים מרגיש מחוספס למגע.

יש מקומות שעושים עבודה טובה אבל היוצא דופן לא מעיד על הכלל

אני מעדיף להימנע מזה

שלחו אותי פעם בגלל פגוש קצת מכוסח למוסך שלהם לצביעה, ראיתי את המקום ואיך עובדים ברחתי משם והעדפתי לתקן בהזדמנות בעצמי

אבל את החלק של ההשבחה הקוסמטית הם עושים עוד לפני שמגיע אליהם למגרש ולפני שרואים בכלל את האוטו בלי קשר לקונה

פורסם

לא בדיוק ולא תמיד

רכבים אחרי השבחה נרשמים כזמינים למכירה במערכת של הסוכן

במגרשים שעושים בהם טרייד ניתן לראות הרבה רכבים שלא עברו את יד המשביח המזעזעת 

או שעם מספיק חפירה לסוכן ומיצוי האופציות הזמינות אפשר לראות רכבים שנכנסו לפני השבחה

יש גם סתם רכבים שעומדים במגרשים ולא יעשו להם השבחה עד שמישהו יפתח להם הזמנה

פורסם
בתאריך 9.6.2021 בשעה 08:45, lior2321 כתב:

לא בדיוק ולא תמיד

רכבים אחרי השבחה נרשמים כזמינים למכירה במערכת של הסוכן

במגרשים שעושים בהם טרייד ניתן לראות הרבה רכבים שלא עברו את יד המשביח המזעזעת 

או שעם מספיק חפירה לסוכן ומיצוי האופציות הזמינות אפשר לראות רכבים שנכנסו לפני השבחה

יש גם סתם רכבים שעומדים במגרשים ולא יעשו להם השבחה עד שמישהו יפתח להם הזמנה

אני מדבר על ההשבחה הקוסמטית ולא המכנית.

לפני מה שהבנתי מהם הם עושים השבחה קוסמטית ישר אחרי שמקבלים את הרכב ואז מגיע למגרש שלהם ואם מישהו מעוניין לקנות אז עושים השבחה מכנית

×
×
  • תוכן חדש...