Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרת אחיזה


עמית1984
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!!!!!!!!

בזמנו שאבא שלי קנה את הרכב היה רשום במפרט על כלמיני עזרים בקרת אחיזה מחלק כוח בקרת משיכה וכו.

אני קראתי בכל מיני כתבות על המערכות האלה יש טובות יותר ויש גרועות יותר שאלתי אליכם

ברגע שבקרת האחיזה לוקחת את הפיקוד מה הנהג מרגיש?????????

 

זה שגלגל אחד נהפך לציר וכל השאר משחקים ליצוב משהו כזה הבנתי הכוונה שלי בזמן נסיעה כאשר המערכת נפעלת מה התגובות של הרכב ואיך הוא מתנהג????

 

תודה למי שיענה

עמית

נולדתי עם הגה!

פורסם

דבר ראשון: יעזור לנו מאוד, אם תוכל להגיד לנו איזה רכב אבא שלך רכש,

שנוכל לתת לך חוות דעת עליו, ועל בקרת האחיזה שלו.

דבר שני: הבקרת אחיזה תפקידה להשאיר את הרכב, במצב שהנהג יוכל לשלוט בו,

בכל מצב שבו הוא יהיה, וככה תוכל להמנע בהחלקה לתוך מדרכות וכ''ד.

 

מקווה שעזרתי.

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם
דבר ראשון: יעזור לנו מאוד, אם תוכל להגיד לנו איזה רכב אבא שלך רכש,

שנוכל לתת לך חוות דעת עליו, ועל בקרת האחיזה שלו.

דבר שני: הבקרת אחיזה תפקידה להשאיר את הרכב, במצב שהנהג יוכל לשלוט בו,

בכל מצב שבו הוא יהיה, וככה תוכל להמנע בהחלקה לתוך מדרכות וכ''ד.

 

מקווה שעזרתי.

 

:shock:

WTF?

גש לכאן :

http://www.netcar.co.il/magazin/milon.asp#23

וקרא על עזרי הנהיגה (כולל תמונות).

אם יהיו עוד שאלות תחזור.

פורסם

פשוט לא מבין את זה.

 

איך מישהו יכול להוציא סכום נכבד על רכב חדש ולא להבין מה הוא מקבל בתמורה.

אני כבר לא מדבר על זה שכנהג לא הייתי נכנס למכונית שאין לי מושג מה היא עושה כשאני מנסה לתפעל אותה, כי כאן המודעות הציבורית באמת לוקה בחסר. אני מתייחס למודעות צרכנית בסיסית של מי שמוציא הרבה כסף.

 

וקצת לעניין, אם תספר לנו באיזה רכב מדובר נוכל לסייע לך. אתה גם יכול לנסות את ספר הרכב, כל מה שחובה לדעת צריך להיות רשום שם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אתה חושב שהוא רכש את הרכב רק בגלל "בקרת אחיזה"???

אז אהב תרכב קנה...והתברר שיש משהו שהוא לא ידע עליו,ויש בו..

פורסם
אתה חושב שהוא רכש את הרכב רק בגלל "בקרת אחיזה"???

אז אהב תרכב קנה...והתברר שיש משהו שהוא לא ידע עליו,ויש בו..

 

אני אמרתי משהו על "רק בגלל"?

אני לא מבין איך מוציאים סכום כסף גדול על רכב ואז לגלות ש..."יש משהו שהוא לא ידע עליו יש בו", ואני לא מדבר על משהו שולי אלא מערכת מרכזית וחשובה מבחינה בטיחותית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שלום

אז ככה הרכב הוא טויוטה אוונסיס שנת 2002.

בזמנו שקנינו אותו ידעתי שקיימת המערכת הזו שאמורה להגן אלי במקרים קיצונים של עיבוד אחיזה, בחורף האחרון בקרת המשיכה עבדה פעמיים שלוש.

לפני כמה ימים נפעלה לי בקרת האחיזה במהירות 20 קמ"ש, בסיבוב ליד הבית שלי השתילו צינור מים חדש וחתכו קצת את הכביש, יש שקע של 5 ס"מ נראה לי הכי הרבה, אני ששחכתי מהחור ההיתי באותו הרגע ב30+ קמ"ש לחצתי קצת על ברקס, הרדתי את המהירות ל 20 קמ"ש ושיחררתי את הברקס,( אני לא נכנס לסיבובים עם ברקס),אמרתי 20 קמ"ש ביג דיל זה כלום אבל לאחר הסיבוב הסתבר לי שכנראה זה היה יותר מידי מהר כי המערכת נפעלה לי, הרגשתי תלתלה ברכב עם נורה שמודיע שהמערכת בפעולה כנראה את הצפצוף לא שמעתי כי המערכת עבדה לא משהו רציני .

רק פשוט פעם ראשונה שהמערכת נפעלת לי ורציתי לדעת עם זה רגיל המצב של הפעולה של המערכת ????????

ואני רוצה להגיד שכיוון הנסיעה בו רציתי לנסוע, הרכב המשיך בלי בעיה בלי לשנות את סיבוב ההגה רק בעזרת המערכת.

השמח לקבל מימכם חבות דעת .

ואחד הדברים שאבא שלי הסתכל בזמנו שהוא קנה את הרכב היו המערכות עזר שאמורות להגן ולעזור לנהג להשתלט במצבים קיצונים וזה גם שיקול בבחירה של רכב.

ועוד משהו חבר שלי שנסע כמה שעות לפני באותו המקום בערך באותו המהירות אמר לי שהוא אף שם בסיבוב הכביש שם רכב אז הוא לא פגע בכלום .

עמית

 

עכשיו יותר ברור????????????

נולדתי עם הגה!

פורסם

אם תוכל בבקשה לכתוב את ההודעה מחדש כי אני לא מצליח להבין מה שכתבת.

 

תודה.

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם

ועוד משהו על קיום המערכת ידעתי שהיא קיימת פשוט רציתי לדעת מה מרגישים ברכב בזמן שהיא נפעלת כי אין לי את מי לשאול שיש לו כזאת מערכת שעבד לו, בכל הכתבות רושמים לקחנו סיבוב פתאום שמענו פעמונים לא ידענו למי הם צלצלו, זאת בקרת האחיזה מה שהו כזה

 

בכתבות עלabs רשום שצריך להחזיק את הרגל על הברקס ולא לשחרר תרגישו מין דקירות ברגל מהבלם זה סימן שהמערכת נכנסה לפעולה, יצא לי כמה פעמים להפעיל כמה מערכות abs ברכבים שונים ותרגול על לחיצה חזקה מלמדת אותך לבלום נכון ובעוצמה נחוצה

 

בזמנו שהייתי עם חבר שלי ביקשתי ממנו סיבוב על רכב עבודה במגרש גדול ריק בלי כלום אמרתי לו אני רוצה לבדוק את הabs הוא אמר לי כך תיסע 40 קמ"ש ותלחץ בכל הכוח על הברקס אני נוסע לוחץ ולא נפעל המערכת חבר שלי צוחק אלי ואומר לי זה הכי חזק שלך אני אומר לו לא יודע הוא אומר לי במילים כאלה "תעמוד על הברקס" ניסיון שני ואני מפעיל את כל הכוח שאני יכול להוציא מהרגל ואיזה קסם המערכת נפעלת עוד כמה ניסיויים כאלה וזהו

אז מה שרציתי להגיד פה שנהג שלא מכיר את המערכת לא יודע איך היא עובדת ואיך גם להפעיל אותה, וגם ברכבים חדשים יש לחץ שמן וכו שלחיצה מאוד חלשה תפעיל אותם ומי שלא טעם אף פעם את הabs לא יודע איך להפעיל אותו וכמה עוצמה הוא צריך להשקיע.

אותו הדבר בקשר למערכת בקרת האחיזה, למערכת בקרת המשיכה אני יודע שהיא מתחילה לפעול אני עוזב את הגז, בבקרת אחיזה (אפילו שנזקרתי מאוחר עדיף מאוחר מאשר אף פעם) כדי לדעת עוד כמה דברים ועל אופן פעולתה חשבתי שידעתי והרגשתי בטוח בנהיגה כי ידעתי שיש מי ששומר עלי(בנהיגה רגועה לא מדבר על ספורטיבית החלקות כל היום וכו) נהיגה רגועה ולא דאגתי אז השמח לקבל עוד פרטים על אופן הפעולה שלה וכל מה שיש לכם להוסיף לידע שלי אלה???????

עמית

נולדתי עם הגה!

פורסם

תודה שלקחתה את ההודעה לתשומת לבך עכשיו מבינים אותך יותר טוב.

בכל מקרה המערכת אמורה להשאיר אותך תמיד

בשליטה מרבית על הרכב. זאת אומרת שלא משנה מתי אך כמה ולמה אם תרצה להסתובב

לעצור, או כל דבר אחר והרכב במצב רגיל יכנס לך לתת היגוי או היגוי יתר או כל דבר אחר

המערכת תתקן את הרכב ותשאיר אותך בשליטה מירבית.

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם
סוף סוף מבינים מה שאתה כותב! בכל מקרה המערכת אמורה להשאיר אותך תמיד

בשליטה מרבית על הרכב. זאת אומרת שלא משנה מתי אך כמה ולמה אם תרצה להסתובב

לעצור, או כל דבר אחר והרכב במצב רגיל יכנס לך לתת היגוי או היגוי יתר או כל דבר אחר

המערכת תתקן את הרכב ותשאיר אותך בשליטה מירבית.

 

Y Y Y, איזה שטויות... :roll:

עצות האחיתופל האלו יכולות לעלות בהרבה פחחות, במקרה הטוב...

 

קודם כל, אין מערכת ש..."שלא משנה מתי אך כמה ולמה אם תרצה להסתובב

לעצור, או כל דבר אחר והרכב במצב רגיל יכנס לך לתת היגוי או היגוי יתר או כל דבר אחר

המערכת תתקן את הרכב ותשאיר אותך בשליטה מירבית".

 

אפילו מערכת האחיזה והמשיכה המפוארת של BMW לא תשאיר את הנהג "בשליטה מירבית" בכל מצב. קודם כל, היא לא "נוהגת" בעצמה אלא דואגת לחלוקה אידיאלית של עוצמת הבלימה או מווסתת כוח המנוע בהאצה כך שהמכונית לא תאבד אחיזה. אם רק סובבת את ההגה המערכת לא תתחיל לבלום או להאיץ בשבילך. בנוסף, חוקי הפיסיקה יזרקו אותך מהכביש אם תיכנס מהר מדי לסיבוב, לדוגמא, עם או בלי מערכת.

 

אני מנחש (ואני מדגיש - מנחש) שהמערכת בטויוטה מאתרת כאשר הגלגלים הקדמיים מאבדים אחיזה תחת כוח (מפרפרים, בלשון העם), דבר היוצר תת היגוי. כתוצאה מכך המערכת מפחיתה את את הכוח המועבר לגלגלים הקדמיים עד לקבלת האחיזה. זה, בכל אופן, המינימום שמערכת בקרת אחיזה עושה.

כדי לדעת יותר - בדוק את ספר הרכב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אם אתה רוצה שנבין אותך תכתוב ברור! מזה הצורת דיבור הזאת!

תעשה טובה לכולם, ותערוך את כל ההודעה מחדש, כי אני יושב פה עם צוות מומחים,

וגם הם לא מצליחים לפענך את מה שרשמתה .

 

אולי כדאי, אדון BMW_316 \ BMW_M5 שתבקר את עצמך קודם שאתה מבקר אחרים?

 

סוף סוף מבינים מה שאתה כותב! בכל מקרה המערכת אמורה להשאיר אותך תמיד

בשליטה מרבית על הרכב. זאת אומרת שלא משנה מתי אך כמה ולמה אם תרצה להסתובב

לעצור, או כל דבר אחר והרכב במצב רגיל יכנס לך לתת היגוי או היגוי יתר או כל דבר אחר

המערכת תתקן את הרכב ותשאיר אותך בשליטה מירבית.

 

ביקשנו ממך לרסן את עצמך בכמות ובעיקר - באכות - התגובות שלך. שתי חסימות אינן מספיקות?

פורסם
סוף סוף מבינים מה שאתה כותב! בכל מקרה המערכת אמורה להשאיר אותך תמיד

בשליטה מרבית על הרכב. זאת אומרת שלא משנה מתי אך כמה ולמה אם תרצה להסתובב

לעצור, או כל דבר אחר והרכב במצב רגיל יכנס לך לתת היגוי או היגוי יתר או כל דבר אחר

המערכת תתקן את הרכב ותשאיר אותך בשליטה מירבית.

 

Y Y Y, איזה שטויות... :roll:

(בלה בלה)

 

אפילו מערכת האחיזה והמשיכה המפוארת של BMW לא תשאיר את הנהג "בשליטה מירבית" בכל מצב. קודם כל, היא לא "נוהגת" בעצמה אלא דואגת לחלוקה אידיאלית של עוצמת הבלימה או מווסתת כוח המנוע בהאצה כך שהמכונית לא תאבד אחיזה. אם רק סובבת את ההגה המערכת לא תתחיל לבלום או להאיץ בשבילך. בנוסף, חוקי הפיסיקה יזרקו אותך מהכביש אם תיכנס מהר מדי לסיבוב, לדוגמא, עם או בלי מערכת.

 

ומי שראה אתמול את המירוץ באינטרלגוס יכל לקבל דוגמה טובה מאוד איך אפילו מערכת של פורמולה -1 לא מספיק טובה כשהדרך חלקה.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
אם אתה רוצה שנבין אותך תכתוב ברור! מזה הצורת דיבור הזאת!

תעשה טובה לכולם, ותערוך את כל ההודעה מחדש, כי אני יושב פה עם צוות מומחים,

וגם הם לא מצליחים לפענך את מה שרשמתה .

 

אולי כדאי, אדון BMW_316 \ BMW_M5 שתבקר את עצמך קודם שאתה מבקר אחרים?

 

סוף סוף מבינים מה שאתה כותב! בכל מקרה המערכת אמורה להשאיר אותך תמיד

בשליטה מרבית על הרכב. זאת אומרת שלא משנה מתי אך כמה ולמה אם תרצה להסתובב

לעצור, או כל דבר אחר והרכב במצב רגיל יכנס לך לתת היגוי או היגוי יתר או כל דבר אחר

המערכת תתקן את הרכב ותשאיר אותך בשליטה מירבית.

 

ביקשנו ממך לרסן את עצמך בכמות ובעיקר - באכות - התגובות שלך. שתי חסימות אינן מספיקות?

 

מה הוא חזר? אההההההה!!!!!! :shock::shock::shock:

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אם אתה רוצה שנבין אותך תכתוב ברור! מזה הצורת דיבור הזאת!

תעשה טובה לכולם, ותערוך את כל ההודעה מחדש, כי אני יושב פה עם צוות מומחים,

וגם הם לא מצליחים לפענך את מה שרשמתה .

 

אולי כדאי, אדון BMW_316 \ BMW_M5 שתבקר את עצמך קודם שאתה מבקר אחרים?

 

סוף סוף מבינים מה שאתה כותב! בכל מקרה המערכת אמורה להשאיר אותך תמיד

בשליטה מרבית על הרכב. זאת אומרת שלא משנה מתי אך כמה ולמה אם תרצה להסתובב

לעצור, או כל דבר אחר והרכב במצב רגיל יכנס לך לתת היגוי או היגוי יתר או כל דבר אחר

המערכת תתקן את הרכב ותשאיר אותך בשליטה מירבית.

 

ביקשנו ממך לרסן את עצמך בכמות ובעיקר - באכות - התגובות שלך. שתי חסימות אינן מספיקות?

 

מה הוא חזר? אההההההה!!!!!! :shock::shock::shock:

 

היתה לי הרגשה שזה הוא כשהוא דיבר על הניאון של אבא...

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=8443&highlight=%F0%E9%E0%E5%EF+150

 

הוא באמת חזר!!!

אבל הפעם ברכב בעל הנאה קידמית (?!) ועוד פיאט (?!) אונו(?!)

 

:lol: גדול!!!

×
×
  • תוכן חדש...