Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרת אחיזה


עמית1984
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מי כל מה שרשמתם לא הבנתי כל כך

 

שאלתי הייתה בזמן שמערכת בקרת האחיזה נכנסת לפעולה מה הנהג אמור להרגיש?????

ואיך הרכב מגיב לפעולה???????????

 

לדוגמא בabs הנהגה מרגיש דקירות בדוושאת הבלם שבקרת האחיזה נפעלת מה אני אמור להרגיש???????

עמית

נולדתי עם הגה!

פורסם
שלום

מי כל מה שרשמתם לא הבנתי כל כך

 

שאלתי הייתה בזמן שמערכת בקרת האחיזה נכנסת לפעולה מה הנהג אמור להרגיש?????

ואיך הרכב מגיב לפעולה???????????

 

לדוגמא בabs הנהגה מרגיש דקירות בדוושאת הבלם שבקרת האחיזה נפעלת מה אני אמור להרגיש???????

עמית

 

זה תלוי במערכת, אבל אם היא עושה מה שאני חושב שהיא עושה בטויוטה (ראה עמוד קודם), אז אתה תרגיש ירידה בכוח למרות שדוושת הגז עדיין לחוצה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נראה לי שאתה מתבלבל בין שני מערכות שיש ברכב או שאני מתבלבל בשמות שלהם

אני מדבר על המערכת שנכנסת לפעולה שברגע שהתחת מחליק, איבוד אחיזה

 

אני לא מדבר על תאוצה מהמקום ואז הגלגלים מפרפרים עם אני לא מתבלבל למערכת הזאת קוראים בקרת משיכה.

 

ואני רוצה פרטים על בקרת האחיזה (עם זה ששמה) מה מרגישים ברגע שהיא נכנסת לפעולה???????????

מבקש מהמומחים של הפורום לעזור בשאלה זאת!!!!!!!!!!

תודה עמית

נולדתי עם הגה!

פורסם
נראה לי שאתה מתבלבל בין שני מערכות שיש ברכב או שאני מתבלבל בשמות שלהם

אני מדבר על המערכת שנכנסת לפעולה שברגע שהתחת מחליק, איבוד אחיזה

 

אני לא מדבר על תאוצה מהמקום ואז הגלגלים מפרפרים עם אני לא מתבלבל למערכת הזאת קוראים בקרת משיכה.

 

ואני רוצה פרטים על בקרת האחיזה (עם זה ששמה) מה מרגישים ברגע שהיא נכנסת לפעולה???????????

מבקש מהמומחים של הפורום לעזור בשאלה זאת!!!!!!!!!!

תודה עמית

 

אתה מושכנע שיש בקרת אחיזה בטויוטה?

 

בכל מקרה, אני סבור שאם אתה לא יודע לצפות איך מכונית אמורה להתנהג בלי, לא תדע להרגיש מה שונה כשבקרת האחיזה כן נכנסת לפעולה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שלום

יש לי את שני הבקרות

והיא נכנסה לי לפעולה והרגשתי גם שינוי בהתנהגות הרכב ברגע שהיא נכנסה לפעולה

אני רק רציתי לדעת עם מה שהרגשתי ברכב זה מה שצריך להרגיש.

כי לפי הסיפורים בכתבות אמורים להרגיש משהו אחר או שהם לא פירטו כמו שצריך

חפיף בפעם הבאה שהיא תפעל ותהיה אותה תגובה של הרכב אני כבר ידע עם יהיה שינוי במרגש אז אני יברר שוב יכול להיות בגלל המהירות הנמוכה זה השפיע כך ובמהירות גבוה יותר הרכב מתנהג אחר .

עמית

נולדתי עם הגה!

×
×
  • תוכן חדש...