Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

לצערי הרב גיליתי שמישהו דפק לי את הרכב בכנף האחורית בצד ימין.

מדובר בשקע מעל הגלגל, האם לדעתכם תיקון אפשרי או שיש הכרח להחליף את הכנף כולה?

ניסיתי לתקן לבד עם מים רותחים ודבק חם כדי ״למשוך״ את השקע אך ללא הצלחה. 

כמו כן אם יש למישהו המלצה על מוסך פחחות באיזור המרכז אני אשמח.

 

תודה

אופיר 

E2CC3694-A68D-4FEF-93AE-A6B806705731.jpeg

BA2C3DB1-2F28-4FFF-88A1-AC4A4A997992.jpeg

6851C748-5A4E-48A6-99BA-12E5DAE4953D.jpeg

עריכה אחרונה על ידי ofir1000
פורסם

חפש כאן בפורום מידע על PDR, עקב כך שהצבע לא נפגע -יתכן וזו צורת התיקון האופטימלית.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לאחר מספר שיחות עם מומחי PDR (כולל PDATR שהומלץ מעלה), כולם אמרו שלא יוכלו לתקן את הנזק.
הסתובבתי במספר מוסכי פחחות וההצעות נעו מ2400 ועד 1000 (ההצגה הזולה הייתה במוסך המדורג הכי גבוה).

נאמר שבגלל שצבע הרכב הוא פנינה אז צריך "לגלוש" גם לדלת.

מה דעתכם על 1000 ש"ח? מחרי סביר? ומה דעתכם על עניין הגלישה לדלת? הגיוני?

כמו כן האם מישהו מכיר את "מוסך דורות" בבני ברק? 

 

תודה רבה על העזרה,

אופיר

פורסם

היתה לי מכה דומה (רק הרבה יותר מגעילה), בצרוף שפשוף קודם בדלת הסמוכה. התיקון עלה לי כ-3500 ש"ח כולל מע"מ אצל פחח במוסך מורשה יבואן, כך שהמחירים שהעלית נשמעים סבירים. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבנתי שקיבלת הצעה לתיקון pdr מיבגני ב-NessDetail. גם אם היא יקרה מהצעה שקיבלת עבור תיקון פחחות וצבע, אני ממליץ לך לבצע את זה אצלו ב-pdr. התוצאה מצדיקה את זה. מי שיעשה לך את התיקון זה ואדים... (שעשה לי את התיקון הזה)...

פורסם

ההצעה שקיבלתי ממנו הייתה משמעותית יותר יקרה מה גם שהוא הבהיר שהוא לא מתחייב על תוצאה ויכול להיות התיקון יצא לא טוב.

האמת מעניין למה המכה הזאת בעייתית כל כך לתיקון.

מאמין שאלך על פחחות וצבע למרות שנדרשת "גלישה" לדלת.

תודה רבה על העזרה.

אופיר 

×
×
  • תוכן חדש...