Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה בדרך עפר עם רכב כביש


eitanuch
שימו לב! השרשור הזה בן 1076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

לפעמים אין ברירה וכדי להגיע לפיקניק חייבים לעבור איזו דרך עפר. אם כך, על מה צריך להקפיד כשנוסעים עם רכב כביש בדרכי עפר? חוץ מנסיעה איטית כמובן והקפדה לא לעלות על אבנים גדולות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא להיכנס לתוך שלוליות - אתה לא יודע מה יכול להיות בתחתית.

 

בור גדול ועמוק לרוחב כל הדרך - לעבור אותו באלכסון, ככה פחות סיכוי שתגרד את הפגוש.

 

חלונות או פתוחים או סגורים עד הסוף - פחות נזק למרימי שמשות מכל הויברציות.

 

חול רך ועמוק - לא לעצור, אחרת תשקע.

  • אהבתי 5

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, vadim6385 כתב:

לא להיכנס לתוך שלוליות - אתה לא יודע מה יכול להיות בתחתית.

 

בור גדול ועמוק לרוחב כל הדרך - לעבור אותו באלכסון, ככה פחות סיכוי שתגרד את הפגוש.

 

חלונות או פתוחים או סגורים עד הסוף - פחות נזק למרימי שמשות מכל הויברציות.

 

חול רך ועמוק - לא לעצור, אחרת תשקע.

אשמח להסבר על שורה שלוש או אפילו סרטון כדי להבין מה קורה שם ואיך זה משנה (באמת סקרן)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפ נוסף, אם אתה צפוי לנסוע קילומטרים רבים על דרך העפר ויש לפניך רכב נוסף, מומלץ לשמור ממנו מרחק ולא לנסוע בתוך ענן האבק שהוא משאיר. חוץ מהטינופת שזה משאיר בכל הרכב זה גם מקצר את חיי פילטר האוויר של המנוע והמזגן.



  • אהבתי 3

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדאוג שהגלגלים לא ייכנסו לתוך חריצים, אם יש חריץ לנסוע ככה שהוא יעבור במרכז הרכב.

לא להיכנס לבוץ בשום אופן.

 

את החלונות סוגרים כדי שלא יעוף עליך אבק, לא מכיר שזה עושה נזק למנגנונים.

כנ"ל המרחק מרכב לפניך, שמירת המרחק מאפשרת לך לראות יותר טוב על מה אתה נוסע, ולהחליט אם יש מכשול שאתה לא יכול לעבור.

פילטר אויר אפשר לנקות או להחליף, זה תפקידו להתלכלך.

אם הגעת למכשול שלדעתך אי אפשר לעבור עם הרכב שברשותך, לעשות פרסה בזהירות רבה גם אם זה דורש 10 פעמים קדימה אחורה. לא לחזור בנסיעה לאחור.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעה על חצץ צריך לנסוע לאט, שלא יעוף אחד מהאבנים הקטנות על תחתית הרכב. יכול לגרום לפיצוץ של מיכל הדלק, שמן וכדו'...

(מנסיון של אבא שלי. נסה מהר, והתפוצץ המיכ דלק, כך שנזל דלק כל הדרך. בנס הרכב עצמו לא התפוצץ)

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, _DownLoaD_ כתב:

אם זה DSG אז אני נכנס תמיד בהילוך ראשון ונשאר בו. נסיעה איטית של 10-12 קמ"ש. 

שאר הטיפים כבר ציינו 

 

אפילו אני עם הגיר 4 הילוכים המסכן שלי נשאר על ראשון כי אני רוצה את הבלימת מנוע + המומנט הגבוה.

פחות בקטע של לשגע את הגיר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני פנייה שמאלה למשל, מומלץ לסובב את ההגה ימינה קודם ואז מהר בחדות שמאלה תוך כדי שעוזבים את הגז וישר חוזרים אליו. עובד יותר טוב כשדרך האפר רטובה מעט. 

 

*לא באמת

  • מצחיק 2
  • מעניין 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, ניקו פ. כתב:

לפני פנייה שמאלה למשל, מומלץ לסובב את ההגה ימינה קודם ואז מהר בחדות שמאלה תוך כדי שעוזבים את הגז וישר חוזרים אליו. עובד יותר טוב כשדרך האפר רטובה מעט. 

 

*לא באמת

אני חושב שזה טוב רק אם אתה מאוד נהנה מהדרך ובא לך להישאר שם לעד.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי פעם שכדאי בנסיעה האיטית להוזיז את ההגה כל הזמן ימינה ושמאלה כדי שאם תגיע לאבן חדה הרכב יוריד ויוזיז אותה ולא יעלה עליה ויקרע את הגלגל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, eitanuch כתב:

אני חושב שזה טוב רק אם אתה מאוד נהנה מהדרך ובא לך להישאר שם לעד.

אתה אומר את זה כאילו זה דבר רע ;)

https://youtu.be/w9Uox2VSZ8U

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...