Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 4.5 שנים ו175000 ק"מ עם C3 דיזל 2012


צביקי
שימו לב! השרשור הזה בן 1097 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא זוכר אם זה מתאים לכאן או לטכני...

 

נקנתה יד 2, 120K מאדם ששמר עליה היטב וטיפל בה רק במוסך מורשה. סיימה את חייה בטוטאל לוסט ב295K. סה"כ היתה אצלי 54 חודשים, נרכשה ב36K ואקבל עליה 18K, אז אני חושב שיהיה נכון לומר שירידת הערך שלה היתה 333   ₪ לחודש.

במהלך חייה הטובים אך המפרכים אצלי – טופלה אך ורק בחלפים מקוריים, ואך ורק במוסך גבע המומלצים והמקצועיים. לעיתים אלעד (מלטבשי) עזר לי לרכוש חלפים במחירים מוזלים ותמיד הוא עזר לי במחשבה טובה ושכל טוב, ועל כך תודתי הגדולה. בגדול מעולם לא קרה שהמוסך אמר לי להחליף או לעשות משהו ולא עשיתי. הייתי מאוד ממושמע.

במהלך חייה אצלי עברה פעם אחת טיפול טיימינג ומשאבת מים, (בדיוק היתה אמורה לעבור אחד נוסף, החלפים ממתינים...)

צריכת סולר ממוצעת לאורך התקופה שנבדקה שוב ושוב – 1:20, נסיעה בבינעירוני תמיד, וכמעט תמיד עם מזגן.

פעם אחת החלפת מנגנון חלון נוסע

2 החלפות מצבר (1 מייד כשקניתי והשני לפני חצי שנה) מצברים יקרים, S&S.

החלפת משולשים קדמיים

פעמיים מילוי גז מזגן

החלפת תושבות מנוע עליונות ותחתונות

החלפת קלאץ יזומה

החלפת מדחס מזגן.

סה"כ עלות הטיפולים והחלפים לק"מ – 0.143 ₪ לק"מ.

לא נתקעה מעולם ולא נזקקה לטיפול חירום.

לסיכום – מבחינתי קניה סופר מוצלחת, שהפריכה את המיתוסים על הצרפתיות, ובעקבותיה גם אחי רכש כזו. הרכב הבא – פלואנס דיזל 2016

אגב - זה הסיכום שכתבתי לפני שנתיים...

 

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק תיקון קטן :

לפני 6 שעות, צביקי כתב:

סיימה את חייה בטוטאל לוסט ב295K. סה"כ היתה אצלי 54 חודשים, נרכשה ב36K ואקבל עליה 18K, אז אני חושב שיהיה נכון לומר שירידת הערך שלה היתה 333   ₪ לחודש.

 

עבורך הירידת ערך הייתה 333 שקל כי קיבלת כסף מהביטוח עקב תאונה. בכול מצב אחר שהיית מנסה למכור עצמאית, היית מקבל מקסימום 5 אלף שקל(כול רכב לצורך העניין עם נתונים כאלה, לאו דווקא סיטרואן) 

 

מלבד זה, כמה שעות ביום אתה מבלה על הכביש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היות וגם אני החזקתי רכב דומה עד לפני חצי שנה, אוכל רק לומר שצריכת הדלק אצלי עמדה על 17 ק"מ לליטר. 

אפשר להניח שהנהיגה שלך פחות אגרסיבית משלי, ואולי זו הסיבה לעלויות התחזוקה שלך. 

בכל מקרה, רכב מהנה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שבנסועה של 40 אלף בשנה, הוא נוסע בעיקר מחוץ לעיר, לכן הצריכה הגיונית.

דבר נוסף, הוא לא היה מקבל 5 אלף שקל, אולי לכיוון ה10-12 אלף. 300 אלף קמ לרכב צרפתי דיזל ידני זה לא הרבה, מקביל לאיזה 180 על בנזין.

נשבר הלב שהלך הרכב בתאונה.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצער לשמוע שכך הלכה...
במשפחה מחזיקים c4 עם אותו המנוע (אמנם בגרסה חזקה יותר) והגיר הרובוטי, מראה אמינות מרשימה ולמעט אופי הפעולה המעט איטי של הגיר הרכב מאוד מהנה לנהיגה.
חוץ מזה מחזיקים גם c3 2014 בנזין, האמת שבזמנו הצעתי לחברה שלי לרכוש כזאת דיזל אבל המסלול שלה כולל נסיעות תחופות לירושלים בשעות העומס, ולכן הרכישה נפסלה בסופו של דבר.
ה-c3 רכב מאוד מוצלח ונעים, ולאור כמה שהמנוע הזה מרגיש עוצמתי בc4 אני בטוח שבc3 הקטנה מקבלים רכב מהנה מאוד לנהיגה.

תתחדש על המחליפה!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, EliC25 כתב:

סביר להניח שבנסועה של 40 אלף בשנה, הוא נוסע בעיקר מחוץ לעיר, לכן הצריכה הגיונית.

דבר נוסף, הוא לא היה מקבל 5 אלף שקל, אולי לכיוון ה10-12 אלף. 300 אלף קמ לרכב צרפתי דיזל ידני זה לא הרבה, מקביל לאיזה 180 על בנזין.

נשבר הלב שהלך הרכב בתאונה.

 

אתה מכיר מישהו שקנה רכב דיזל עם 300 אלף ב-12 אלף כשמחירון הוא 20 ? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אני מכיר. היו לי ברלינגו וקנגו בערך באותו גיל עם יותר קילומטרים, שתהן נמכרו כמובן לא במחירון אבל גם לא ב 1/4 מחירון. 

 

נמכור בערך ב 60%-70% מחיר מחירון. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברלינגו וקנגו הם רכבי עבודה, לא סופרמיני. 

 

ובלי קשר מעניין לשמוע, כי אני מכיר מישהו שגם קנה קנגו עם 350 אלף ב-8 אלף כאשר המחירון הרשמי היה 22. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכלולים של C3 זהים 1:1 לשל ברלינגו ושל קנגו זהים לקליאו/מגאן. אין שם בורג אחד שבנוי עמיד יותר או לקילומטרז' גבוה יותר. 

 

בכח מקרה אלו היו מכוניות שמורות מעל הממוצע. ותכלס 60% מחירון אחרי ההורדה על הקילומטרז' הגבוה זה לא כזה להיט. ועדיין, לא 5000 שקל. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עניין אחד שלא לקחתם בחשבון - אם לא היתה התאונה - הייתי מחזיק אות עוד שנתיים או שלוש, נוסע עוד 100K, ומביא אותה לשווי אפס עם אותה ירידת ערך בערך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה שעלות התיקונים בין 120 ל300 אלף קמ משתווה לעלות התיקונים בין 300 ל400 אלף קמ :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1097 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...