Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפ רנגלר רוביקון או אונלימיטד


brianla
שימו לב! השרשור הזה בן 1051 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

 

החזקתי גימני 2017 למשך שנתיים וחצי עם אין ספור טיולי שטח, כולל טיולים ברמת קושי בינוני ואני אכן נהנה גם מאתגרים בשטח.

 

אני חושב שוב להזדכות על הליסינג ולחזור לרכב שטח אבל הפעם עם רכב משמעותית יותר גדול שיכול  גם להכיל 4 אנשים וציוד וזה מביא אותי לשני רכבים - רנגלר ו - FJ Cruiser.

 

 יש לי מספר שאלות:

  1. אני רואה שהאונלימיטד מגיע עם צמיגים 245 ואילו הרוביקון מגיע עם 285 שזה הבדל גדול מאוד. אחרי הגימני אני מאוד רגיש לנושא צמיגים קטנים :-), האם באונלימיטד מבחינה חוקית מותר לשים צמיגים 285 כמו שיש ברוביקון? בסופו של יום זה אותו הרכב?
  2. ההבדל המשמעותי מבחינתי בין האונלימיטד לרוביקון מתבטא גם בנעילות וזה אני מניח שאפשר להוסיף. ואז בעצם מה שבעיקר מפריד זה תיבת ההעברה שאני יכול לחיות בלי זה.
  3. לגבי הרנגלר 2000 טורבו, האם אכן מספק את הסחורה בדיוק כמו ה 3600 בשטח? האם אכן חיסכוני יותר יחסית בדלק? האם 1:9 זה מציאותי בכביש?
  4. יש FJ Cruiser 2014 ביד שתיים מה דעתכם על רכב זה בהשוואה לרנגלר.

 

אני לא סגור בכלל על עצמי כרגע  וכמובן שגם אעשה נסיעת מבחן, הכיוון לתפוס רכב שנה שנתיים על הכביש עם מינימום שיפורים או לחלופין בכלל להשתגע לשנות כיוון ולקחת רנגלר אספנות כרכב שרוב הזמן יעמוד

 

תודה,

 

בריאן

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

אנלימיטד זה רנגלר ארוך עם 4 דלתות. יש אותו בכל מיני רמות גימור בסדר עולה : ספורט, סהרה ורוביקון שהיא הגרסה הכי מאובזרת לשטח וזו שאתה באמת רוצה אם אתה מתכוון לטייל איתו בשטח ברמת קושי בינונית-קשה.
גם עם סהרה וספורט אפשר, ואפשר גם לשפר אותם בהדרגה עד לרמת רוביקון ומעבר לה (רנגלר זה הרכב עם שוק האפטרמרקט הכי מפותח בעולם כנראה) - אבל לדעתי עדיף כבר לקחת מוכן מהיצרן, ובמקרה של רוביקון זה מוכן היטב.

 

אתר משרד התחבורה לא עולה לי כרגע אבל אתה יכול לחפש הוראת רישום לפי קוד הדגם שלך ולראות אם אפשר חוקית להתקין צמיג 285 או לא על רנגלר שאינו רוביקון. אתה יכול גם לבדוק את זה בכל מכון טסטים.

לגבי 2000 טורבו , אני מניח שאתה מדבר על רנגלר JL החדש. נהגתי על כזה בארה"ב והמנוע לטעמי מעולה, חזק וחסכוני - אכן ראיתי באיזור 1:9 אבל זה היה בעיקר על כביש וללא מזגן. אני אישית בכל זאת הייתי בוחר במנוע 3600 הקלאסי במידה והיתה לי האפשרות כי פשוט יש עליו הרבה יותר ידע ונסיון בארץ והוא יותר "טיפש".

לחבר יש FJ cruiser משופר. רכב נחמד מאוד אבל הרבה יותר נדיר בארץ לכן לעתים יש צורך להביא כל מיני חלקי פלסטיקה ואפטרמרקט במזוודה. לדעתי נופל במעט ביכולות השטח מהרנגלר.

  • מעניין 1

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אם אני זוכר נכון, זה לא להיט להיכנס למושב האחורי של הFJ בגלל החצי דלת התאבדות שיש, כך שאם הכוונה שתמיד ייקח 4 אנשים, רצוי לתת לסוגיה הזאת משקל,

דעה אישית שלי, מנוע גדול ישן וטיפש על פני מודרני מצומק שנסחט ע"י טורבו, שורה התחתונה - פחות דברים יכולים להתקלקל, כמו כן, כעת בבעלות פיאט, נושא האמינות מדאיג עוד יותר.

לדעתי רעיון האספנות יתאים לך, זול משמעותית להחזיק (ביטוח וטסט מוזלים לאספנות) וגם כך רוב הטיולים בשישי שבת לא? בכסף שתחסוך תוכל לבנות אותו לטווח הרחוק לטעמך 

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין איך בעלות/שותפות עם פיאט משפיע על האמינות, במיוחד כשמדובר ב6 צילינדר שנמצא בייצור תקופה ארוכה מאוד ועם אמינות נהדרת.

טל"ח

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

בנושא האמינות בין ה jl מנוע 2000 טורבו ל3.6 אז בשיחה עם כמה יבואנים לא ניתן לקנות את ה 3.6 ה "טיפש " , כיום הרנגלר יכול להגיע ( בגירסה האוטומטית בלבד ) עם מנוע 3.6 איטורק או 2000 טורבו בלבד ( מהיצרן ) .
לא מתלהב ( בלשון המעטה ) ממנוע עזר חשמלי שמחובר למנוע 3.6 ושמצריך שינוי משמעותי במערכת החשמל וסוללת 48 וולט מתחת לגחון ! ( אין מערכת טעינה רגילה אלה יחידה חשמלית לטעינה של 48 וולט וממיר ל 12 וולט לטעינת מצבר ) .



Sent from my SM-G965F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1051 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...