Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 23 שעות, קרוז כתב:

לקחתי את הרכב לפיקס מוטורס באשדוד, 

נעשה בדיקת לחץ ולא נמצא נזילה (לא היה ירידה בלחץ, בדקו עם מנוע קר ובטמפרטורת עבודה).

מחיר סביר, אבל כבר עשית את הבדיקה הזו במקום אחר.

פורסם

הוא אמר שהוא לא מסתמך ובודק לבד ,

ולא חשבתי שזה עולה כסף,

המוסך שעשה לי שלשום את הבדיקה לא לקח לכסף

פורסם

וואלה אם מיכל עיבוי זו הבעיה אז לשים עליו קצת טלק היה מגלה לך את זה לבד.

תעדכן אותנו שהכל טוב ואל תשכח מה שרשמתי לגבי הראדיאטור שאחרי תיקון התקלה מומלץ לפתוח ראדיאטור לראות מה הנזק כי אתה לא יודע כמה זמן היה שם מים רגילים.

אל תזניח כי הימור שלי תהיה קיימת שם סתימה מסויימת ועדיף מאוד לטפל לפני שיגרם לנזקים של עודף לחץ:)

 

בהצלחה אחי ותעדכן:)

פורסם

1. בבוקר שמתי טלק מסביב לפקק ולא ראיתי כלום (סביר גם שבגלל שלא נסעתי הרבה לא ראיתי).

2. בקשר לניקוי רדיאטור שאלתי את בעל המוסך והוא טוען שאין צורך (היום כבר לא עושים ניקוי, שיטות מיושנות וכו'),

    בכל זאת אמר שהוא ניקה את את הצינור.

3. שאלתי אם ניקז אוויר אז הוא ענה שזה מתנקז לבד .

4. המליץ לבוא לביקורת ביום שלישי ולהמשיך לעקוב אחרי מפלס המים (וואו!! סוף סוף רואים ברור גם מיכל חדש וגם מים עם צבע).

תודה רבה לכולם❤️

פורסם
לפני 9 דקות, קרוז כתב:

1. בבוקר שמתי טלק מסביב לפקק ולא ראיתי כלום (סביר גם שבגלל שלא נסעתי הרבה לא ראיתי).

2. בקשר לניקוי רדיאטור שאלתי את בעל המוסך והוא טוען שאין צורך (היום כבר לא עושים ניקוי, שיטות מיושנות וכו'),

    בכל זאת אמר שהוא ניקה את את הצינור.

3. שאלתי אם ניקז אוויר אז הוא ענה שזה מתנקז לבד .

4. המליץ לבוא לביקורת ביום שלישי ולהמשיך לעקוב אחרי מפלס המים (וואו!! סוף סוף רואים ברור גם מיכל חדש וגם מים עם צבע).

תודה רבה לכולם❤️

1. אוקיי שמח שניסית זה תמיד יותר כיף לגלות ולפתור לבד:) מקווה שבאמת הבעיה הייתה מהמיכל וזה אכן יפתר, תעקוב אחרי המים לפחות פעם באיזה שלושה ימים תרים מכסה מנוע תראה מה המצב אפילו לפני כל נסיעה גדולה תראה שאכן לא איבדת מים ככה לאט לאט עד שתבנה ביטחון עצמי בתקינות המערכת זו המלצה שלי, באופן כללי אני דוגל בכך שפעם בשבוע רכב תקין או לא אני מרים מכסה מנוע ובודק דברים.

2. האמת לא כל מקום עושה ניקוי ויש מקומות שממש בעלי ידע בראדיאטורים והם כן עדיין פותחים ומנקים אם צריך או ממליצים להחליף כי תראה רכב עם ראדיאטור סתום בחלק מהצלעות זה לא תקין, ממליץ לך להזמין מאייבי איזה חיישן OBD פשוט כזה עם אפליקציה פשוטה לפלא ולעקוב אחרי חום מנוע לראות שלא רק שאתה על הצד התקין אלא על הרף הנמוך של התקין(יש רכבים שהמד טמפ שלהם לא ישתנה עד שלא עובר רמת מעלות מסויימת כי טמפ של מנוע תמיד משתנה במהלך נסיעה היא לא יציבה אלא פועלת לפי "מחזורים" ככה לפי הנסיעה ותקינות המערכת יש ערכים תקינים ויש לא תקינים אבל גם בתקין היצרן לוקח ריזיקה של פעם ב.. שימוש מאוד אגרסיבי ותגיע למעלה קצת מעל הנורמה אז הוא מאמין פעם ב.. זה לא נורא וזה יציג לך תקין, אתה רוצה לראות שאתה לא נמצא בערך הזה באופן קבוע עקב ראדיאטור תקול בגלל שימוש ממושך במיים רגילים, 40 שקל סגרת עניין למרות שאני עדיין דוגל בלפתוח אבל זו התעסקות..).

אקווה עוד אנשים יקראו את 2 ויתנו את דעתם בנושא כי אולי אני באמת קצת מגזים אבל אני באמת לא חושב ככה, OBD באמת בעייני יהיה המינימום אם אתה לא פותח לראות ולעקוב למשך תקופה לראות.

3. וואלה לא מכיר את המערכת קירור ברכב הזה ורק מקווה שאין אוויר כלוא, אנשים עם ניסיון יוכלו להגיד יותר באופן ספציפי יותר.

4. פגז וממליץ לך כמו שרשמתי ב 1 שזה לבדוק גם לבד את מפלס המים, בהצלחה תהנה מהרכב.

שמור עליו ישמור עלייך

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לאחר כמה שבועות שכללו נסיעות קצרות בעיר (עם צריכת דלק של ליטר ל-5.5 עד 7 קילומטר )

וכמה נסיעות בודדות בינעירוניות (עם צריכת דלק של ליטר ל-10.5 עד 12 קילומטר )

עדיין יש ירידה של 2 סנטימטר במפלס המים בתקופה זו.

מאחר ואני בודק כל יום יש לי השערה שהירידה מתרחשת בסל"ד גבוה (מ-2500) 

כמו כן מ- 2200 סל"ד ומעלה מתחילים לשמוע זרימת מים מכיוון הדשבורד,

בנוסף מפלס שמן מנוע טיפה גבוה.

האם מסתבר שזה פשוט אטם מכסה שסתומים או אטם ראש שצריך להחליף?

ואם כן, איך אני יכול לבדוק זאת?

תודה מראש למגיבים.

פורסם
לפני 23 דקות, קרוז כתב:

לאחר כמה שבועות שכללו נסיעות קצרות בעיר (עם צריכת דלק של ליטר ל-5.5 עד 7 קילומטר )

וכמה נסיעות בודדות בינעירוניות (עם צריכת דלק של ליטר ל-10.5 עד 12 קילומטר )

עדיין יש ירידה של 2 סנטימטר במפלס המים בתקופה זו.

מאחר ואני בודק כל יום יש לי השערה שהירידה מתרחשת בסל"ד גבוה (מ-2500) 

כמו כן מ- 2200 סל"ד ומעלה מתחילים לשמוע זרימת מים מכיוון הדשבורד,

בנוסף מפלס שמן מנוע טיפה גבוה.

האם מסתבר שזה פשוט אטם מכסה שסתומים או אטם ראש שצריך להחליף?

ואם כן, איך אני יכול לבדוק זאת?

תודה מראש למגיבים.

אל תתעסק עם הרכב הזה . אם אתה תתקן דבר אחד יצוץ לך דבר שני ואח"כ שלישי. 

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

היי,

אותו סיפור גם אצלי, בעיות מים בשברולט קרוז

נמאס לי מהשוד במוסך המורשה והלכתי למוסך אחר שאמר לי שזאת בעיה ידועה שבמוסכים המורשים לא מגלים ללקוחות.

החליפו כבר ברך מים, רדיאטור, מיכל עיבוי, מכסה מיכל עיבוי ועדיין מאבד מים. 

איפה החברה פה ? יש פגם סדרתי.


×
×
  • תוכן חדש...