Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות xc40 (חדש), נהגתי ברכב ואני ממש מרוצה מהכל.

הדבר היחיד שמפריע לי זה שכנראה בשנה\שנתיים הקרובות הוא יקבל עדכון ל-android automotive (חלק מהדגמים האחרים של וולוו כבר אמורים לקבל את העדכון הזה ב-2022

https://uk.motor1.com/news/493375/new-volvo-vehicles-android-infotainment/ )

 

מה אתם אומרים? לקנות עכשיו או לחכות שנה?

 

פורסם

חכה עוד כמה שנים - תגיע הגירסה החשמלית - סוף הדרך...

 

וברצינות - אין לדבר סוף.

 

יש לי XC40  אני מתחבר למערכת דרך Android Auto  עובד פ33ה.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, zvit כתב:

חכה עוד כמה שנים - תגיע הגירסה החשמלית - סוף הדרך...

 

וברצינות - אין לדבר סוף.

 

יש לי XC40  אני מתחבר למערכת דרך Android Auto  עובד פ33ה.

 

 

כן כנראה, פשוט המערכת הנוכחית כבר כמעט בת 6 אם אני לא טועה היא לא הכי מודרנית.

מה שחשבתי זה לקנות כרגע t3 ועוד 3 שנים לעשות טרייד אין.

 

אני רואה שיש לך t3, כמה אתה מרוצה מהרכב? איך המנוע? (אני מניח שזה המנוע 3 צילינדרים החדש).

יש סיבה שהלכת על momentum ולא momentum plus ?

ועוד משהו, הצלחת למצוע ביטוח שלא דורש התקנת של איתורן\קודן?

עריכה אחרונה על ידי LinkAge
פורסם

נשמע לי טיפשי לחכות שנה בשביל זה. AA עושה את העבודה וזה כולה מערכת מולטימדיה בסוף, מה אתה צריך יותר מווייז, ספוטיפיי ושיתחבר לטלפון?

פורסם
לפני שעה, Doron_Z כתב:

נשמע לי טיפשי לחכות שנה בשביל זה. AA עושה את העבודה וזה כולה מערכת מולטימדיה בסוף, מה אתה צריך יותר מווייז, ספוטיפיי ושיתחבר לטלפון?

 

 

כמה שינויים שראיתי עד עכשיו:

אם אתה משתמש ב- google maps המפה\ניווט יופיע ב- gauge cluster.

מפה\ניווט מופיע על כל המסך של המערכת מולטימדיה ולא על חצי (כמו עם AA).

אני חושב שהמהירות\רספונסיביות של המערכת השתפרה (בהתבסס על סרטונים שראיתי ברשת).

 

מסכים שאלה לא נשמעים כמו שיפורים גדולים, אבל בהחלט נחמדים.

פורסם
לפני 3 שעות, LinkAge כתב:

אני רואה שיש לך t3, כמה אתה מרוצה מהרכב? איך המנוע? (אני מניח שזה המנוע 3 צילינדרים החדש).

יש סיבה שהלכת על momentum ולא momentum plus ?

ועוד משהו, הצלחת למצוע ביטוח שלא דורש התקנת של איתורן\קודן?

 

1. מרוצה מהרכב, סה"כ הכוח מספיק.

2. יש לי את ה-momentum המשודרג שההבדל בינו לבין momentum plusזה רק זיהוי בשטח נסתר.

3. לא הצלחתי למצוא.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...