כן כנראה, פשוט המערכת הנוכחית כבר כמעט בת 6 אם אני לא טועה היא לא הכי מודרנית.
מה שחשבתי זה לקנות כרגע t3 ועוד 3 שנים לעשות טרייד אין.
אני רואה שיש לך t3, כמה אתה מרוצה מהרכב? איך המנוע? (אני מניח שזה המנוע 3 צילינדרים החדש).
יש סיבה שהלכת על momentum ולא momentum plus ?
ועוד משהו, הצלחת למצוע ביטוח שלא דורש התקנת של איתורן\קודן?