Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, קניתי רכב לא מזמן ומסתבר שהמוכר הסתיר ממני שמוסך איבחן שקיימת תקלה במחשב בודי, לא הצלחתי למצוא מידע באינטרנט על זה והחשמל ברכב בגדול עובד בסדר למעט בעיית עבר בשלט- מערכת השלט הורכבה כטפיל יחד עם אימובילייזר כנראה על ידי אלדן שהיו הבעלים הראשונים ויושבת על מנוע הנעילה החשמלית, המוכר הגיע ככל הנראה למוסך בעקבות תקלה שלא אפשרה לנעול ולפתוח את הרכב מהשלט, פתרתי את הבעיה בעצמי. 

 

מה אני צריך להבין מהדיאגנוזה? מוסכניק סתם דחף את זה כדי להחליף את הכל? 

פורסם

הנעילה בגרנדה זה התקנה מקומית (שלט נפרד?).

לכן בעיה בה אולי הקפיצה תקלה במחשב.

אם אתה אומר שסידרת את זה אז כנראה שהכל בסדר.

אם אין שום התראות ותקלות אז סע לשלום.

פורסם (נערך)

יכול להיות שהוחלף ויכול להיות שהמוסך ניסה להשחיל את החברה.

אם הכל בסדר סע לשלום

לי היה מקרה שמוסך אבחן מחשב בודי והתקלה נגרמה בגלל התקנת מולטימדיה. כמובן שהBCM היה תקין

עריכה אחרונה על ידי vogel
×
×
  • תוכן חדש...