Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

הרכב מיציבושי לנסר 2008 1.8 

 

בגלל סל"ד לא יציב של הרכב כשהמזגן עובד, עשיתי ניקוי בית מצערת, עם ספריי קורברטורים, (ניקיון יסודי, אבל ללא פירוק מצערת).

הניקוי לא עזר.

במהלך הניקוי ראיתי שהפרפר של המצערת לא סגור עד הסוף, - עם לחץ עדין זה נצמד,  וכשאני עוזב זה חוזר. (כשהמנוע מכובה) 

זה מצב תקין ? או שזה מראה על בעיה במצערת?

תודה רבה.

פורסם

המרווח תקין זה היניקה של האוויר כשאתה בסרק - פדל גז לא לחוצה בכלל.

סל"ד לא יציב יכול להיות בגלל שלא זורם מספיק אוויר דרך המרווח הזה בגלל שמצטבר שם לכלוך.

זה שניסיתי להצמיד אותו - לא תקין.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תנתק את המצבר ותנקה שוב יותר יסודי קצת. תקנה ספריי לניקוי חיישן כמות אוויר ותנקה גם אותו. תבדוק שהכל סגור כמו שצריך.

המצערת צריכה להיות קצת פתוחה עם נטיה לכיוון מסויים , חשוב! לא להזיז את הפרפר לצד השני כדי "לאזן" אותו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תודה רבה!

אז אני מבין שזה תקין שיש רווח קטן בין הפרפר למצערת,

ניקיתי גם את החיישן maf.

הכל נראה נקי בלי שום לכלוך - לפני זה היה הרבה לכלוך ופיח,

אבל עדיין יש עוד קפיצות סל"ד קטנות כשהמזגן עובד, עם שיפור קל ממה שהיה קודם

יש רעיון מה עוד יכול להיות?

האם חובה לפרק את כל המצערת? (מחיפוש באתר ובאינטרנט נראה שהדעות חלוקות).

זה דבר שחובבן יכול לעשות לבד או צריך מוסך? 

 

פורסם
לפני 6 דקות, yba כתב:

תודה רבה!

אז אני מבין שזה תקין שיש רווח קטן בין הפרפר למצערת,

ניקיתי גם את החיישן maf.

הכל נראה נקי בלי שום לכלוך - לפני זה היה הרבה לכלוך ופיח,

אבל עדיין יש עוד קפיצות סל"ד קטנות כשהמזגן עובד, עם שיפור קל ממה שהיה קודם

יש רעיון מה עוד יכול להיות?

האם חובה לפרק את כל המצערת? (מחיפוש באתר ובאינטרנט נראה שהדעות חלוקות).

זה דבר שחובבן יכול לעשות לבד או צריך מוסך? 

 

אני מקווה שניקית את החיישן MAF עם ספריי יעודי ולא עם ספריי קרבורטור אחרת זה יהרוס אותו.

לא חובה לפרק מצערת - אתמול אני נקתי את שלי כמו שכתבתי לך. 

יש עוד שיטה לנקות בלי לפרק אותה - תכניס מפתח לסוויץ ותפעיל את הרכב במצב ON ׁׁ(לפני ההתנעה) ותבק ממשהו ללחוץ על הגז על הסוף - אתה צריך לראות את המצערת נפתחת עד הסוף.

אתה בנתיים תנקה טוב את המצערת (אל תיגע בפרפר) תשפריץ הרבה חומר ותנקה עם סמרטוט. אחרי שתסיים תוציא את הפתח תסגור הכל ותחכה רבע שעה ואז תניע. ההנעה תיהיה קשה אז תתן קצת גז.

תעדכן .

פורסם
לפני 19 דקות, yba כתב:

 

אבל עדיין יש עוד קפיצות סל"ד קטנות כשהמזגן עובד, עם שיפור קל ממה שהיה קודם

יש רעיון מה עוד יכול להיות?

 

 

לפני כמה ק"מ החלפת את הפלאגים?

יש כל מיני צינורות שמתחברים ליניקה שיכולים "למשוך" אוויר ולגרום לעבודה לא עגולה.

במנועים שפקק השמן נמצא על מכסה שסתומים אוויר לא רצוי יכול להגיע דרכו.

 

פורסם
לפני 3 שעות, netanel1014 כתב:

אני מקווה שניקית את החיישן MAF עם ספריי יעודי ולא עם ספריי קרבורטור אחרת זה יהרוס אותו.

 

כמובן, את החיישן ניקיתי עם ספריי  ניקוי מגעים,

 

וניקיתי בצורה שכתבת, עם פתיחת פרפר מצערת, שמתי מקל על הדוושת גז (קשה למצוא חברים בימים אלו...),

 

פלאגים הוחלפו לפני כמה חודשים ל nkg אירודיום. 

 

שוב תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...