Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

69 דולר ומדובר בחיקוי ?? אתה בעצם טוען שנדפקתי .

טוב נחכה שהיא תגיע ונראה בנוגע לאיכות .ס

בנוגע לכרטיס זיכרון זה חייב להיות ULTRA .?

אם אין אני לי מי לי .

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
69 דולר ומדובר בחיקוי ?? אתה בעצם טוען שנדפקתי .

טוב נחכה שהיא תגיע ונראה בנוגע לאיכות .ס

בנוגע לכרטיס זיכרון זה חייב להיות ULTRA .?

ייתכן שהיא שווה 69$, אבל היא לא ברמה של DOD שעולה הרבה יותר.

ב-DOD היצרן ממליץ על כרטיס של לפחות Class 6.

פורסם

מישהו יכול להסביר לי בבקשה על אופציית "נעילת קובץ" במצלמת mobius? אני יודע שזה נעשה באמצעות לחיצה על כפתות הM. אבל אשמח לעוד הסברים.



אם דוגמא המצלמה מכוונת להקלטה כל 3 דקות וחוזר חלילה, האם ברגע שאלחץ על כפתור ה"נעילה" האם הוא ישמור את התא של אותם שלוש דקות אחורונות שצילם?

תודה מראש לעונים וערב טוב.

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
הוא לא ימחק את הקובץ גם אם יגמר המקום בכרטיס.

אבל משך ההקלטה שאני ״נועל״ יהיה 3 דקות?

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

השאלה אולי היא כזו, נגיד שהמצלמה מצלמת סרטונים של 3 דקות, חס ושלום קרתה תאונה ב2:50 דקות, עד שמבינים מה קורה לוחצים על שמירה אבל זה כבר סירטון חדש שרק החל להקליט והוא ב0:05 שניות, מה הוא שומר? את הקליפ החדש של ה5 שניות או קליפ של 3 דקות אחורה?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
השאלה אולי היא כזו, נגיד שהמצלמה מצלמת סרטונים של 3 דקות, חס ושלום קרתה תאונה ב2:50 דקות, עד שמבינים מה קורה לוחצים על שמירה אבל זה כבר סירטון חדש שרק החל להקליט והוא ב0:05 שניות, מה הוא שומר? את הקליפ החדש של ה5 שניות או קליפ של 3 דקות אחורה?
לא יכולתי לנסח זאת יותר טוב. תודה לך! ואשמח לתשובה

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
קיבלתי אתמול את ה-g1w ומבחינתי מדובר במצלמה מצוינת, למעט דבר אחד- המתלה הזוועתי שלה. אין פתרון אחר שידוע לחברים כאן?

הזמנתי את המצלמה והמתלה המיוחד שמתחבר אל מאחורי המראה באותו היום, המתלה הגיע, המצלמה עדיין לא.

כשהמצלמה תהיה אצלי (למרות שמתחיל לחשוש כבר), אעדכן.

"יאללה בירי".

פורסם
השאלה אולי היא כזו, נגיד שהמצלמה מצלמת סרטונים של 3 דקות, חס ושלום קרתה תאונה ב2:50 דקות, עד שמבינים מה קורה לוחצים על שמירה אבל זה כבר סירטון חדש שרק החל להקליט והוא ב0:05 שניות, מה הוא שומר? את הקליפ החדש של ה5 שניות או קליפ של 3 דקות אחורה?

 

רוב הסיכויים שהשמירה מתבצעת עבור הקובץ החדש שנוצר. ככה זה במוביוס, לפחות.

שאלה יותר מעניינת היא בהנחה ולא שמרת וכרטיס הזכרון התמלא, האם המצלמה מתחילה לדרוס קבצים ישנים או בסדר הפוך (שזה מה שתעדיף להמנע ממנו)?

הגיוני שלאחר התאונה הדבר הראשון (או השני) שתרצה לעשות הוא לרוץ הביתה ולעבור על הקבצים ולא תיתן לה להמשיך ולצלם, כך שאם הכרטיס התמלא והחלה דריסה של קבצים מההתחלה, אתה אמור להיות מכוסה.

פורסם
השאלה אולי היא כזו, נגיד שהמצלמה מצלמת סרטונים של 3 דקות, חס ושלום קרתה תאונה ב2:50 דקות, עד שמבינים מה קורה לוחצים על שמירה אבל זה כבר סירטון חדש שרק החל להקליט והוא ב0:05 שניות, מה הוא שומר? את הקליפ החדש של ה5 שניות או קליפ של 3 דקות אחורה?

מאחר ואני לא חושב שהכניסו למצלמות את ציפ הבינה המלאכותית האחרון מבית סקיינט, אני לא חושב שהמצלמה תדע שלמרות שלחצת על x אתה רוצה בעצם את y.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...