Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום,

קניתי לפני כשבוע את הA119 מהקישור של אלכס והיום היא הגיעה (חייב להגיד שנפלתי מהכסא מהמהירות שזה הגיע מסין).

 

שאלה: האם להדביק אותה על הריבוע רשת של הצללה איפה שהמראה? או שמחוץ לו? לא יודע אם זה בעייתי במחינת ההסרה שלה אח"כ במקרה הצורך...

אני בכל מקרה לא אוכל למרכז אותה עקב המוביל-אי שתופס שם את המקום.

 

אני גם לא יכולתי למרכז, ופה העדשה שמתכוננת גם לצדדים הועילה מאוד.

נפלת במזל , מזכיר לי משלוח מאלי אקספרס שקיבלתי תוך שבוע -> מכתב בארץ לא מגיע במהירות כזו.

למצלמה הנ״ל המתנתי כחודש.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

תתחדש!

אני הדבקתי על ריבוע הרשת וגם רבים עושים את זה.

אני לא חושב שתהיה בעיה בהסרה.

מסירים את המדבקה עם חוט ולא במשיכה.

ותודה שרכשת מהקישור שלי!

 

ד''א, כולנו נשמח לשמוע מהו צבע המדבקה אצליך, לאחר הסרת הניילון האדום.

כמו כן, תבדוק האם על כיסוי העדשה ישנו חריץ בחלק העליון ובחלק התחתון.

 

תודה מראש!

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
תתחדש!

אני הדבקתי על ריבוע הרשת וגם רבים עושים את זה.

אני לא חושב שתהיה בעיה בהסרה.

מסירים את המדבקה עם חוט ולא במשיכה.

ותושה שרכשת מהקישור שלי!

 

ד''א, כולנו נשמח לשמוע מהו צבע המדבקה אצליך, לאחר הסרת הניילון האדום.

כמו כן, תבדוק עם על כיסוי העדשה ישנו חריץ בחלק העליון ובחלק התחתון.

 

תודה מראש!

 

הייתי בין הראשונים להזמין והצבע שחור.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
תתחדש!

אני הדבקתי על ריבוע הרשת וגם רבים עושים את זה.

אני לא חושב שתהיה בעיה בהסרה.

מסירים את המדבקה עם חוט ולא במשיכה.

ותודה שרכשת מהקישור שלי!

 

ד''א, כולנו נשמח לשמוע מהו צבע המדבקה אצליך, לאחר הסרת הניילון האדום.

כמו כן, תבדוק האם על כיסוי העדשה ישנו חריץ בחלק העליון ובחלק התחתון.

 

תודה מראש!

 

ישנם חריצים קטנים על החלק העליון והתחתון של הריבוע מסביב לעדשה.

לגבי צבע המדבקה, מבטיח לעדכן לאחר ההתקנה.

פורסם
כמו כן, תבדוק האם על כיסוי העדשה ישנו חריץ בחלק העליון ובחלק התחתון.

מה המשמעות של החריצים ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם (נערך)

החריצים נועדו לפילטר הcpl.

אני זכיתי בדגם שהוא ללא החריצים.

כשפילטר cpl ששלחו לי לסקירה יגיע, אצטרך לחרוץ את החריצים בעצמי.

ע''י חימום כלי חד וחריטה.

 

ד''א, היום יצא עדכון גירסה למצלמה.

מי שרוצה מוזמן להוריד מהאתר של viofo

 

http://www.viofo.com/content/category/4-Product-Updates

 

עידכון לגבי הa118c2,

הפילטר cpl ימכר בנפרד ולא כמו שאמרתי בעבר שהוא ימכר באותה חבילה.

כמו כן הgps הוא אותו gps שמשתמשים בa118c הישנה גם הוא ימכר בנפרד.

 

כמו שאנחנו רגילים, viofo עידכן היום שהa118c2 כנראה תהיה מוכנה עוד שבועיים. :)

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
החריצים נועדו לפילטר הcpl.

אני זכיתי בדגם שהוא ללא החריצים.

כשפילטר cpl ששלחו לי לסקירה יגיע, אצטרך לחרוץ את החריצים בעצמי.

ע''י חימום כלי חד וחריטה.

 

ד''א, היום יצא עדכון גירסה למצלמה.

מי שרוצה מוזמן להוריד מהאתר של viofo

 

http://www.viofo.com/content/category/4-Product-Updates

 

עידכון לגבי הa118c2,

הפילטר cpl ימכר בנפרד ולא כמו שאמרתי בעבר שהוא ימכר באותה חבילה.

כמו כן הgps הוא אותו gps שמשתמשים בa118c הישנה גם הוא ימכר בנפרד.

 

כמו שאנחנו רגילים, viofo עידכן היום שהa118c2 כנראה תהיה מוכנה עוד שבועיים. :)

 

גם אני עם דגם זהה לשלך , באסה.

במיוחד שהתשלום עליו היה 25 דולר יותר ממה שנמכר היום.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
החריצים נועדו לפילטר הcpl.

אני זכיתי בדגם שהוא ללא החריצים.

כשפילטר cpl ששלחו לי לסקירה יגיע, אצטרך לחרוץ את החריצים בעצמי.

ע''י חימום כלי חד וחריטה.

 

ד''א, היום יצא עדכון גירסה למצלמה.

מי שרוצה מוזמן להוריד מהאתר של viofo

 

http://www.viofo.com/content/category/4-Product-Updates

 

עידכון לגבי הa118c2,

הפילטר cpl ימכר בנפרד ולא כמו שאמרתי בעבר שהוא ימכר באותה חבילה.

כמו כן הgps הוא אותו gps שמשתמשים בa118c הישנה גם הוא ימכר בנפרד.

 

כמו שאנחנו רגילים, viofo עידכן היום שהa118c2 כנראה תהיה מוכנה עוד שבועיים. :)

 

 

 

אני בדיוק קיבלתי היום את המצלמה (הזמנתי מהקישור שלך) וגם שם אין חריצים

פורסם (נערך)

ההבדל בין הa118c לבין הa119 הוא הכל.

מעבד יותר חדיש וטוב, חיישן צילום יותר טוב.

איכות התמונה ביום ובמיוחד בלילה יותר טובה.

תושבת העדשה של הa119 עשויה ממתכת. לa119 יש אפשרות של 60fps ברזולוציה 1080p.

הa119 תומכת ברזולוציה 1440p.

 

כמו כן, וודאי שמת לב שאמור לצאת בקרוב דגם מחודש לa118c, לא יהיה שינוי במעבד או בחיישן הצילום.

השינוי שיהיה זה בעדשה, הזווית תהיה 130 מעלות.

כמו כן, יהיה ניתן לרכוש לדגם זה פילטר cpl.

ושאר השינויים יהיו כנראה באיכות החומרים וכו'.

אם זכרוני אינו מטעה אותי יהיו גם 2 לדים אינפר אדומים.

אם אתה מחליט לרכוש את הa118c רצוי לחכות טיפה לדגם החדש.

מחירו כנראה ישאר ללא שינוי מהדגם הנוחכי.

 

ההבדל בין הa118c לבין הg1wc הוא זווית צילום, איכות חומרים ואיכות בנייה לטובת הa118c.

כמובן גם צורת החיבור לשמשה וכו'.

כמו כן, בg1wc אין סוללת rtc סוללה זו דואגת לשמור את התאריך והשעה במצלמה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

בטח, מצלמה מעולה.

אמליץ לך לחכות, לדגם המחודש שלה.

שמו יהיה a118c2.

מחירו יהיה סביב המחיר של הדגם הנוכחי.

 

לגבי המחיר המחשיד, זה מחיר המצלמה כבר כחצי שנה אולי אפילו יותר.

אם תשתמש בקופון המחיר ירד עוד יותר.

 

אני משתמש בa118c כבר כחצי שנה, היא בשמשה האחורית.

עובדת קבוע, גם כשהרכב מכובה.

ללא בעיות כלל.

פורסם
מצלמתי החביבה G1-WC מתה (אחרי שנה וטיפונת).

הייתה נחמדה מאוד ואיכותית, אבל דברים טובים נגמרים...

 

מה לקנות כעת? A118C?

 

למה מתה? מה קרה לה?

יש לי G1WH כבר מעל 3 שנים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...