Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי "רפרוף" של חצי שעה הצלחתי לשים אצבע על המצלמות הבאות:

MOBIUS

0805

G1W

 

איזה מהם הייתם לוקחים? בנוסף הבנתי שכל בחירה מלווה בתת בחירה של עם או בלי סוללה\קבל וכו...

אשמח אם תעזרו לי. כל יום בלי המצלמה המזל על ההדק.

תודה

פורסם

כולם טובות, המוביוס היא ללא מסך וללא תושבת, אתה תצטרך לקנות לה תושבת ולקנות גם קיט קבלים. ה0805 היא ללא קבל והתושבת שלה היא בהדבקה.

בשתיהן יש מעבד טובambrela7

הg1w יש גם קבל וגם סוללה, המעבד פחות טוב אבל לעומת המחיר הוא סבבה לגמרי.

אצלי יש את הg1wc ,זאת עם הקבל.

דעתי האישית שווה לקנות את המוביוס ולהתקין בה קבל.

פורסם
מבצע חד פעמי , מלאי מוגבל של 55 יחידות , מצלמת אקסטרים SJ1000 מתוצרת SJCAM עם כל הערכה (ללא שנאי קיר) במחיר מנצח של 219 ש"ח עם אחריות ל-6 חודשים. ניתן לבצע איסוף עצמי מיבנה או משלוח דרך UPS בעלות של 50 ש"ח.

המצלמה יכולה לעבוד כמצלמת דשבורד , איכות צילום וידאו גבוהה ביותר.

[ATTACH=CONFIG]426729[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]426730[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]426731[/ATTACH]

 

המבצע נמשך , לכל אלה שמחפשים את ה-G1W וחברותיה , מצלמה זו יכולה לשמש כמצלמה לרכב עם איכות צילום מעולה , במחיר קטן של 219 ש"ח.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
כולם טובות, המוביוס היא ללא מסך וללא תושבת, אתה תצטרך לקנות לה תושבת ולקנות גם קיט קבלים. ה0805 היא ללא קבל והתושבת שלה היא בהדבקה.

בשתיהן יש מעבד טובambrela7

הg1w יש גם קבל וגם סוללה, המעבד פחות טוב אבל לעומת המחיר הוא סבבה לגמרי.

אצלי יש את הg1wc ,זאת עם הקבל.

דעתי האישית שווה לקנות את המוביוס ולהתקין בה קבל.

למוביוס אין שבב של אמברלה.

 

פות"ש: יש לי מוביוס ואני מרוצה ממנה (1080p-30FPS), ממליץ.

אני מקווה שהם יוציאו דגם חדש עם יכולות של 4K\2K\1080p-60fps וכאלה..

פורסם
למוביוס אין שבב של אמברלה.

 

פות"ש: יש לי מוביוס ואני מרוצה ממנה (1080p-30FPS), ממליץ.

אני מקווה שהם יוציאו דגם חדש עם יכולות של 4K\2K\1080p-60fps וכאלה..

 

אממממ כנראה זכרוני הטעה אותי.

תודה על התיקון.

 

תודה על ההסבר,

הגיוני לבקש מהמוכר לשלוח אחת שכבר מופעלת על קבל או שיש צורך ברכישה והרכבה של קבל בנפרד? מאיפה כדאי לקנות?

באותה הזדמנות אם זו לא חוצפה אבקש גם קיט קבלים ותושבת מתאימה. :)

 

שוב תודה.

פורסם

תרכוש את המצלמה ותחליף בעצמך את הסוללה בקבל - זה הכי פשוט שיש!

החלפת הסוללה בקבל (1:00-1:30 ושוב ב-4:20):

 

קניית קבל: http://www.banggood.com/Super-Capacitor-For-The-Mobius-Action-Sport-Camera-p-918122.html

 

לגבי תושבת, יש מספר אפשרויות גדול מאוד, אתה יכול לראות פה חלק: http://www.banggood.com/buy/Mobius.html

פורסם

כפי שהבטחתי, אני מעדכן לגבי ה G1WC.

 

גרסת הקושחה ששלחו לי מהחנות לא עשתה כלום (כי שם הקובץ לא גרם לצריבה בכלל, ופעלתי

בדיוק לפי הוראותיהם). גם כששיניתי את השם לנכון, היא נצרבה אך עדיין הופיעה התופעה (של אי שמירת הקובץ האחרון).

לבסוף הורדתי את הגרסה מ: כאן כפי שהומלץ לי בשרשור עוד קודם, ולאחר כמה בדיקות נראה שחלפה התקלה.

 

מי שמתאימה לו האיכות

, יכול לקנות אותה מ gearbest (קישור),

מומלץ לנסות להזין את הקופון GBG1W, לי הוא חסך כמה דולרים.

אני ממליץ על גיר בסט כי פתחתי את המצלמה ווידאתי שאכן יש שם קבל ולא סוללה (שלא כמו בזיוף שמכרו לי בבאנגוד).

פורסם

ראיתי באתר של גיר - בסט את המצלמה הזאת:

http://m.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html

דגם שנקרא G1W-C B . מישהו התנסה? או יודע מה ההבדל בינו לבין הדגם ללא B?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

מאתר gearbest ניראה שההבדל היחיד הוא הטבעת השחורה סביב העדשה, לא הצלחתי לזהות

שוני כלשהו בנתונים הטכניים.

אני באופן אישי לא הייתי משלם יותר בשביל זה, מה גם שאת ה g1wc הרגילה שלהם פירקתי ובדקתי

שיש שם קבל, ולגבי החדשה אין לדעת (כמו עם באנגוד, ה g1wh שלהם מגיעות מספק הגון,

בעוד שה g1wc הן זיוף של ה g1w).

פורסם

הבנתי...

אז אם אין הבדל, אולי ארכוש את G1w-c

לגב העדכון קושחה.... תוכל להגיד לי במה מדובר?

האם אצטרך לבצע עדכון גרסה וכו'?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...