Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעגל תנועה דו מסלולי


שימו לב! השרשור הזה בן 1283 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ממתי שהמנוע כבה ההגה ננעל?

 

בוא נסכם

 

ראשית פיזית יש שול שמאל ואתה מנסה לשכנע שהוא לא קיים. 

 

שנית המחוקק יודע להבחין בין שול לבין שוליים. כבר אתה הבאת זאת בתיזה עליה קיבלת ציון בלתי מספיק

 

שלישית לך לתקנה 69 (ה) ותחזור עם התובנות שלך.

 

אבל רק אחרי שעמדת בפינה 24 דקות בגלל ניסיון הטרללה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המנוע כבוי, ואתה מפנה את ההגה מעבר לזווית מסוימת ההגה ננעל, ככה זה ברוב הרכבים מהשנים האחרונות.

 

אני איתן בדעתי, אתה טועה באופן מוחלט והעצות שנתת בשתי ההודעות האחרונות שוות "נהיגה בחוסר זהירות" לכל הפחות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, m3x7r3m3 כתב:

למען ההבהרה בשני מעגלי התנועה יש שני נתיבים שסובבים סביב כל המעגל.

ביניהם יש שני הבדלים - שני נתיבים בזרוע היציאה בתמונת פות"ש לעומת אחד בצילום שלי (למרות שזה לא עקרוני, יש מספיק מעגלי תנועה עם 2 נתיבים סביב המעגל, 2 נתיבים בזרוע היציאה, ובלי הסימון המקווקוו.

ההבדל השני הוא הסימון המקווקוו הנוסף

אם כך, ההבדל ברור.

במעגל של פותש אחריות שווה כמו שהסברתי בתשובה קודמת.

במעגל שצילמת, הרכב הנוסע בנתיב הפנימי רשאי לצאת מהמעגל, תוך שהוא עובר נתיב. מכאן חלה עליו חובת זהירות.

הרכב הנוסע בנתיב החיצוני רשאי לצאת מהמעגל, או להמשיך במעגל, תוך שהוא אינו חוצה נתיב. לפיכך, בקרות תאונה (שנגרמה כאשר הנוסע בנתיב הפנימי ביקש לצאת מהמעגל), רב האחריות תחול על הנוסע בנתיב הפנימי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אם המנוע כבוי, ואתה מפנה את ההגה מעבר לזווית מסוימת ההגה ננעל, ככה זה ברוב הרכבים מהשנים האחרונות.

 

אני איתן בדעתי, אתה טועה באופן מוחלט והעצות שנתת בשתי ההודעות האחרונות שוות "נהיגה בחוסר זהירות" לכל הפחות.

ואני חושב שאתה טרול פעמיים

 

פעם אחת "סיכנתי את חיי וביצעתי את הניסוי בשלושה כלי רכב בכולם ניתן היה לבלום ולסובב את ההגה ללא בעיה בלי שהוא ננעל אחרי כיבוי המנוע 

 

ופעם שניה כי לא הלכת לקרוא את תקנה 69 (ה)

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.10.2020 בשעה 19:14, Keyser Söze כתב:

אם כך, ההבדל ברור.

במעגל של פותש אחריות שווה כמו שהסברתי בתשובה קודמת.

במעגל שצילמת, הרכב הנוסע בנתיב הפנימי רשאי לצאת מהמעגל, תוך שהוא עובר נתיב. מכאן חלה עליו חובת זהירות.

הרכב הנוסע בנתיב החיצוני רשאי לצאת מהמעגל, או להמשיך במעגל, תוך שהוא אינו חוצה נתיב. לפיכך, בקרות תאונה (שנגרמה כאשר הנוסע בנתיב הפנימי ביקש לצאת מהמעגל), רב האחריות תחול על הנוסע בנתיב הפנימי.

 

אני לא מכיר מצב אחר בתקנות התעבורה שבהן יש תאונה, ולשני הצדדים המעורבים הייתה זכות קדימה שווה.

אחריות שווה לתאונה בסופו של דבר אולי, אבל אתה טוען לזכות קדימה שווה לשני רכבים כאשר דרכם חוצה זו את זו.

אפילו במקרי הקיצון בחו"ל שבהם יש את ה-Zipper Merge ברור מי שמר על התור (ולכן הז"ק שלו) ומי לא.

 

בתאריך 15.10.2020 בשעה 20:49, ישה כתב:

ואני חושב שאתה טרול פעמיים

 

פעם אחת "סיכנתי את חיי וביצעתי את הניסוי בשלושה כלי רכב בכולם ניתן היה לבלום ולסובב את ההגה ללא בעיה בלי שהוא ננעל אחרי כיבוי המנוע 

 

ופעם שניה כי לא הלכת לקרוא את תקנה 69 (ה)

 

לבלום כן (ללא תגבור), ברכבים מודרניים כשהמנוע כבוי ההגה יכול להינעל כשמסובבים מעבר לזווית מסוימת.

תקנה 69 אינה גוברת על תקנה 21

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אני לא מכיר מצב אחר בתקנות התעבורה שבהן יש תאונה, ולשני הצדדים המעורבים הייתה זכות קדימה שווה

הפוך, גוטה, הפוך...

לשניהם לא היתה זכות קדימה באופן שווה.

דוגמא נוספת למקרה בו אין לאף אחד זכות קדימה הוא צומת X, כאשר מכל ארבעת הכיוונים נמצאים רכבים. למי זכות הקדימה? - לאף אחד. נפתר על ידי סימון קטן בעיניים במקום אידאלי. בתכלס, בישראל 2020, כנראה בכוחנות/חוצפה/מהירות החלטה, על ידי אחד ממשתמשי הדרך.

עריכה אחרונה על ידי Keyser Söze
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז למי ז"ק הנתונה? לחייזר שנוחת מהשמיים?

יש 2 נתיבים, ז"ק חייבת להיות של מישהו

 

לפני כשעה, Keyser Söze כתב:

דוגמא נוספת למקרה בו אין לאף אחד זכות קדימה הוא צומת X, כאשר מכל ארבעת הכיוונים נמצאים רכבים. למי זכות הקדימה? - לאף אחד. נפתר על ידי סימון קטן בעיניים במקום אידאלי. בתכלס, בישראל 2020, כנראה בכוחנות/חוצפה/מהירות החלטה, על ידי אחד ממשתמשי הדרך.

 

תיאורטית כן, מעשית כמה מקומות כאלה אתה מכיר? כי אני יודע שמהנדסי תנועה מתייחסים למצב כזה כאל תקלה בתשתית.

אפילו ידוע לי על מקרה בבית שמש בזמנו של צומת X שבה היה לאחד מהכיוונים תמרור עצור, עקב תאונה הושחת תמרור העצור, וכבר למחרת בבוקר הוציאו את העמוד ממקומו, ובצהריים עמד לו תמרור חדש עם עמוד חדש, כשבזמן הביניים עמד שם שוטר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, m3x7r3m3 כתב:

 

אני לא מכיר מצב אחר בתקנות התעבורה שבהן יש תאונה, ולשני הצדדים המעורבים הייתה זכות קדימה שווה.

אחריות שווה לתאונה בסופו של דבר אולי, אבל אתה טוען לזכות קדימה שווה לשני רכבים כאשר דרכם חוצה זו את זו.

אפילו במקרי הקיצון בחו"ל שבהם יש את ה-Zipper Merge ברור מי שמר על התור (ולכן הז"ק שלו) ומי לא.

 

 

לבלום כן (ללא תגבור), ברכבים מודרניים כשהמנוע כבוי ההגה יכול להינעל כשמסובבים מעבר לזווית מסוימת.

תקנה 69 אינה גוברת על תקנה 21

זוהי סופית קיבלת דרגת רב טרול מתקדם

 

מכונית מודרנית משמע 2020 2016 2018 מספיק מודרנית.

 

מה הקשר בין תקנה 69 (ה) לבין תקנה 21!!

 

כמה פעמים צריך  להסביר לך שתקנה ספציפית גוברת תמיד , אבל תמיד , אבל תמיד על תקנת הסל .

 

אולי תשאל עו"ד פעם על היחס בין תקנה ספציפית לתקנת הסל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקון טעות סופר, תקנה 69 אינה פוטרת מתקנה 21.

 

ידוע היטב שאתה יכול לנהוג בדיוק לפי כל שאר התקנות, ועדיין יאשימו אותך לפי תקנה 21. בשביל זה היא שם.

רוצה לשכנע את השופט שעדיף היה לך לדדות עם רכב כבוי לנתיב הנגדי ואז לשול שלו? בהצלחה, ניחוש מושכל - תכין את הארנק למצב כזה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דייייי

תקנה ספציפית גוברת עליה!!!

 

משתמשים בתקנת הסל  בד"כ במקרה של תאונה שלא יודעים אם התביעה תצליח להוכיח אשמה לפי סעף X או Y , ואז מנסים להוכיח על פיה.

 

האם ראית כאן אי פעם שימוש בתקנה 21?

 

תמיד זה יהיה מהירות נייד קו לבן ועוד ועוד.

 

וחוזר על המלצתי לך תתייעץ עם עו"ד בקי בדיני תעבורה 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי שימוש בתקנה 21, לא כאן.

ראיתי אפילו אישום לפי כמה תקנות וביניהן גם תקנה 21.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

יש לצפות בחצי דקה החל מ-03:00 עד 03:30 במקרה וההטמעה לפי זמן לא עבדה טוב.

זה סרטון מ-2017 כן? הוא אומר שזו כנראה המכונית החדשה היחידה שכשהרכב כבוי ניתן לסובב את ההגה ללא נעילה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, m3x7r3m3 כתב:

ראיתי אפילו אישום לפי כמה תקנות וביניהן גם תקנה 21.

שוב, הפוך, גוטה...

כן, קל מאוד להצמיד את תקנת הסל לכלל עבירות על סעיפים ספציפיים. לא על זאת מדובר. מדובר על אישום לפי 21 בלבד.

כנראה שלא תמצא אישום על סעיף 21 בלבד. וגם אם תמצא אישום כזה, כנראה שלא תמצא הרשעה על אישום זה בלבד. וגם אם כן תמצא, כנראה שהנאשם לא ידע להתגונן טוב מספיק...

 

@ישה, ממתין לתשובתך לעניין הלינק לדיונים בעניין חוק חנייה לנכים

עריכה אחרונה על ידי Keyser Söze
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שלא יגישו כתב אישום רק על 21, אם כבר נגרמה תאונה (ובכך אנחנו עוסקים בדיון התיאורטי הזה) אז יש לנו גם נסיעה שלא בימין הדרך, אולי גם חציית קו הפרדה, סיכון אדם בנתיב תעבורה ועוד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי ברור

 

בד"כ בתאונה ינסו להשתמש במספר תקנות כדי להרשיע ויכניסו גם את תקנה 21 שבמקרה וייכשלו בהוכחה על סמך תקנה ספציפית ייעזרו בה,  ייעודה לתת מסגרת התנהגותית כללית ואותה ממלאים בתקנות ספציפיות.

 

כי אם לא כך אפשר היה להסתפק בתקנה 21 בלבד.

 

קייסר

 

אצ חובותי פרעתי בדיון שם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1283 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...