Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעגל תנועה דו מסלולי


שימו לב! השרשור הזה בן 1256 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 8 שעות, ישה כתב:

בויכוח בין הקיסר למקס אני בעד ההסבר של הקיסר.

 

מי אשם?

 

האם שניהם חצי חצי או אחד מהם, או שניהם באחוזי אשם שונים תלוי במיקום הפגיעה אצל כל אחד מהם  , מי פגע במי ועוד.

 

לפי פות"ש היא פגעה ברכב בנתיב החיצוני, כלומר הייתה כבר צריכה לצפות שהוא לא יוצא מהכיכר לנתיב הימני אלא ממשיך בה.

 

64.5% לרעתה

אז תיקון קטן, הרכב השני פגע לאשתי בדלתות עם הפינה של הטמבון הקדמי אצלו. 

 

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה. עדיין אשתך קיפחה את זכות הדרך שלו. אולי תוכל לטעון לעקיפה מימין, אז אם השופט יקבל הוא יזיז עוד כמה אחוזים מהנזק על חשבונו. במצב הנוכחי נראה כי עיקר האשם יוטל עת אשתך.

 

מה גובה הנזק, לשתי המכוניות, במצטבר? אם מדובר בסכומים המצדיקים הפעלת ביטוח השאר את המלחמה לחברות הביטוח.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להערכתי הנזק נע סביב ה-2500-4000 שח 

בסכום כזה לא חושב שמשתלם להפעיל ביטוח. 

עיקר הנזק הוא לרכב שלי 2 דלתות, כנף אחורית וטמבון אחורי. ברכב השני נזק קל לטמבון הקדמי.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.10.2020 בשעה 18:48, Keyser Söze כתב:

לטעמי חלוקת אחריות שווה.

על פי הצילום המקום (ועל פי צילום זה בלבד, בהתעלם משאר האיורים שמציגים תמונת מצב אחרת), הנתיב הפנימי בכיכר ממשיך עם הכיכר. ועל פי אותו צילום, הנתיב החיצוני בכיכר מוליך החוצה ממנו, ימינה.

לכן, כשהרכב החיצוני המשיך במעגל, הוא חצה נתיב. באותו אופן, כאשר הרכב הפנימי ביקש לצאת מהמעגל, אף הוא חצה נתיב.

כיוון ששניהם חצו נציב, וכיוון שלא נקטו בזהירות המתחייבת (ולראיה - התאונה) - הרי שכל צד חייב באשמה, בדיוק באותו האופן שחברו חב באשמה.

ולפיכך - חלוקת אחריות שווה.

 

אנחנו מסתכלים על אותה תמונה?

IMG-20201008-WA0034.jpg

כי שרטוט הנתיבים לא מסכים עם דעתך.

הנתיב הפנימי גם ממשיך במעגל וגם יכול לצאת ממנו.

הנתיב החיצוני גם יוצא מהמעגל וגם ממשיך בו.

וההנחה שלך היא שלכל נתיב במעגל דרך המשך בודדת, החיצוני יוצא והפנימי ממשיך, וזה כמובן שלא נכון, יש 801 מצויר על הכביש באמצע התמונה (שקשה לפספס) שאומר בדיוק את זה.

 

היית צודק אם הכביש היה נראה ככה:

image.thumb.png.b70d40f923811186d119cf7caf7ad519.png

 

אבל הוא לא, יש 801 נוסף שאומר אחרת ממה שאתה טוען.

 

לפני 23 שעות, ישה כתב:

בויכוח בין הקיסר למקס אני בעד ההסבר של הקיסר.

 

מי אשם?

 

האם שניהם חצי חצי או אחד מהם, או שניהם באחוזי אשם שונים תלוי במיקום הפגיעה אצל כל אחד מהם  , מי פגע במי ועוד.

 

לפי פות"ש היא פגעה ברכב בנתיב החיצוני, כלומר הייתה כבר צריכה לצפות שהוא לא יוצא מהכיכר לנתיב הימני אלא ממשיך בה.

 

64.5% לרעתה

 

לפי מה? ההסבר שלו חסר כל היגיון

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

כי שרטוט הנתיבים לא מסכים עם דעתך.

הנתיב הפנימי גם ממשיך במעגל וגם יכול לצאת ממנו.

הנתיב החיצוני גם יוצא מהמעגל וגם ממשיך בו.

וההנחה שלך היא שלכל נתיב במעגל דרך המשך בודדת, החיצוני יוצא והפנימי ממשיך, וזה כמובן שלא נכון, יש 801 מצויר על הכביש באמצע התמונה (שקשה לפספס) שאומר בדיוק את זה.

 

מה?O_O הוא לא הניח הנחות כלליות הוא התייחס לגופו של המקרה, ציין את ההמשך של הנתיבים וציין ששניהם עברו את 801 לכן לדעתו שניהם אשמים

ציטוט

(ועל פי צילום זה בלבד, בהתעלם משאר האיורים שמציגים תמונת מצב אחרת)

 

לפני 13 שעות, daniel204 כתב:

להערכתי הנזק נע סביב ה-2500-4000 שח 

בסכום כזה לא חושב שמשתלם להפעיל ביטוח. 

עיקר הנזק הוא לרכב שלי 2 דלתות, כנף אחורית וטמבון אחורי. ברכב השני נזק קל לטמבון הקדמי.

לפי המיקום של הנזק מסתמן שאישתך הייתה לפני הרכב בנתיב החיצוני פנתה ימינה בחדות מבלי להסתכל במראות.

 זה ניראה שכאילו אני נגדך, חשוב לי לציין זה לא אישי 😉

עריכה אחרונה על ידי AndreyAK

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, AndreyAK כתב:

מה?O_O הוא לא הניח הנחות כלליות הוא התייחס לגופו של המקרה, ציין את ההמשך של הנתיבים וציין ששניהם עברו את 801 לכן לדעתו שניהם אשמים

 

שוב, אילו הסימון היה דומה למה שצירפתי - כן, בהתאם לסימון בתמונה של פות"ש - לא.

לפי ההיגיון הזה כשאתה בצומת וחוצה 801 של כיוון אחר אתה עובר 801 ולכן אתה צריך לתת ז"ק.

זה פשוט לא נכון.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, m3x7r3m3 כתב:

 

אנחנו מסתכלים על אותה תמונה?

IMG-20201008-WA0034.jpg

כי שרטוט הנתיבים לא מסכים עם דעתך.

הנתיב הפנימי גם ממשיך במעגל וגם יכול לצאת ממנו.

הנתיב החיצוני גם יוצא מהמעגל וגם ממשיך בו.

וההנחה שלך היא שלכל נתיב במעגל דרך המשך בודדת, החיצוני יוצא והפנימי ממשיך, וזה כמובן שלא נכון, יש 801 מצויר על הכביש באמצע התמונה (שקשה לפספס) שאומר בדיוק את זה.

 

היית צודק אם הכביש היה נראה ככה:

image.thumb.png.b70d40f923811186d119cf7caf7ad519.png

 

אבל הוא לא, יש 801 נוסף שאומר אחרת ממה שאתה טוען.

 

 

לפי מה? ההסבר שלו חסר כל היגיון

 

אני לא מתייחס לטעויות בתכנון, מה אפשר היה לעשות אחרת ועוד מיני סיפורים.

אני מסתכל תכל'ס.

האם רכב הנוסע בנתיב החיצוני ומבקש להמשיך במעגל חוצה תמרור 801 (קו הפרדה מקוטע)? התשובה היא חיובית.

ומהצד השני, האם רכב הנוסע בנתיב הפנימי ומבקש לצאת ימינה מהמעגל חוצה תמרור 801?

גם פה, התשובה היא חיובית.

ומכאן מסקנתי.

(ושוב, בהתייחס לתמונה בלבד, לא איורים, לא מיקום הפגיעה, לא מי היה לפני מי, מי אותת ומי לא, ושאר פרטים שיכולים להזיז אחוזים בודדים של אחריות מצד אחד למשנהו.)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי ההיגיון הזה בצומת הזו גם כן מי שפונה חוצה 801 (שים לב באדום לכיוון התנועה, בריבוע הצהוב חציית 801 של כיוון אחר):

image.thumb.png.4a770e6b5a2cfb12c2b709086498cfa3.png

 

האם לזה כוונת המתמרר / מתקן התקנה?! כמובן שלא!

And yet, זה אותו היגיון שהפעלת כאן.

 

לצורך העניין נאמר שתימרור 801 נוסף עולה כסף, אם משיגים את אותו אפקט בדיוק בלי 801 כלל (כמו בדוגמה שצילמתי) - הרי שהיו בוחרים (כמו אולי 90% ממעגלי התנועה הדו נתיביים במדינה) לא לתמרר את ה-801 הנוסף כלל.

לפי איזה היגיון נדמה לך שמצב בו אין 801 נוסף ויש 801 זהים בתנאים התעבורתיים שלהם?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא שמתם לב שניכם אומרים את אותו הדבר עכשיו.

 

ואחרי שפות"ש שינה את העובדות מי פגע במי  בהודעה הראשונה אשתו פגעה ברכבו של השני, עכשיו השני פוגע באשתו בחלק האחורי מניח כי הוא נפגע בפינה השמאלית קדמית,

 

דהיינו היא הקדימה אותו , עדיין לא אומר שזה נעשה במרחק כזה שהנהג השני לא הספיק להגיב וכך קרתה תאונה.

 

ולכן כל צד בדעה שהשני אשם.

 

לאור השינוי העובדתי אני מטיל אחריות שווה בשווה על שני הצדדים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, ישה כתב:

אם לא שמתם לב שניכם אומרים את אותו הדבר עכשיו.

 

ממש לא, הוא טוען ששני הצדדים עברו נתיב, כיוון ששניהם חצו 801 כלשהו.

אני טוען שרק אשתו של פות"ש עברה נתיב.

 

להגנתי המצב שהקיסר מתאר קורה אחד לאחד גם אם אותו 801 לא היה משורטט על הכביש כלל (כמו בדוגמה שצילמתי).

כמו כן ה-801 שמשורטט ליציאה אינו רלוונטי לנוהג בנתיב החיצוני (שכן בשבילו בפניה יש את השול הימני או המדרכה מצד ימין), וה-801 נועד לצייר את התנועה של הנוהג בנתיב הפנימי בלבד ביציאתו החוצה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שופט ישה :)

@daniel204 יש לאישתך מצמלמת דרך ברכב?

 

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה המשמעות של ה 801 שיוצא מהכיכר ל כיוון הרחוב ימינה?

 

להבנתך הוא חל רק על המסלול הפנימי והוא לא קיים לגבי הרכב הנתיב החיצוני

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, ישה כתב:

מה המשמעות של ה 801 שיוצא מהכיכר ל כיוון הרחוב ימינה?

 

מאפשר תנועה מהנתיב הפנימי החוצה מהמעגל תנועה, אל הנתיב השמאלי בזרוע היציאה!

בלעדיו אסורה תנועה מהנתיב הפנימי החוצה, ויותר מזה, בהיעדרו התנועה המותרת מהנתיב הפנימי היא נתיב פנימי -> איתות ומתן ז"ק לתנועה בנתיב החיצוני -> מעבר לנתיב החיצוני -> יציאה לנתיב הימני בזרוע היציאה.

כאן אנחנו מדברים על נתיב פנימי -> איתות ומתן ז"ק לתנועה בנתיב החיצוני שממשיכה במעגל (שכן לא צריך לתת ז"ק לתנועה שיוצאת בזרוע היציאה במקביל אליך) -> יציאה לנתיב השמאלי בזרוע היציאה.

 

לפני 7 דקות, ישה כתב:

להבנתך הוא חל רק על המסלול הפנימי והוא לא קיים לגבי הרכב הנתיב החיצוני

 

נכון, למה הנתיב הפנימי צריך אותו? הוא לפי החוק צריך להיצמד לימין, משמע לקו הצהוב או למדרכה מצד ימין. כמו כאן:

image.png

 

אין 801 שיוצא ימינה, ובכל זאת מותרת תנועה של הנתיב החיצוני בזרוע היציאה.

 

פנייה ימינה מהנתיב הימני ביותר לעולם לא תכלול 801!

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא 801 אלא 809. הבעיה היא שהם נראים אותו הדבר.

 

הסימון מבלבל - ה-801 בהמשך המעגל וה - 809 ביציאה, ולא ברור מה שייך למי. לכן חיוניים 613 ו-813.

 

מי שהתרשל הוא מהנדס ומבצע הכבישים. בעולם אידאלי שני השותפים לתאונה צריכים לתבוע את העיריה, אני לא רואה את זה קורה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מתייחסים למעגל התנועה ולזרוע היציאה כאל צומת אז 809, אם מתייחסים אל זה כאל סוג של מחלף אז 801.

בכל מקרה אין כאן התרשלות בסימון הנתיבים, הנתיב החיצוני כמו תמיד הולך לפי סימון השול או המדרכה, מימין לימין, הנתיב הפנימי ללא הסימון המדובר אסורה פנייתו לזרוע היציאה מהנתיב הפנימי בכלל, עם הסימון מותרת יציאתו לאחר מתן ז"ק לרכבים בנתיב החיצוני שממשיכים במעגל.

יחסית שאלה פשוטה שאני מופתע עליכם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1256 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...