Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין שום בעיה להגיע עם מנוע ה1.2 טורבו של פיג'ו לכל מקום בארץ, סיפורים של לאמץ מנוע שייך לימי קונטסות שנתקעו בקסטל, אנחנו בשעת 2020. המנוע והגיר מוצלחים ובטח לא חלשים, הם משמשים גם דרך אגב רכבים גדולים וכבדים יותר כמו 3008 . (אנחנו מדברים על מנוע של 130 כ"ס ותיבת 8 הילוכים )
כמו שהציעו לך, אתה צריך לעשות סיבוב ברכב, או שיתאים לך או שלא, תבדוק איך הרכב נוסע, תראה שנוח לך להפעיל את הכפתורים, שנוח לך להכנס ולצאת.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk



  • מעניין 1

 

פורסם
לפני 10 דקות, yb כתב:

אין שום בעיה להגיע עם מנוע ה1.2 טורבו של פיג'ו לכל מקום בארץ, סיפורים של לאמץ מנוע שייך לימי קונטסות שנתקעו בקסטל, אנחנו בשעת 2020. המנוע והגיר מוצלחים ובטח לא חלשים, הם משמשים גם דרך אגב רכבים גדולים וכבדים יותר כמו 3008 . (אנחנו מדברים על מנוע של 130 כ"ס ותיבת 8 הילוכים )
כמו שהציעו לך, אתה צריך לעשות סיבוב ברכב, או שיתאים לך או שלא, תבדוק איך הרכב נוסע, תראה שנוח לך להפעיל את הכפתורים, שנוח לך להכנס ולצאת.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


 

ובכן הרשמים של מנוע שלוש בוכנות שמתאמץ הן לא שלי אלא של מומחי רכב. 

האם אתה נוסע בפיג'ו 2008?

פורסם

עזוב "מומחי רכב" וכתבים למיניהם - קח את הרכב לנסיעת מבחן ותווכח בעצמך.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

במבחן של עשר דקות בעיר אתה לא באמת יכול להכיר רכב. 

אני רואה שיש ממליצים על פיג'ו אבל אף אחד לא כותב שיש לו הרכב הזה. 

אז מתוך מה כותבים? 

אשמח לפרוט נסיון מבעלים של פיג'ו 2008. 

פורסם

ה-2008 הושק באפריל שנה ונמכרו ממנו קצת יותר מ-600 יחידות.  אני מעריך שאם תראה רצינות תקבל נסיעת מבחן ארוכה יותר מעשר דקות, בתוואי שתבקש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ובכן הרשמים של מנוע שלוש בוכנות שמתאמץ הן לא שלי אלא של מומחי רכב. 
האם אתה נוסע בפיג'ו 2008?
2008 לא אבל ב208 הקודמת כן יש לי הכרות חיובית

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

 

פורסם (נערך)

וגם עם 1 ליטר טורבו אין בעיה, ממנועי הטורבו שמיוצרים במדינה השכנה (גרמניה, קונצרן VAG) מציגים אמינות טובה מאוד ואין להם שום בעיה לסחוב מחוץ לעיר או בעליות.

 

עריכה אחרונה על ידי dorsht
שכפול הודעה

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ממליץ לך לבחון גם את קיה סלטוס ומיצובישי asx. 

מרווחים, מאובזרים ואמינים (המיצובישי בעלת מכלולים ותיקים ואמינים, הקיה אומנם חדשה. אבל לה מנוע אטמוספרי וגיר רציף). 

את ה asx תוכל לרכוש בכ 122k בדגם הביניים "אינסטייל" בערוצי האפס קילומטר. עסקה טובה שמאוד מתאימה לצרכים שלכם (רכב גבוה, בטיחותי ואמין). 

בלי קשר, ממליץ לא לשלול רכב כזה או אחר בגלל נפח מנוע. קח לדוגמא את הסטוניר 1000 מול סטוניק 1400. המנוע הקטן מאוד נמרץ לעומת הגדול העצל. 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אני מחזיק ברכב עם מנוע דומה לפגו (במקרה שלי סיטרואן סי3) וגם ביצעתי נסיעת מבחן על הפיגו המדוברת. 

מדובר במנוע חזק מאוד, גם בעליות לירושלים ולחרמון, סוחב את הרכב בקלות בכל עליה בלי להתאמץ. 

כוח זו ממש לא הבעיה שלו ואל לך לפסול את הרכב בגלל כוח. 

לצערי כל ה״מומחים״ במוסכים מלאים בדיעות קדומות על הרבה מאוד דברים. 

בקיצור - הרכב חזק מאוד, אם אהבת אותו בנסיעת מבחן, לא יהיה חסר לך כוח. 

  • רעיון טוב! 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

אם מערכות בטיחות אקטיביות בראש סדר עדיפויות,
תחפש קיה ספורטאז', ואם הוא גדול מדי מבחינתכם - קיה נירו היברידית.

כדאי גם לרשום מה התקציב לרכב משומש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לגבי המנוע

אני עם 3008 מנוע 1.2 רכב יותר גדול וכבד והמנוע הזה פשוט פנינה(בייחוד עם גיר 8 הילוכים מוצלח), אין לו שום בעיית כוח, מרגיש כמו מנוע 2000 של גיפ יפני/קוריאנ לפחות + חסכוני יותר בדלק.

 

על 2008 יהיה עוד יותר נמרץ וטוב.

לקחת סוזוקי שכבר בשוק' 8 שנים מול רכב חדיש ועדיף בכל פרמטר פשוט חבל. 

גם לגבי שמירת ערך ה2008 נראה כמו האח הקטן של ה3008 שיש לו שוק ושמירת ערך מצויינים.

 

לוקח את הפיגו בלי לחשוב פעמיים. אם לא הפיגו לוקח את הקאמיק שגם נראה טוב מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...