Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תודה

אם לדבר על עלויות אז אני מבין שפג'ו 2008 מתחיל ביותר מ 130 אש"ח ועם מנוע 1.5 ליטר כבר למעלה מ 140.

כיון שהסוזוקי מוצעת לאחר הנחה ב 122 אש"ח אז נוצר פער כספי לא קטן שאינני יודע האם יש לו תועלת באיכויות של פג'ו למול הסוזקי. 

מעניין לשמוע התרשמויות גם ממי שנוסע בפג'ו 2008.

עריכה אחרונה על ידי שולה הפנינים
פורסם

עם האשה לא מתווכחים, רוצה סוזוקי זה מה שתקנה. יש לי הרושם שגם אתה תהנה מהבחירה בסוזוקי. תתחדש

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)

2008 פרימיום 1200(ה-1.5 היא דיזל שלא מתאים לך) עולה 135k לפני הנחות (5k הנחה זה די שכיח בימי קורונה). 

הרכב מגיע מאובזר בכל הטוב שיש לעולם הרכב להציע כולל חבילת בטיחות מקיפה. 

האם זה שווה לך 8000 שקל? רק אתה ורעייתך תחליטו. 

אבל כן, ההחלטה צריכה להיות אחרי נסיעת מבחן על שני הרכבים. רצוי באותו היום. 

שוב, הקרוסאובר טובה. אבל לא ממש מצליחה להיות רלוונטית בשנת 2020 מול מתחרות צעירות ומתקדמות. כשהיא כבר בת 8 (איתנו מ 2013 כמעט ללא שינוי). 

עריכה אחרונה על ידי markb205
  • אהבתי 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

הציעו קאמיק, פיג'ו 2008, סטוניק, ווניו ועוד. לדעתי ה 2008 יחד עם הפולקסוואגן T CROSS הן היום הג'יפונים המובילים בסגמנט.

חייב לשאול - למה אתה חושב שה-T Cross עדיפה על הקאמיק?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, markb205 כתב:

2008 פרימיום 1200(ה-1.5 היא דיזל שלא מתאים לך) עולה 135k לפני הנחות (5k הנחה זה די שכיח בימי קורונה). 

הרכב מגיע מאובזר בכל הטוב שיש לעולם הרכב להציע כולל חבילת בטיחות מקיפה. 

האם זה שווה לך 8000 שקל? רק אתה ורעייתך תחליטו. 

אבל כן, ההחלטה צריכה להיות אחרי נסיעת מבחן על שני הרכבים. רצוי באותו היום. 

שוב, הקרוסאובר טובה. אבל לא ממש מצליחה להיות רלוונטית בשנת 2020 מול מתחרות צעירות ומתקדמות. כשהיא כבר בת 8 (איתנו מ 2013 כמעט ללא שינוי). 

מקבל את עיקר הדברים, הפג'ו חדישה, טכנולוגית יותר ונאה יותר בעיני. היא גם נראית לי קרובה יותר להגדרת קרוסאובר מאשר סטוניק שהיא ריו מוגבה בסנטימטרים ספורים או ארונה שהיא איביזה מוגבהת.

את נושא האמינות ואת נושא הסחירות של הפג'ו אינני מכיר מספיק. כלומר מה המידה שלהם בעיני הצרכן הישראלי? 

מסכים גם ש 8,000 שח לא צריכים להיות שיקול מרכזי. 

נותרה בעיה אחת ונשאר סף אחד לעבור, תרתי משמע - ראינו פג'ו 2008 ומסתבר שסף הכניסה לרכב הוא גבוה עבורנו. יש להרים את הרגל מעבר לגובה של הסף  ברכבים אחרים.

האם כמו הרבה דברים אחרים מתרגלים לזאת ושוכחים? מי מכיר זאת והתנסה? 

עריכה אחרונה על ידי שולה הפנינים
פורסם (נערך)

ראיתם או ניסיתם פיזית להיכנס?.

 

בכדי להתרשם מהרכב בצורה מלאה אני מציע לכם לקבוע נסיעת מבחן ולהתרשם מהרכב על כל מרכיביו.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
פורסם

אולי תרשום פוסט מסודר ובו תפרט מה כבר ראיתם, איזה אהבתם ואיזה שללתם ולמה? 

שוב, נשמע שננעלתם על הקרוסאובר ובאתם לכאן לקבל חיזוקים. 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

 

לרב האנשים יותר נוח (הרבה יותר נוח) להרים קצת יותר את כף  הרגל עם היתרון שלא צריך להתיישב/לקום ממושב נמוך.

עריכה אחרונה על ידי yb

 

פורסם

בוא ונבהיר משהו. אף אחת מהאפשרויות שהועלו כאן איננה גרועה - יש בחירה בין אפשרויות טובות, לטובות מאד.

 

אינני יודע למה אתה מתעקש דווקא על מנוע טורבו, לשמושים עירוניים מנוע אטמוספרי יתאים יותר.

 

ולכן אזרוק לשולחן את המיצובישי ASX שעולה 120K מאפס ק"מ מנוע אטמוספרי 2 ליטר, וגיר רציף.

  • מעניין 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

צביט, אתה בטוח ש-לשימושים עירוניים מנוע אטמוספרי מתאים יותר?

בעיניי דווקא מנוע טורבו קטן שהמומנט בו מגיע בסל"ד נמוך- הרבה יותר כיפי לתנועה עירונית זריזה מאשר מנוע אטמוספרי.

פורסם
לפני 23 שעות, Shay_u כתב:

אני חולק על דעת רב האנשים כאן בנוגע לסוזוקי קרוסאובר.

כך גם לגבי בידוד רעשים - עשיתי נסיעות ארוכות מאד בקרוסאובר טורבו ולא הרגשתי שהיא נחותה מאף רכב אחר בקטגוריה. זה לא מרצדס, אבל סינון רעשי דרך ורוח הוא טוב

 

הבידוד שם מחורבן.

אבל באמת.

לאבא שלי יש קרוסאובר כזאת, הרכב באמת תואם לשאר התיאורים שלך.

אבל בידוד הרעשים? גרוע מאוד. אבל ממש.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

ראינו את הפיג'ו 2008 ואולי באמת אפשר להתרגל להנפת הרגל לגובה אבל זה לא משדר נוחות. 

מנוע 1 ליטר שלוש בוכנות יכול אולי להתאים לעיר אבל הרכב ישמש אותנו לעתים לנסיעה ארוכה או לטיפוס כמו לירושלים או בחיפה ואז נראה שזה יהיה בעייתי לאמץ מדי את המנוע.

גיר כפול מצמדים שמשודך למנוע כזה רק מגדיל את החשש. 

לפיכך מנוע 1.4 טורבו וגיר אוטומטי שמשודך אליו משדרים בטחון גדול יותר. 

על מערכות בטיחות אני חושב ומתעמק מאתמול והמצאותן החלקית בסוזוקי די מפריעה לי. נראה לי נכון שבימינו רכב חדש יציע אותן כמובנות בו. 

לפיכך עצרנו לחשיבה מחודשת ולמרות מבצע שמסתיים לא נקנה בשלב זה סוזוקי. 

אולי צריך לשנות אסטרטגיה ולאתר רכב מאובזר כראוי, גדול יותר ומאפשר יותר ולפנות לשוק יד 2, מה שאינו מלהיב אותנו, בהינתן נסיון העבר ורמת האמינות של חלק מהמוכרים. 

נשמח ונודה לעצותיכם. 

סוכות שמח ובריא! 

 

פורסם

בפג'ו אין גיר כפול מצמדים.

יש גיר פלנטרי רגיל.

והמנוע שלו חזק מאוד.

מניסיון

ידידי, קח את הסוזוקי. מכל הלב.

 

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

×
×
  • תוכן חדש...