Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיגו 206 בעייה בקלאץ


shushu123
 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

היי

ברשותי רכב פיגו 206 ידני 

באמצע נסיעה החיבור של הגלגים עם המנוע הפסיק 

כשאני מכניס הילוך ומעלה את הקלאץ אין נקודת חיכוך 

הקלאץ עולה עד למעלה הגלגלים נשארים על ניוטרל והרכב לא זז

אשמח לדעת כיצד ניתן לאבחן את התקלה ולטפל בה

תודה רבה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן שהקלאצ' סיים את תפקידו, ועליך להחליפו (עלות כ-1000 שקלים. במידה וזו לא בעיה בגלגל תנופה).

גרור למוסך שאתה סומך עליו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת מצמד ב 1000 שקל?! בהצלחה.
עוד נקודה שיכולה להיות מלבד מצמד זאת ציריה שהשתחררה או נשברה. אם ציריה משוחררת או שבורה כל הכח לגלגלים הולך מהדיפרנציאל לנקודה שאין לו התנגדות.
הרכב קיבל מכה? היה משהו יוצא דופן?
המלצה שלי לבדוק ציריות ומצמד.
המצמד עשה רעש לאחרונה? הנקודת הפרדה הייתה גבוהה?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם כשאתה נותן גז בהילוך יש רעשים והאם הספידומטר עולה? 

 

אם הוא כן עולה זה ציריה שהתפרקה.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שנת 99 וכבר לא שווה לטפל באוטו במוסך הסיבה שאני שואל זה מאחר ואני מטפל באוטו בעצמי

הבנתי כבר שהבעיה כנראה היא במצמד או ציריה השאלה היא כיצד אני מאבחן ומטפל בבעייה

כשאני משלב הילוך ונותן גז הספידומטר לא זז ונשאר על 0

אשמח לעזרה.. תודה רבה!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הסיכויים שהבעיה במצמד. (ב 206 יש בעיה במנועים של המד מהירות והמד טורים בלוח שעונים ולכן התשובה איננה ב 100 אחוז).

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם היו סימנים מקדימים? נק' חיבור שעלתה, החלקה של המצמד, ריחות? סתם יום אחד הרמת רגל וזה לא התחבר יותר? פתאום באמצע נסיעה הרגשת כאילו אתה ב'ניוטראל'?
 

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי ..

מבחינת הגיר והנסיעה באוטו אני לא חושב שהיו סימנים מקדימים לתקלה (אני לא זוכר רעש חריג במיוחד או נקודת חיכוך גבוהה מדאי)

אבל כנראה שהאוטו קיבל מכה ערב לפני שזה קרה

עמדתי באיזה מקום על מדרכה שהייתה כנראה קצת גבוהה וכשירדתי ממנה האוטו קיבל מקדימה מכה וכתוצאה מזה נשבר האגזוז מקדימה ונפל מהתושבת שלו

טיפלתי באגזוז במוסך שם ריתכו אותו והחזירו אותו למקום (גם במוסך אמרו לי שהאוטו כנראה קיבל מכה חזקה)

בכל אופן לאחר שסידרו לי את האגזוז יצאתי איתו לנסיעה 

בשלב מסוים רכב שניסה לצאת לעקיפה נדחף לפני וגרם לי לבלום ולהאט כדי לאפשר לו להיכנס בלי שאתנגש בו

ואז כשניסיתי לחזור ולהאיץ כדי להמשיך בנסיעה הרגשתי שאין לי עוד נקודת חיכוך ושהאוטו לא נוסע

לגבי העניין של מצמד הבנתי שבד"כ אם הבעיה שם אמורים להיות סימנים מקדימים שנקודת החיכוך עולה ושהקלאץ לא מתחבר טוב

כמו"כ דיברתי היום עם מכונאי רכב שאמר לי שייתכן והבעיה נמצאת במזלג(החיבור של מוט ההילוכים בתיבת ההילוכים) ושייתכן שלא נשבר שם כלום רק התפרק החיבור וצריך להחזירו למקומו

הוא רק אמר שהוא לא זוכר אם אני חייב בשביל זה לפרק את הגיר מלמטה או שאני יכול אפילו להגיע לזה מלמעלה ממוט ההילוכים בעצמו

בכל אופן גם אם הבעיה במצמד או גיר אשמח לדעת כיצד אני מאבחן את הבעיה בוודאות ופותר אותה

תודה רבה ...!!

 

עריכה אחרונה על ידי shushu123
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצמד או גיר? כשהאוטו כבוי, שלב להילוך שחרר בלם יד ותראה אם הוא מתגלגל חופשי, אם אתה משלב הילוכים וזה מחזיק את האוטו - אז זו לא הבעיה, אם המצמד היה בסדר לפני זה - יתכן והמזלג במצמד נשבר, אם מדובר במצמד הידראולי יתכן ויש נזילת שמן, אם מדובר במצמד עם כבל, יתכן והוא נקרע\השתחרר.
אחת הדרכים לאבחן את הנ"ל היא האם הדוושה נופלת לרצפה? האם היא מרגישה שונה? או שפרט לכך שאין חיבור עם המנוע ההתנגדות זהה.
ניסית לפמפם אותה קצת?

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק לא מצליח להבין, אם המזלג נשבר הקלאץ' אמור להיות מחובר קבוע ולא תהיה לנהג יכולת להפריד אותו ולשלב הילוכים. 

איך מזלג שבור יכול לגרום לקלאץ'  להיות כל הזמן מופרד? 

 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הסיפור פה מוזר ולא ברור.
רק בגלל שהתעסקו עם האגזוז אני הייתי הולך לכיוון הציריות. הוא גם ציין שזה היה במכה.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מרגיש שבאמת משתלב הילוך? הידית הילוכים לא הולכת על ריק?

אני שואל כי לי אישית נשמע שפשוט ידית ההילוכים התנתקה מהגיר והגיר שלך פשוט מאוד בניוטראל כל הזמן.

  • מעניין 1

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, Igalz כתב:

אתה מרגיש שבאמת משתלב הילוך? הידית הילוכים לא הולכת על ריק?

אני שואל כי לי אישית נשמע שפשוט ידית ההילוכים התנתקה מהגיר והגיר שלך פשוט מאוד בניוטראל כל הזמן.

שזה דרך אגב דבר מוכר ב 206.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...