Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיגו 206 בעייה בקלאץ


shushu123
שימו לב! השרשור הזה בן 1212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי .. שבוע טוב ...

ההסבר אכן ברור אבל יש עניין שעדיין לא ברור לי, יש אצלי כזה גומי גם אבל ממה שאני רואה בתמונה זה נראה שהגומי יושב ממש בתוך הגיר ולתוכו נכנסת הציריה, אצלי לעומת זאת הגומי יושב על הציריה כשהוא נצמד לגיר אבל הוא לא יושב בתוך הגיר עצמו.

חשוב לי להדגיש שהגומי יושב אצלי בצמוד לגיר אבל בלי לחץ, ז"א שהוא לא נצמד לגיר בחוזק אלא יש מרווח תנועה קל ושם הנזילה.

אני מנסה להבין אם אנחנו מדברים על אותו גומי או שיש גומי נוסף שיושב בגיר מבפנים שאותו פספסתי, ואם זה אותו הגומי אז מה בעצם הבעיה, האם רק הגומי ישן ונדרש להחליפו או שפשוט לא שמתי אותו בצורה נכונה וזה גורם הבעיה.

מצורף תמונה..

20201110_133358.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

היי שלום..

בהמשך לטיפול ברכב החלפתי באמת את הגומיה(מחזיר שמן) ונראה שכרגע המצב טוב ואין יותר בריחה של שמן

עדיין נשאר לי בעיה עם המדחום מנוע, המחוג של הטמפרטורה לא עובד ואין אינדיקציה לדעת אם הרכב מתחמם, ניסיתי לגשר על החיישן ולראות אם המחוג מגיב לזה אך אין תגובה.

הבנתי שאם המחוג לא עובד גם באופן שגישרתי על החיישן כנראה שהבעייה נמצאת בספידומטר ולא בחיישן...

אשמח אם מישהו יודע לעזור, איך וכיצד אני יכול לאבחן ולטפל בבעייה?

תודה רבה!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, shushu123 כתב:

הבנתי שאם המחוג לא עובד גם באופן שגישרתי על החיישן כנראה שהבעייה נמצאת בספידומטר ולא בחיישן...

אשמח אם מישהו יודע לעזור, איך וכיצד אני יכול לאבחן ולטפל בבעייה?

אני מניח שאתה מתכוון ללוח השעונים, ולווא דווקא לספידומטר עצמו. 

למיטב זכרוני (אני מקווה שאני לא מתבלבל בדגם) ניתן להכניס את הלוח שעונים למצב בדיקה על ידי פתיחת סוויץ בזמן שמחזיקים את כפתור האיפוס של לוח השעונים לחוץ לכמה שניות. ואז כל המכוונים מתחילים לנוע וניתן לזהות מכוון תקול. שווה לנסות..

בנוסף חבר מתאם OBD פשוט לשקע הדיאגנוסטיקה ובדוק את הקריאת טמפרטורה שמקבל מחשב ניהול מנוע. כך תוכל לבדוק את החיישן ללא תלות בלוח השעונים. 

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...