Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה ורסו 2016 מעקב ארוך טווח


פוסטים מומלצים

פורסם

לא רלוונטי באוונסיס בדור שלי. המנוע באוונסיס ובוורסו הוא אותו מנוע. עד 2016, האוונסיס יובאה עם מנוע 2.0 ליטר (כל ההבדל הוא הנפח), אך במאמץ להוזיל את המחיר שלה מול מתחרות עדיפות, במתיחת פנים האחרונה שיווקו אותה רק עם מנוע 1.8 שממש זהה לוורסו. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברשת מופיעה רשימה , ככל הנראה דורות ראשונים, אבל אלא הדברים שראיתי במוסך ( של חברים קרובים, שרצתי שם הרבה מאד 🤪)  :

Let's dive into the top 12 Toyota Avensis problems in detail!

  • Engine Oil Consumption Issues. ...
  • Turbocharger Failures (Diesel Models) ...
  • DPF (Diesel Particulate Filter) Clogging. ...
  • Clutch Problems. ...
  • Steering Rack Noise. ...
  • Suspension Bushes Wear and Tear. ...
  • Electrical Gremlins (Faulty Electronics) ...
  • EGR Valve Blockage (Diesel Models)

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 18.4.2025 בשעה 09:36, vladclar כתב:

מקפיץ את השרשור, לכבוד ציון 300 אלף קילומטרים .

לטויוטה ורסו שלי לקח להגיע לזה 8.5 שנים.

ממשיכים האלה...אין סיבה להחליף את הרכב, נכון לעכשיו.

 

כצפוי, בשנה וחצי האחרונה היה צריך להחליף כל מיני חלקי ממתלה ומיסביים:

מסרק הגה ( תחליפי חדש)

מייסב אחורי

מוטות מייצבים,

צירייה, 

מחזיר שמן של צירייה שניה.

 

גם מייסב קדמי בדרך להחלפה לפי הרעשים .

רצועת מנוע מקורית הוחלפה ב 285 אלף קילומטרים, ליתר בטחון ( היתה כבר קצת סדוקה אחרי הפירוק).

שמן גיר הוחלף חלקית בפעם החמישית ( למקורי),

טיפולים כל 10 אלפים קילומטרים. 

מסנני אוויר + מזגן+ נוזל בלמים כל 30 אלף. 

בלמים קדמיים מחזיקים 40-50 אלף קילומטרים, אחוריים 80-90 אלף.

נוזל קרור הוחלף בפעם השלישית למקורי.

צמיגים קדמיים מוחלפים אחרי שנתיים, אחוריים אחרי 3.

 

זהו, אין מה להוסיף, משעמם וטוב שכך.

צריכת דלק 1:10, כי הרכב עכשיו נוסע יותר בעיר.

קצב הנסיעות ירד מ 40 אלף קילומטרים ל 25 אלף קילומטרים בשנה.

 

 

תודה על העדכון, 

חשבתי לשים פה השוואה עם ברלינגו מאותה שנה עם ק"מ דומה ששתיהן אצל אותו נהג מבוגר מהיום הראשון ומטופלות לפי הספר אבל אז זה יהפוך לשירשור הכי ארוך בהסטוריה של הפורום אז אני נמנע 😁

 

 

כמה שאלות:

האוטו שלך בצבע לבן?

אם לא לבן מה מצב הצבע? יש דהייה ונזקי שמש?

מה מצב הגומיות בדלתות? אצלי קרועות לגמרי בכמה מקומות.

יש בלאי במפתח התנעה? אצלי הוחלף הקייס החיצוני כ 4 פעמים בגלל בלאי.

היה צורך להוסיף קרר למזגן?

היה צרוך בהחלפת נורות בפנל מזגן וכו'? אצלי כן כמה פעמים.

האם יש בלאי בגלגל ההגה? אצלי כן בלאי משמעותי במקום הנחת ידיים. 

בלאי כסאות? 

 

תודה רבה.

 

 

 

פורסם
לפני 58 דקות, Buki כתב:

חשבתי לשים פה השוואה עם ברלינגו מאותה שנה עם ק"מ דומה ששתיהן אצל אותו נהג מבוגר מהיום הראשון

דווקא מאד ראוי לשרשור נפרד. זאת בדיוק המטרה של שרשורי המעקב הללו, ובמקרה של שניכם, הזדמנות מצויינת להשוואה ראש-בראש. 

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Buki כתב:

תודה על העדכון, 

חשבתי לשים פה השוואה עם ברלינגו מאותה שנה עם ק"מ דומה ששתיהן אצל אותו נהג מבוגר מהיום הראשון ומטופלות לפי הספר אבל אז זה יהפוך לשירשור הכי ארוך בהסטוריה של הפורום אז אני נמנע 😁

 

 

כמה שאלות:

האוטו שלך בצבע לבן?

אם לא לבן מה מצב הצבע? יש דהייה ונזקי שמש?

מה מצב הגומיות בדלתות? אצלי קרועות לגמרי בכמה מקומות.

יש בלאי במפתח התנעה? אצלי הוחלף הקייס החיצוני כ 4 פעמים בגלל בלאי.

היה צורך להוסיף קרר למזגן?

היה צרוך בהחלפת נורות בפנל מזגן וכו'? אצלי כן כמה פעמים.

האם יש בלאי בגלגל ההגה? אצלי כן בלאי משמעותי במקום הנחת ידיים. 

בלאי כסאות? 

 

תודה רבה.

 

ירדתי עכשיו למטה וצילמתי כמה תמונות. 

 

הרכב שלי לבן ( לא פנינה ), עובר רחיצה ידנית+ ספריי איטום על בסיס שבועי.

גם חידוש פנסים פעם בשנה ( לפני הטסט).

עוד ב 2016 הזמנתי מאמאזון אנגליה כיסויים לכל 7 המושבים ושטיחוני גומי ל 3 השורות ( מעל שטיחוני בד שמתבלים  מהר מאוד  ).

אין שום סימני בלאי לגלגל ההגה.

גומיות בדלתות ( וגם כל חלקי פלסטיקה,  כולל בתא המנוע ) זוכות לטיפול כל כמה חודשים בחומר ייעודי לגומי / פלסטיקה.

לכן הן לא יבשות.

מושב הנהג לא שקע.

מפתח כבר החלפתי פעמיים את הפלסטיקה החיצונית ( קיבלתי מפתח - שלט אחד, השני סתם מפתח).

אין צריכת נוזל קרור ( היתה ב 128 אלף קילומטרים, משאבת מים התחילה לנזול והוחלפה).

בפנל המזגן הנורה Auto הפסיקה לעבוד, כל היתר תקינות.

השטיחון על הדשבורד מכוער, אבל רק ככה אין פליטת חום שמש על הנהג בנהיגה בקיץ.

Screenshot_20250419_171547_Gallery.jpg

20250419_171604.jpg

20250419_171627.jpg

20250419_171657.jpg

20250419_171735.jpg

20250419_171824.jpg

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אין ספק שאתה משקיע באוטו מכל הלב והוא מחזיר לך בהתאם.

גם למוסכניק הוותיק שלי יש דעה לצמצם מרווח החלפות שמן לכל 10,000 ק"מ אחרי שחוצים את ה150KM.

 

 

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מי שמתעניין

לחבר שלי יש ורסו סוף 2017

מטופל בחברה מהיום הראשון

הוחלף גיר בחברה במסגרת האחריות

הרכב על 180k וצורך שמן לאחרונה וגם נפסל בטסט על זיהום אויר

יש מה לתבוע את החברה על בעיות במנוע? אין שום נורת תקלה, ויש אחריות מורחבת עד סוף 2027

משתדל לעזור

פורסם
בתאריך 19.4.2025 בשעה 17:27, vladclar כתב:

גומיות בדלתות ( וגם כל חלקי פלסטיקה,  כולל בתא המנוע ) זוכות לטיפול כל כמה חודשים בחומר ייעודי לגומי / פלסטיקה.

מעניין...

בתא המנוע אתה מתכוון גם לצינורות אוויר וכו'?

אם לא שמתי בכלל כדאי להתחיל לשים?

פורסם
לפני 3 שעות, avargel כתב:

איזה אחריות מורחבת?

לגיר ומנוע ומכלולים

נגיד אם היה הולך לגמרי היה מקבל חדש

אז למה אם אוכל שמן לא?

משתדל לעזור

פורסם

כי זו המחלה של דגמי המנוע והגיר בשנתון הזה.

אבל הי, זו טויוטה, רכב ללא תקלות 😉

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 12 שעות, PASHUT כתב:

מי שמתעניין

לחבר שלי יש ורסו סוף 2017

מטופל בחברה מהיום הראשון

הוחלף גיר בחברה במסגרת האחריות

הרכב על 180k וצורך שמן לאחרונה וגם נפסל בטסט על זיהום אויר

יש מה לתבוע את החברה על בעיות במנוע? אין שום נורת תקלה, ויש אחריות מורחבת עד סוף 2027

התעלקת על שרשור שאולי לא מעניין אנשים רבים. אם אתה מעוניין שההודעה תגיע לכמה שיותר חברי פורום, אני מציע לך לפתוח שרשור חדש.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...