Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון סטיישן


orel40401
שימו לב! השרשור הזה בן 1301 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי. אחרי 5 שנים עם טידה והוצאות על צירייה, סליל הגה, וביטול רדיאטור חימום. סה"כ מרוצה מהתקלות שלא גרמו לחודש קשה.

אחרי רכב "משעמם" חיפשתי רכב יותר מאובזר מעניין בעיקר סטיישן. בשורה התחתונה לאון הכי משכה אותי. מה שהכי מוזר לי שאני כמעט ולא נתקל בה בכביש.

בחיפוש ביד 2 כולן ליסינג או בעיקר השכרה לשעבר, וזה מדליק לי נורה אדומה. בהתייעצות עם הסביבה יש סלידה אוטומטית מרכבי צמפיון אם באמינות ואם במחירי חלפים. 

אם יש למישהו נסיון אשמח לשמוע על חסרונות/תקלה/מחלה (על DSG 7 קראתי מספיק). וגם אם האמינות לא בשמיים אם עדיין מרוצה מהבחירה ומהרכב

תודה אוראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הלאון סטיישן אכן נמכרו בעיקר לשוק המוסדי.

המפרט שלה היה ליסינג קלאסי בעוד לפרטיים הוצעה בעיקר ההאצ'בק.

 

אבל בשנה האחרונה חודש הייבוא של הלאון סטיישן והיא נמכרה באופן שקט עם מנוע 1.4 ומערכות בטיחות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה חובב סטיישנים "מעניינים", תנסה לחפש סובארו לבורג.

 

כחדשה היא היתה לא משתלמת בעליל (מחיר מופקע). כיד 2 היא מציאה.

לפני מס' שבועות כמעט קניתי לבורג יד 2 עם ק"מ נמוך ב-65K ש"ח (בסוף ירדתי מזה כי החלטתי שאני רוצה משהו "אחר"). היא נמכרה די מהר, אגב.

 

הנעה כפולה, 170 כ"ס, 25 קג"מ ומאובזרת בצורה טובה (יחסית לסובארו :D ).

ייקח לך זמן למצוא, אבל זה שווה.

  • אהבתי 1

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאם לא היית מספר לי על הלבורג אין מצב שהייתי שומע על הרכב. בחיפוש דרך יד 2 / פייסבוק לא מוצעת אפילו אחת למכירה. 

לצערי אין לי כלכך זמן לחכות שתעלה מודעה, אני עם רכב חלופי לעוד שבוע.. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, orel40401 כתב:

האמת שאם לא היית מספר לי על הלבורג אין מצב שהייתי שומע על הרכב. בחיפוש דרך יד 2 / פייסבוק לא מוצעת אפילו אחת למכירה. 

לצערי אין לי כלכך זמן לחכות שתעלה מודעה, אני עם רכב חלופי לעוד שבוע.. 

 

אכן, הן די נדירות.

כרגע אין אף אחת בלוחות, לפני מס' שבועות היתה אחת שמצאתי ביד2 (שבאופן משעשע מהתמונות ביד2 הבבנתי שהמוכ עובד בחברה שאני עובד בה).

 

בכל מקרה, תיאלץ לחכות עכשיו 3 שבועות לפחות...

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לאמר לך לגבי הסטיישן ספציפית, אבל אני עם לאון 2017 (מנוע 1.8) ועד היום ללא שום תקלה (טפו טפו). רכב מאובזר, כיפי, חתיך ונוח לנסיעות יומיומיות. גם לגבי הגיר אני לא חושש כי בקרוב מאוד יאושר הסכם הפשרה הנוסף עם צ'מפיון שיעניק לי שנת אחריות נוספת על הרכיבים הבעייתיים בגיר.

בקיצור, ממליץ. 

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לאון סטיישן לא נמכרה במפרט ליסינג קלאסי, יש לה גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקים קלים ומולטימדיה שלא היו סטנדרט בחלק מהמתחרות בזמנו.

היא פחות פרקטית מאוקטביה אבל זולה ונפוצה ממנה.

רוב הרכבים כבר עברו יד מחברות הליסינג לבעלים פרטיים. חפש רכב עם היסטוריית טיפולים מסודרת לפחות בשנתיים-שלוש האחרונות, לא הייתי מוותר על זה.

בנוגע לאמינות, אני מבין שאתה כבר מודע לבעיות הפוטנציאליות אז אתה יכול לחפש רכב שכבר עבר אותן וטופל, אבל בתנאי שטופל כראוי במוסך של צ'מפיון או במוסך מתמחה וואג. לחלופין אתה יכול לחפש רכב במחיר נמוך יותר ולקחת בחשבון יישור קו וטיפול בבעיות.

יש לא מעט מוסכים פרטיים שמתמחים בתוצרת פולקסווגן לסוגיה ועושים את זה במקצועיות ובמחירים נוחים יותר ממוסכי צ'מפיון כך שעלות האחזקה הופכת לסבירה.

 

אופציה נוספת לסטיישן מעניינת - פוקוס 1.5 טורבו טורר. האבזור בסדר, לדעתי היא נראית לא רע אחרי מתיחת הפנים, במיוחד בדגם המאובזר עם הג'אנט הגדול. היא פחות מרווחת ופרקטית מהלאון אבל חזקה יותר, התנהגות הכביש שלה מהנה יותר ויש לה גיר אוטומטי סטנדרטי.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-2015 עברה הפוקוס מתיחת פנים והגיעה עם מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר וגיר אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים. היא זריזה והגיר לא רע אבל היא לא חסכונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנה טובה 😀

בפיג'ו אין ספק שזה הכי VFM .הסתכלתי עליה בהתחלה לא יודע להסביר למה לא מביא אותה. לפי הבנתי תפעול המזגן מתבצע דרך מערכת המולטימדיה, משהו שאני לא מעוניין בו.

לא זכרתי את הפוקוס למרות שגיסי החזיק אחת עד לא מזמן (עם הגיר הבעייתי), אופציה מעניינת תודה.

עקבתי הרבה זמן אחרי מאזדה 6 ביד 2. כשבדקתי לא היו מודעות מעניינות. כרגע היא גם על הפרק אבל הלאון יותר קורצת לי .

אמשיך לבדוק בלי לחץ (כמה שאפשר) ,לפי איך שנראה מהחג הסגר לא יעצור את הכל ובתקווה אביא רכב. תודה על התגובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1301 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...