Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם יש עדיפות לטיפול 100K במוסך מורשה? ניסאן מיקרה 2014


dvir10
 שיתוף
עוקבים 11

פוסטים מומלצים

היבואן לא שינה את ההנחיות.

שמן גיר בעדיפות גבוהה.

ואתה צריך ציוד כדי להחליף.

טעות במילוי השמן תהרוס את הגיר.

אם קשה לך עם הכסף אל תחליף מצתים ופילטר מזגן עד לטיפול הבא אבל בגיר הזה אין פשרות.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הצעת מחיר ראשונה:

הייתי עכשיו בטלפון עם נציג שירות של המוסך המורשה "הילוך שישי" בכבודו והעצמו. אמרתי לו שאני רוצה הצעת מחיר לטיפול 72 (שש שנים). הוא הקריא לי רשימה של דברים שצריך להחליף לפי המחשב, אמרתי לו שי

שוב אני אומר לך - לדעתי ההנחייה במיקרה השתנתה במהלך השנים - וממליצים לא להחליף לה שמן גיר.   תנסה להתקשר למוסך מורשה אחר, עדיף למרכזי - לשאול רק האם צריך או לא להחליף שמן גיר במיקרה. ht

תמונות שפורסמו בשרשור

איזה ציוד?
כל מקום שמראה איך מחליפים שמן גיר ברכב הזה זה פתיחת בורג ריקון מלמטה והוספה מלמעלה.

אף אחד לא מחליף פילטרים וכו׳.
אני אתקשר גם היום לשאול.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתרשים פה יש את שני הפילטרים המדוברים. 
פילטר עדין פריט מספר 2, פילטר גס פריט מספר 6.
 
לדעתי לפחות את העדין חובה להחליף עם כל החלפת שמן.
 
1.thumb.jpg.8b9e234e8830657cc6d9e9f2a141bfbf.jpg
 
2.thumb.jpg.210129c7c4b20f64b20894e76fb56614.jpg

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 3.9.2020 בשעה 12:01, levy כתב:

החלפת שמן גיר רציף רק אצל היבואן,ההחלפה צריכה להתבצע עם שמן ופילטרים מקוריים בלבד בתהליך שהיבואן יודע לעשות.

שאר הטיפול יכול להתבצע בכל מוסך אחר אבל עדיף שתתנה את ההחלפה בשמן איכותי או מקורי ומסנן שמן מקורי בלבד.

אתה מבין משהו במכונאות? מה התהליך המיוחד והספציפי שהיבואן יודע לעשות ומוסך אחר לא יודע?

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את ההנחיה הזאת 

 

במיקרה ובספייסטאר יש אותה תיבה רציפה של ג'טקו, שהיא די רגישה וצריכה בקביעות החלפות שמן. 

מידע מאוד נרחב בקשר לתיבה הנ"ל

https://akppro.ru/en/magazine/article/jatco-jf015e.html

  • מעניין 1

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה, גם שצריך את ההחלפות שמן נראה שהם לא מבצעים החלפה של הפילטרים.

אני אנסה להשיג את הפילטר הדק כי נראה שאין צורך להוריד קרטר בשבילו וזה די פשוט.

ממתין לתשובה לגבי הכלים המיוחדים האלה שצריך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, Buki כתב:
בתרשים פה יש את שני הפילטרים המדוברים. 
פילטר עדין פריט מספר 2, פילטר גס פריט מספר 6.
 
לדעתי לפחות את העדין חובה להחליף עם כל החלפת שמן.

בוקי,אתה צודק,העדין זה כמו פילטר דלק והוא יותר קריטי שפותחים את מכסה הפילטר צריך להחליף את את האורינג של המכסה.
אבל כדאי גם להוציא את הקרטר לנקות מבוצה עם יש ולנקות את 2 המגנטים משבבים ואם כבר פתחת תחליף גם את הפילטר הגס ועל הדרך גם את האטם של הקרטר,הפילטרים והאטמים זה מעל 500 שקל רק עלות חלקים לא כולל שמן.
 

לפני 8 שעות, Nakamichi כתב:

בכל מקרה, גם שצריך את ההחלפות שמן נראה שהם לא מבצעים החלפה של הפילטרים.

אני אנסה להשיג את הפילטר הדק כי נראה שאין צורך להוריד קרטר בשבילו וזה די פשוט.

ממתין לתשובה לגבי הכלים המיוחדים האלה שצריך.

ציוד שאתה צריך:

כלי עבודה כולל מפתח מומנט לסגירת ברגים.

קורא מצב טמפרטורת שמן גיר דרך פלאג obd עם תוכנה שיודעת לגשת למחשב הגיר.

במידה ואתה ממלא מלמטה,משאבה חשמלית עם צינור וברז קטן על הקו במידה ואתה ממלא מלמעלה משפך עם צינור ארוך שיודע להיכנס לחור המדיד.

נוהל ריקון ומילוי של מיקרה.

לפני 12 שעות, EliC25 כתב:

אתה מבין משהו במכונאות? מה התהליך המיוחד והספציפי שהיבואן יודע לעשות ומוסך אחר לא יודע?

מוסך רגיל גם יכול לעשות,הבעיה שבמוסכים לצערנו הכל בערך ולא עובדים מול ספרות ונהלים.

לפני 13 שעות, Nakamichi כתב:

איזה ציוד?
כל מקום שמראה איך מחליפים שמן גיר ברכב הזה זה פתיחת בורג ריקון מלמטה והוספה מלמעלה.

אף אחד לא מחליף פילטרים וכו׳.
אני אתקשר גם היום לשאול.

זאת הבעיה,שמחליפים פלאגים שאפשר לנסוע איתם גם 150000 קמ ופילטרים מכל הסוגים אבל גיר זה פרה קדושה,לא מחליפים פילטרים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזה סרט...
אז אם המוסך מורשה לא מחליף שמן גיר כמו שצריך על מי נסמוך לבצע את העבודה?
רק זה מה שחסר לי לתת לאיזה חפר לבצע את העבודה והוא יעשה יותר נזק מטועלת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי תאורייה, אם תרצו תאוריית קונספירציה...

היבואן הבין, שאמנם הגירים האלה אם לא מחליפים להם שמן כל 60 אלף הגיר הולך הרבה יותר מוקדם מהצפוי, נגיד ב200 אלף.

אבל מה הכפת לו? עדיף שתחזרו לקנות רכב חדש.

לעומת זאת לעשות את הטיפול של החלפת שמן גיר ופילטרים כנראה דורש מיומנות יחסית ואם מתבצע לא נכון יכול להרוס את הגיר.

כנראה המוסכניקים שלו הרסו כמה וכמה גירים בעלי הרכבים באו בטענות למוסך והוא נשא בעלויות, עשה חושבים וקבע,

לא מחליפים שמן גיר לרכב הזה...

 

נכון לעכשיו אני עדיי לא יודע, מהם הטיפולים שאני צריך לבצע.

נראה שיש פער גדול בין ההנחיות של הספר רכב, מוסך היבואן, ומומחי הפורום...

אני נוטה להאמין לחברה כאן, ולכן אשמח לקבל רשימה של מהם הפעולות אחזקה שיש לבצע לאחר 100 אלף כדי להאריך את חיי הרכב.

ואיפה הכי נכון לעשות אותם.

עריכה אחרונה על ידי dvir10
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב ויפה אבל גירים הולכים הרבה לפני (מתחת ל100 אלף קמ) ומי שמתעקש מקבל השתתפות גדולה בתיקון.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

Scotty Kilmer טוען שבהחלט צריך להחליף את השמן הנה סרטון יוטיוב בנושא.

 

בקיצור בהחלט צריך להחליף היבואן קשקשן אין על מי לסמוך, הבעיה שאני כבר ב96 אלף ולא החלפתי מקווה שלא מאוחר מידי.

אומר שאם לא החלפת ואתה כבר ב150 עדיף כבר על תחליף.

 

בקיצור עכשיו נשאר לי להבין איפה אני עושה את זה שיעשו עבודה טובה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היבואנים רוצים להציג שתדירות הטיפול ברכבים שלהם היא נמוכה ואז אתה בתור קונה מתלבט בין 2 רכבים ואז איש המכירות אומר לך שהתדירות טיפול נמוכה,אתה רואה בזה יתרון וקונה את הרכב.

כל המומחים גירים בעולם יגידו שצריך להחליף.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן בדיוק מה שחשבתי זה טריק כדי להראות את הרכב כזול וקל לתחזוקה.

 

איך אתה מציע שאני יבצע את זה ללכת למוסך יבואן בכל זאת ולהתעקש להחליף את השמן ואת הפילטר? או שאולי יש לך המלצה למוסך שאפשר לסמוך עליו?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שכדאי להחליף.בליי קשר לסקוטי קילמר שהוא ליצן.

עכשיו לא הבנתי מה הקטע של החיישן obd שמודד טמפ שמן? בשביל מה צריך אותו?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...