Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,
מבקש להתלבט אתכם...

מעוניין לקנות רכב משפחתי (4 נהגים), שעושה כ 30,000 ק"מ בשנה ולכן חשוב שיהיה חסכוני בדלק.

משפחה שאוהבת לטייל ולכן נפח האחסון חשוב ומעדיף סטיישן.

תקציב – כ 40,000 ₪

לא פוסל מונית לשעבר.

חושש מהיברידי, המחייב בכ 8,000 ₪ לסוללה כל כ 8 שנים. עדיין מתלבט.

חשבתי על אוקטביה דיזל אבל מאד חושש מהגיר,

חשבתי על רנו מגאן/פלואנס אבל יש שאלת אמינות בכלל וקראתי שגם בהן יש בעיות גיר,

חשבתי על קיה סיד דיזל אבל צריכה של 14,15 ק"מ לליטר בלבד.

אשמח לכל עזרה, רעיון, הערה או הארה.
תודה מראש

פורסם

הייתי ממליץ על אוריס סטיישן, אבל בתקציב הזה יהיה לך קשה להשיג אחת טובה.
(לא הייתי חושש בגלל הסוללה אלא קונה רכב עם אחריות על הסוללה וממשיך את האחריות).
 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

אם ידני בא בחשבון- ממליץ על פאביה ספייס דיזל. אוטו נהדר. ויש גם קיה ריו דיזל, היותר קטנה קצת. שתיהן חסכוניות.

וכן אוקטביה דיזל, שבידני עניין הגיר פחות מטריד. (בפרט אם הוחלף קלאצ'.)

אגב תוכל לקנות פלואנס דיזל אוטומט עם בעיית גיר (יש ביד 2 ב 5500 ש"ח שנת '11) ולשפץ אותו ב-5000 ש"ח והנה לך שקט נפשי. בזול.

בפרט אם תקנה מונית לשעבר, תוריד אותו במחיר, ויישאר לך הפרש בצד לשיפוץ גיר במקרה הצורך..

 

משתדל לעזור

פורסם

דאצ'יה לוגאן MCV נשמעת לי מושלמת כאן.

1500 טורבו דיזל ידנית, אותו המנוע של הפלואנס/ מגאן ששקלת אך פסלת בגלל הגיר.

אני בסדר עם קיה סטוניק 1400 רמת גימור LX אוטומטית.

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, זוהר ש. כתב:

חשבתי על רנו מגאן/פלואנס אבל יש שאלת אמינות בכלל וקראתי שגם בהן יש בעיות גיר,

 


בהנתן הצרכים שהגדרת, אין בתקציב הזה רכב שיותר מתאים למשימה.

אין שום שאלת "אמינות בכלל", בתנאי שאתה מוצא רכב מיד פרטית בלבד ומטופל לפי הספר.

לגבי הגיר, זה לא שכל יומיים תצטרך להגיע למוסך. אתה *אולי כן ואולי לא* עלול להדרש להחלפה של מכלולים יקרים אחרי כך וכך שנים. מבחינתי זה בתחום של "אחזקה יקרה" ולא בעיית אמינות, מפה והלאה זה שיקול כלכלי. בנסועה שעיקרה בין עירוני המצמדים ומחשב הגיר יכולים להחזיק די הרבה זמן ואם יהיה לך מזל אולי לכל חיי הרכב אצלך.

 

 

לפני 1 שעה, המחליף כתב:

אגב תוכל לקנות פלואנס דיזל אוטומט עם בעיית גיר (יש ביד 2 ב 5500 ש"ח שנת '11) ולשפץ אותו ב-5000 ש"ח והנה לך שקט נפשי. בזול.

 


רכב כזה במצב תקין וסביר (לא כזה שנסע לירח ובחזרה) שווה כ-25K-30K ש"ח בערך. זאת אומרת, אם הבנאדם היה יכול כדבריך לשפץ גיר או להחליף מפירוק בכמה אלפי שקלים, הוא היה יכול לקבל עליו (בניכוי ההוצאות) קרוב ל-15K ש"ח יותר ממה שהוא מבקש עליו עכשיו. עצם זה שהוא מציע אותו למכירה במצבו הנוכחי רומזת שכנראה יש שם עוד עניינים. חומר למחשבה.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

ממליץ גם על הגדלת התקציב מעט וקנית אוריס סטיישן, הכי אמין שתמצא כנראה

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אם כבר מותחים תקציב, שווה לשקול פיג'ו 308SW.

גורמים יודעי דבר טוענים לצריכת דלק של 15/16 ק''מ לליטר בנזין, שהוא זול יותר (בדר"כ) מסולר. תיבת הילוכים פלנטרית אמינה, די מרווחת, מאובזרת כהוגן.

היא גם תהיה צעירה יותר מאוריס באותו מחיר.

  • רעיון טוב! 2

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

את נפח האכסון בטיולים אתה יכול לפתור באמצעות צ'ימיגג.

ואז המבחר עולה, בכל מקרה הנסועה שלך היא לא ממש גדולה הפער בדלק בין רכב שיעשה 1\14 לבין 1\18 יהיה זניח,

מצטרף להמלצה על פלואנס דיזל חסכונית ומרווחת בעלת תא מטען גדול וסה"כ אחזקה סבירה לחלוטין.

פורסם

אני כשנתיים עם 308sw, מרווחת, אמינה וחסכונית. בנוסף רכב מהנה מאוד לנהיגה, מאיץ יחסית מהר ולא מרגיש כבד על הכביש. לדעתי הרכב הכי משתלם בתקציב הזה

  • רעיון טוב! 1

פורסם

שאלה 

כי אני בדיוק באותו מצב כמוך מחפש בתקציב של 40

הרצועה הטבולה ב308

מה הבדל בינה(זאת שמעל2017) 

לקודמת? 

והאם יש עוד מחלות 

אני אכנס להרפתקה? 

×
×
  • תוכן חדש...