Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הולך חברים
קניתי לפני פחות מחודש פאביה 2016 עם 27K ק"מ, הרכב שמור מכאנית וחיצונית והכל מרגיש במקום אבל יש כמה דברים שקצת מפריעים לי:
1:
ב - 7000 ק"מ הוחלפו מצמדים והוארכה אחריות לכמעט 5 שנים (4 ו-9) , האם אני לא אמור לקבל הארכת אחריות ל-5 שנים עגולות? בנוסף להחלפת המצמדים הבנתי שגם לפני כמה שנים הגיעו לפשרה בתביעה שכוללת דגמים משנתונים מסויימים וביניהם הפאביה שלי, מה שאמור להוסיף ולחזק את הטענה שלי ל-5 שנים.
אם זה לא מספיק, לאמא שלי החלפנו מצמדים במסגרת אחריות בפולו שלה והיא קיבלה הארכה ל-5 שנים.

2: לשני האחים שלי יש את הפאביה ואצל כל אחד מאיתנו הגיר מרגיש שונה, אצלי למשל יש סוג של "שטח מת" של כמה ס"מ (2-3) בלחיצה על דוושת הגז שבמידה ולא לוחצים עליה בהדרגתיות הקלאצ' כאילו נזרק, מה שלא קורה אצל אח שלי ולשנינו יש רכב זהה (2016 DSG).
בנוסף, לעיתים רחוקות בהורדת הילוכים אני גם מרגיש שהקלאצ' נזרק, קורה בערך פעם אחת בנסיעה ולרוב אחרי שהגיר כבר מתחמם והעביר כמה הילוכים וזו בוודאות לא תחושה של בלימת מנוע, ממש מכה קטנה כמו שמרגישה זריקת קלאצ' בכל רכב ידני.

3: נסעתי בלא מעט רכבי VAG עם הגיר, כולל בפאביות של אחים שלי ורק אצלי בכל יציאה מהמקום הגיר ממש נמנע מההילוך הראשון, ז"א מעביר להילוך שני ממש ברגע שלוחצים על הגז, כאילו תכנתו אותו לא לסוע על ההילוך הראשון וזה קצת מחשיד אותי כי זה קורה אך ורק אצלי.

יש לציין שאין תחושה של רעידות או חריקות/תקתוקים מכיוון הגיר.

אני שוקל ללכת לצ'מפיון ולדרוש החלפת מצמדים נוספת, כרגע אני נמצא ממש על הקשקש של סוף האחריות שלי וממש לא מעוניין להתקע עם השקעות עתק בגיר.

אשמח לעזרה :)

פורסם

אצל יתר המשפחה זה רק החלפת מצמדים. אצלך זה כנראה יותר מזה.

קפיצות , זריקת קלאץ' , החלקות ... כל אלה דיי שכיחים בקבוצת פולקסוואגן בשנים האלו.ממליץ לך לפנות למוסך היבואן , הוא יבדוק לפי מספר שלדה לאיזה תביעה ייצוגית אתה שייך ואם התקלה מכוסה .
לא יסכים , לך למוסך פרטי מומלץ.

החלפת מצמדים עולה כ ₪3500 כולל הכל.

פורסם

לעולם לא אבין מדוע אנשים נכנסים מרצונם הטוב לסיפור הזה כלומר, ביודעין לגבי הפרובלמטיות של הגירים הללו. בחלק מהמקרים, ואל תיעלב, זה בחצי צחוק, משפחה שלמה של מזוכיסטים!

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

  • רעיון טוב! 3

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

 

@save

אתה לא עונה על השאלות ששאלתי, קרא בבקשה לעומק.

 

@MMZ1973

חשבתי על העניין..

 

@thebaron

אין אלטרנטיבה, הם מציעים את החבילה הטובה ביותר, אם תדע איך להתנהל עם הגיר לא אמורות להיות בעיות, אח שלי הגיע ל85 אלף ק״מ והכל עובד מעולה.

 

בכל מקרה חברה אשמח להתייחסות בתשובות שלכם ע״פ הסעיפים ובהתחשב במצב הנתון שיכול להיות שאלה רק החרדות שלי כי הגיר בסך הכל רץ חלק, הרגשתי בעבר בפולו של אמא איך מרגישים קלאצ׳ים בגיר לא תקין עם רעידות מוגזמות, אני פשוט מפחד להגיע למצב הזה ורוצה לממש את האחריות במידה ובאמת קיימת איזשהי תקלה.

פורסם

תגיד תודה שנכנס לשני וסע לשלום. יש כאלה שלא נכנס להם להילוכים זוגיים. זכית. כשיחמיר המצב תכנס אליהם.
אתה מנסה לחלוב אחריות ? מודאג ? כנס למוסך היבואן ,שירשמו הערת לקוח בכרטיס רכב וסע לשלום.
 

פורסם


 

לפני 5 שעות, yovel1500 כתב:
 
@save
אתה לא עונה על השאלות ששאלתי, קרא בבקשה לעומק.
 
@MMZ1973
חשבתי על העניין..
 
@thebaron
אין אלטרנטיבה, הם מציעים את החבילה הטובה ביותר, אם תדע איך להתנהל עם הגיר לא אמורות להיות בעיות, אח שלי הגיע ל85 אלף ק״מ והכל עובד מעולה.
 
בכל מקרה חברה אשמח להתייחסות בתשובות שלכם ע״פ הסעיפים ובהתחשב במצב הנתון שיכול להיות שאלה רק החרדות שלי כי הגיר בסך הכל רץ חלק, הרגשתי בעבר בפולו של אמא איך מרגישים קלאצ׳ים בגיר לא תקין עם רעידות מוגזמות, אני פשוט מפחד להגיע למצב הזה ורוצה לממש את האחריות במידה ובאמת קיימת איזשהי תקלה.

 


אתה עושה צחוק.85 אלף ק"מ ללא בעיות? וזה מרשים בעיניך? ולגבי 'אם תדע להתנהל עם הגיר'.אז זהו, שאני לא רוצה להתנהל עם הגיר לפי השגעונות שלו. רוצה שהגיר יעבוד נהדר מרגע שהמכונית חדשה ועד לפחות 200 אלף ק"מ. זה נשמע לך דימיוני? כך זה אמור להיות. הרף מאד ירד מאז הבעיות של ואג, אז הגעתם למצב שאתם מתרשמים מ-85 אלף ק"מ.עלוב.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk
 

 

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

@thebaron

אני מבין שהדברים שלי התפרשו בצורה לא נכונה לכן אחדד:

להתנהל נכון עם הגיר = לדעת את נק' החולשה שלו כמו בגיר ידני, בגלל עקרון הפעולה הדומה,מה זה אומר? לצאת מהמקום יותר בעדינות ולחכות עד שהקלאץ' ישתלב, הרכב עובד בשבילי, לא אני בשבילו.

85 אלף ק"מ זה לא נתון מרשים וזה אמור להיות כך בכל רכב, אין צל של ספק, הדוגמא שהובאה כאן היא בכדיי להראות שהתנהלות נכונה עם הגיר תתבטא בהתנהלות תקינה שלו.

פורסם
לפני 1 שעה, thebaron כתב:


אתה עושה צחוק. 85 אלף ק"מ ללא בעיות? וזה מרשים בעיניך? ולגבי 'אם תדע להתנהל עם הגיר'.אז זהו, שאני לא רוצה להתנהל עם הגיר לפי השגעונות שלו. רוצה שהגיר יעבוד נהדר מרגע שהמכונית חדשה ועד לפחות 200 אלף ק"מ. זה נשמע לך דימיוני? כך זה אמור להיות. הרף מאד ירד מאז הבעיות של ואג, אז הגעתם למצב שאתם מתרשמים מ-85 אלף ק"מ. עלוב.

 

לא כל אחד רוצה לנסוע במאזדה 5 מזדקנת, אחינו, שחרר. 

2016 BMW M235i.

פורסם

Fraysa, יפה השחלת לי מתחת לחגורה.

לא, לא כולם רוצים לחיות עם מאזדה 5 מזדקנת (אגב, מזדקנת נהדר, הרבה יותר טוב מדגמי ואג היקרים וה'יוקרתיים'), אבל לצערי בשביל תחושת הכאילו יוקרה, איכות או יענו ספורטיביות, רבים מוכנים לחיות עם מכוניות לא אמינות. אבל עם ישראל ידוע כעם מזוכיסטי, ולא רק בתחומים הנ''ל.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם (נערך)

סתם, אם לדבר ברצינות - לא צריך להפוך כל נושא ייעוץ DSG להטרלה לגבי כמה עם ישראל מזוכיסטי. זו התמורה הטובה ביותר למחיר, גם עם הגיר ה"so called" בעייתי. אני אישית לא חוויתי איתו תקלות, אך גם אם כן - אין לי בעיה להוציא את ה-3,500 ש"ח להחלפת המצמדים בעת הצורך כי אני פשוט מקבל מהגולף שלי תמורה הרבה יותר טובה מהמתחרים שלי מבחינתי. 

 

בכל אופן, לא אמשיך את הדיון כי זוהי לא מהות השרשור. 

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • מעניין 1

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 55 דקות, yovel1500 כתב:

להתנהל נכון עם הגיר.....מה זה אומר? לצאת מהמקום יותר בעדינות ולחכות עד שהקלאץ' ישתלב, הרכב עובד בשבילי, לא אני בשבילו.

מצטער, לצאת מהמקום בעדינות בגלל התנהגות של הגיר, זה אתה עובד בשביל הרכב, לא הפוך.

גילוי נאות: אני עם רכב בעל dsg חמישי כבר, ולא מתכוון להתכוונן אליו, ולא מתכוון ללמד את אישתי איך לנהוג בו, מבחינתה, יש לה רכב אוטומט. וגם אותי, כמו את ידידנו Fraysa, זה לא מטריד.

פורסם (נערך)

כסף למה בדיוק? כל מטרילי ה-DSG מדברים כאילו הרכב עומד להתפוצץ כל יום. כשזה קורה, במקרה הכי גרוע, משלמים 3,500 ש"ח על מצמדים חדשים וסוגרים את הסיפור, שזה מחיר סביר לגמרי.

 

די, שחררו. לא סתם אלו בין הרכבים הכי נמכרים, התמורה שלהם לכסף היא חד משמעית הכי טובה ביחס למתחרים שלהם. אם זה החסרון היחיד שלהם, נתמודד איתו. כל השאר מנצחים את זה. 

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...