Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עושים כדי שמזגן בהונדה ג׳אז היברידי לא יכבה בעצירות ??


ארנון1
 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

יש לי הונדה ג׳אז 2015 היברידי ובכל פעם שהאוטו כבה בעצירות ופקקים (מצב אוטוסטופ) - המזגן כבה גם. וזה מחרפן אותנו בקיץ. האם ישנה אופציה לעקוף את זה גם במחיר של בזבוז דלק נוסף. העיקר שיהיה קר!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי. בעצירה גם ככה הרגל שלי על הברקס. מה הכוונה? אני מעוניין שהמנוע לא יכבה וגם המזגן לא יכבה בעקבותיו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בפוסט הזה מציעים פיתרון די נוח, המערכת תמיד תהיה כבויה אלא אם תפעיל אותה בלחיצה על הכפתור (שבד"כ אמור לכבות אותה).

TOYOTA auris 1.8L 136HP hybrid 2015  🎌

TOYOTA yaris T-sport 1.5L manual 2003 🎌

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה המצב הדיפולטי ברכב הזה (ג'אז היברידית משנתונים האילו) ?

 

עריכה אחרונה על ידי חולגי

alfa 156 2.5.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מודל מתקדם וייחודי?

זה בסך הכל רב רטט חד יציב שלאחר קבלת מתח סוויטש נותן פולס "אלק לחיצה" ומחובר במקביל לכפתור

"מתקדם ויחודי" זה תרופה לסרטן או חיסון לקורונה.
קצת פרופורציות.

אבל זה טכנית בהחלט פתרון ראוי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, Mr.Hybrid כתב:

בפוסט הזה מציעים פיתרון די נוח, המערכת תמיד תהיה כבויה אלא אם תפעיל אותה בלחיצה על הכפתור (שבד"כ אמור לכבות אותה).

באיזה רכב צולם הסרטון? הדשבורד שונה לגמרי.

לא ראיתי כזה כפתור אצלי...איפה הוא צריך להיות?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 2 שעות, סולל הדרך כתב:

מודל מתקדם וייחודי?

זה בסך הכל רב רטט חד יציב שלאחר קבלת מתח סוויטש נותן פולס "אלק לחיצה" ומחובר במקביל לכפתור

"מתקדם ויחודי" זה תרופה לסרטן או חיסון לקורונה.
קצת פרופורציות.

אבל זה טכנית בהחלט פתרון ראוי

 

מלבד זאת, יש לו גם אחסון של זיכרון.

 

לפני 19 דקות, ארנון1 כתב:

באיזה רכב צולם הסרטון? הדשבורד שונה לגמרי.

לא ראיתי כזה כפתור אצלי...איפה הוא צריך להיות?

 

הרכב נראה כמו סיאט לאון 5F, הוא רק הציע פתרון שיכול להיות רלוונטי גם עבורך.

 

ממליץ לך לקרוא את ספר הרכב וללמוד עוד טריקים בנוסף למיקום הכפתור שמנטרל את המערכת.  

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בג'אז שגם כשהמזגן עובד הוא לא מקרר 😅 פשוט סאונה...

עריכה אחרונה על ידי green
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, Fraysa כתב:

 

מלבד זאת, יש לו גם אחסון של זיכרון.


זיכרון? למה? הוא לא אמור לזכור כלום
רק לתת פולס 5 שניות אחרי שקיבל מתח למשך שניה... לשרטט לך מעגל חשמלי עםר רכיבים בדולר שעושים את זה?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

הוא אמור לזכור את המצב האחרון של הכפתור, כך שתוכל להפעיל ולכבות את המערכת כאוות נפשך מבלי שהסטייט שלה יתאפס בכל פעם שהמנוע נכבה. 

VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המצב מתאפס בכל כיבוי מנוע במחשב הרכב.
הפטנט הזה רק מדמה לחיצה של הנהג בכל התנעה

אין פה שום אלמנט של זכרון

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך לחשוב שאתה יודע הכול מהכול. מוזמן ליצור קשר עם הדר (מפרסם הפוסט) אם אתה כל כך סקפטי. המודול שהוא מתקין כולל בתוכו זיכרון שמאחסן את מצב הלחיצה האחרון. אין לי שום אינטרס לשקר לך, מיצובושי. 

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסביר לך לאט כדי שתבין מהר.

כשמניעים את הרכב, מחשב הרכב דורך את מערכת ה SS
הנהג לוחץ לחיצה רגעית על הכפתור ששולח הודעת ביטול למחשב הרכב.
כדי לייצר מערכת אוטומטית שעושה את זה בשביל הנהג...
מחברים רב רטט (למשל 555) במוד חד יציב.
את הטריגר שלו לוקחים דרך קבל ונגד ממתח הסויטש (כדי לייצר השהיה של כמה שניות מרגע ההנעה)
ברגע שאתה נותן סויטש... הקבל מתחיל להיטען עד לסף מסויים שמטריג את ה 555 ששולח פולס (בדיוק כמו שהנהג היה עושה) למחשב הרכב
הפולס הזה ניתן במקביל לכפור הפיזי של ה SS
משמע ירצה הנהג להחזיר את ה SS לפעולה ילחץ שוב

אין פה שום אלמט של זיכרון וגם לא נדרש כזה
הדר או מי שירצה יכול לספר לך שמושתלת גם בינה מלאכותית בפטנט שלו או DNA של חוצנים.

יתכן...כי אין לי דרך לוודא

אבל... אין צורך בשום אלמט זיכרון.

 

אולי אין לך אינטרס לשקר אבל אתה לא באמת בנאדם טכני... נכון?

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...