Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום נגמר לי המלווה לפני שבוע ואני כבר מחכה לקבל את הרשיון החדש

הרשיון מהכרטיס פלסטיק הזה...

אחרי כמה זמן שנגמר המלווה מקבלים אותו..??

 

תודה לכולם ולילה טוב

פורסם

בדרך כלל עד שבועיים מהיום שניגמר לך המלווה ..לפעמים גם עניין של חודש.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

לי עברו 9 חודשים עד שקיבלתי...

 

לקראת החודש השביעי אחרי קבלת הרישיון הזמני החלטתי לפנות אליהם באתר ולדרוש רישיון אמיתי...למה, לא מגיע לי?! ... קיבלתי מכתב חזרה תוך חודש בערך, דרשו ממני להצטלם בשנית ותוך חודש נוסף הרישיון הנכסף היה בידי!!!

 

כל הכבוד למשרד הרישוי!

פורסם

לי לצורך העניין שלחו את הפלסטיק שכבר עברו חודשיים מיום סיום המלווה שלי..כשהתקשרתי אליהם הייתי צריך להסדיר את השם שלי ומשפחתי בשפה האנגלית.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אצלי העניין לקח כחודש ...... תחכה, אפשר ליסוע גם בלעדיו אין לך מה לדאוג אחי :-P

* ברוסיה, לא רק הבנות מתפרקות, גם המכוניות מתפרקות ....

* אמריקאיות, תמיד יהיו יותר גדולות מיפניות ...

*נקודת הג'י של הרכב היא דוושת הגז.

פורסם

אביעד, אני קבלתי את הרישיון אחרי חודשיים בערך.

מה זה משנה בכלל?, הרי יש לך את הזמני.

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם
לי לצורך העניין שלחו את הפלסטיק שכבר עברו חודשיים מיום סיום המלווה שלי..כשהתקשרתי אליהם הייתי צריך להסדיר את השם שלי ומשפחתי בשפה האנגלית.

גם לי זה קרה.

אתה יכול לבדוק האם אתה אמור לעדכן את השם שלך באנגלית:

אם על הרישיון הזמני ליד שמך בעברית,מופיע שמך ושם משפחתך באנגלית,אז אתה לא צריך לעדכן כלום,במידה ולא,עליך לשלוח להם פקס בכתב ידך של השם באנגלית ואז תוכל לקבל את הכרטיס.

פורסם

זה אמור לקחת בין שבוע ל3 חודשים - הרי הרישיון הזמני שלך תקף ל3 חודשים נוספים?

אני אישית קיבלתי כ10 יום אחרי.

פורסם

לא הוא תקף לחצי שנה, אבל אם עכשיו רק נגמר לך המלווה אז זה אומר שנשאר לך רק 3 חודשיים שיפוג תוקפו של הרישיון הזמני

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

×
×
  • תוכן חדש...