Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קיבלתי את הרישיון חודשיים לאחר סיום המלווה כי משרד הרישוי לא יודע איך לרשום את השם שלי באנגלית אז הם רצו שאני ישלח פקס!

לאן הגענו? עובדי ממשלה לא יודעים לרשום שמות באנגלית והם צריכים שהאזרחים יתרגמו להם..

פורסם

זה לא קשור לכך שעובדי מדינה לא יודעים לרשום שם וזה לא מעיד על מצב רע.

יש כמה דרכים לכתוב כל שם ולכן בגלל שהם לא רוצים לטעות הם שואלים אותך(יעקוב/יעקב,דוד/דיויד וכ'ו) והמגוון גדל כשהופכים את זה בתעתיק לשפה אחרת.

אין סיבה להתעצבן בגלל שהם לא רוצים לטעות ואני בטוח שהיית כועס יותר אם הם היו טועים והיית צריך לתקן את זה.

 

בברכה

עמיחי:-)

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

(אני מתעלק על השרשור)

התאריך שבו נגמר לי המלווה הוא 30.6 ובתאריך 1.7 אני עובר דירה לראשל"צ, מה קורה עם הרישיון מפלסטיק ?

את הרישיון לאופנוע קיבלתי לאחר חודש (בגלל שאין מלווה), אז זה אומר שבדרך כלל אני אקבל את

הרישיון לפרטי 02 גם בערך בזמן הזה לאחר סיום המלווה ?

הם בטח ישלחו את הרישיון (יתחילו לשלוח, עד שהכל הולך אצלם...) ברגע שיגמר המלווה ויום אחרי זה

אני כבר לא אהיה בכתובת שאליה הם שולחים את הכרטיס.

אז הרישיון הקבוע (יחסית, שנתיים) ישלח ויתקבל בחיפה ואני אהיה בראשל"צ.

באוגוסט אני מתגייס ולא יהיה לי זמן להתעסק עם משרד הרישוי בגלל שלא שלחו וללכת אליהם וכו'...

מה אני צריך לעשות עם זה ?

אני יכול להתקשר למשרד שקשור לזה (יש את המספר על הרישיון הזמני) ולהגיד שלא ישלחו בנתיים

ורק שאני אעבור שישלחו את הקבוע ?? קיים ואפשרי כזה דבר ?

פורסם

פשוט תעדכן את כתובתך במשרד הרישוי והם כבר ישלחו את הרשיון הקבוע אליך.

 

כשנגמר לי המלווה בזמנו לאחר שבוע בדיוק קבלתי את הרשיון הקבוע.

 

הזמן המוקצב לקבלת הרשיון הקבוע הוא שבועיים! לאחר שנגמר המלווה, במידה ולא קבלת, עליך לברר זאת מול משרד הרישוי.

פורסם

elc, קודם כל תודה על התשובה המהירה.

אני לא רוצה שהם ישלחו לחיפה את הרישיון מההתחלה, ואז יגידו לי אבל שלחנו.

אני רוצה שישלחו בפעם הראשונה את הרישיון לראשון.

אני לא רוצה שהרישיון שלי "יסתובב" בחיפה אם אני לא אקח אותו מהדואר (כי אני לא אהיה פה).

 

בוא נגיד שאני מקבל כבר עכשיו את הרישיון וכתוב בו את הכתובת הנוכחית שלי (חיפה) ואני מתקשר עוד חודשיים-שלוש ואומר שעברתי דירה לראשון לציון,

הם שולחים שוב את הרישיון (לראשון כמובן) ? או שאני צריך לתת להם את הרישיון "הישן" ואז נותנים לי את החדש ?

×
×
  • תוכן חדש...