Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 דקות, Wedeguy כתב:

תודה רבה.
שילמתי כעת 11 ש"ח כדי לבדוק משכון על הרכב באתר המשכונים, קיבלתי מייל מהם עם אישור תשלום אך שום מידע לאם הרכב ממושכן או לא, מה אפשר לעשות בעניין? זה אמור להגיע מאוחר יותר?

אני בדקתי שם רכב בשבוע שעבר. וניתן היה לצפות במידע באתר עצמו מיד עם אישור התשלום. 

המידע מגיע גם במייל כעשר דקות אחרי מייל אישור התשלום. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
Just now, markb205 כתב:

אני בדקתי שם רכב בשבוע שעבר. וניתן היה לצפות במידע באתר עצמו מיד עם אישור התשלום. 

המידע מגיע גם במייל כעשר דקות אחרי מייל אישור התשלום. 

 

מוזר, לא הצלחתי לראות ברגע התשלום וגם לא קיבלתי שום מייל ועברה חצי שעה. נמתין ונראה.

פורסם
לפני 36 דקות, Wedeguy כתב:

תודה רבה.
שילמתי כעת 11 ש"ח כדי לבדוק משכון על הרכב באתר המשכונים, קיבלתי מייל מהם עם אישור תשלום אך שום מידע לאם הרכב ממושכן או לא, מה אפשר לעשות בעניין? זה אמור להגיע מאוחר יותר?

 

למייל מצורפים טפסים.

בטפסים רשומות תקופות הביטוח של הרכב וגם תביעות אם היו

פורסם
Just now, Gavrik כתב:

 

למייל מצורפים טפסים.

בטפסים רשומות תקופות הביטוח של הרכב וגם תביעות אם היו

אתה מתבלבל בין עבר ביטוחי של הרכב לבין בדיקת משכון.
עבר ביטוחי בדקתי, את הבדיקת משכון הם לא שולחים לי למרות ששילמתי.

פורסם
Just now, Gavrik כתב:

משכון אתה יכול לבדוק בכול מקרה בדואר 

כן רק ששם לוקחים 80 ש"ח ופה אפשר לסיים את הסיפור ב11.

פורסם

רכב יפני, קילומטרז' נמוך מאוד, יד נמוכה, ידיים פרטיות, למכירה מתחת למחיר מחירון. עד כה, מציאה!

 

בהנחה שאין עיקולים ושות', הדבר היחיד שהיה מפריע לי זה שמישהו בדק את הרכב ולא קנה. הרי מה עוד אפשר לבקש?

פורסם
לפני 13 שעות, Wedeguy כתב:

 

מוזר, לא הצלחתי לראות ברגע התשלום וגם לא קיבלתי שום מייל ועברה חצי שעה. נמתין ונראה.

נסה לבדוק בדואר זבל/ דואר פרסומי, אם יש לך גימיל לפעמים הוא מעביר מיילים כאלה לשם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה לכולם על העזרה. הרכב עבר טסט הבוקר ונקנה לאחר מכן.
בבדיקה אמרו לי כך: 
הבוחן לא הסתיר את התלהבותו ממצב הרכב, כמעט לא היו לו דברים רעים להגיד(עשיתי בקומפיוטסט מערב ראשון שממליצים כאן)

יש לעשות כיוון פרונט, להחליף צמיגים קדמיים(למרות שעבר טסט היום).

לבדוק שמן קירור

לנקות מסנן שמן באגן(לא כל כך הבנתי מה זה אבל אבקש בטיפול*

תושבת גיר אחורית המליץ להחליף, הבנתי שזה עניין של בערך 500-700 שקל לפי מה שאמר ובדיקה באינטרנט, אשמח לעצותכם כאן.

פורסם

תתחדש וסע בזהירות. 

תושבת גיר הייתי מתייעץ עם מוסך הונדה לפני ההחלטה להחליף. 

לא תמיד מדייקים בנושא בבדיקות לפני קניה. 

צמיגים+פרונט+טיפול ויש לך רכב בובה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לפני 11 שעות, markb205 כתב:

תתחדש וסע בזהירות. 

תושבת גיר הייתי מתייעץ עם מוסך הונדה לפני ההחלטה להחליף. 

לא תמיד מדייקים בנושא בבדיקות לפני קניה. 

צמיגים+פרונט+טיפול ויש לך רכב בובה. 

תודה רבה לך ולכל מי שעזר!

בזכות הפורום חווית הקניה הרגישה בטוחה יותר שזה מאוד חשוב כשמוציאים סכום כזה של כסף.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

נשמח לשמוע אחרי שנה סיכום שנתי עם הרכב, מידע כזה מאוד עוזר לאנשים שמחפשים רכב כזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 5 שעות, yulianx כתב:

נשמח לשמוע אחרי שנה סיכום שנתי עם הרכב, מידע כזה מאוד עוזר לאנשים שמחפשים רכב כזה.

יש בידי סיכום יומי למי שמעוניין חח.
אבל בהחלט אשמח להכין עליו סיכום שנתי, אני אשתדל לזכור. כרגע אני מבסוט ממנו מאוד לאחר שנסעתי היום בערך 50 קילומטרים, קצת להכניס את הרגליים למים.

×
×
  • תוכן חדש...