Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 

יש בבעלותי היום ניסן מיקרה שנת 2011.

מעוניין להתחדש ברכב שנת 2017-19 בעלות עד 50000 ש"ח. 

אשמח להמלצה לגבי מה עדיף לזוג ללא ילדים: מיצובישי ספייס סטאר, קיה פיקנטו או רכב אחר? אנחנו נוסעים בסביבות 15000-20000 ק"מ בשנה. 

תודה לכל העונים ברצינות, 

eugeny. 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתי בודק דווקא את שברולט ספארק, היא חקה בין רכבי מיני, מאובזרת טוב ברמת אבזור ltz, נוחות די טובה.

מוזמן לקרוא את המבחן שלי:

שברולט ספארק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 13 שעות, yulianx כתב:

הייתי בודק דווקא את שברולט ספארק, היא חקה בין רכבי מיני, מאובזרת טוב ברמת אבזור ltz, נוחות די טובה.

מוזמן לקרוא את המבחן שלי:

שברולט ספארק.

מאוד חשוב לי גם נושא האמינות. זה משהו שיודעים אם מחזיקים את האוטו כמה שנים לפחות. גם ראיתי באינטרנט מידע על כך שקיה פיקנטו נחשבת אמינה. אתה יכול לראות בעצמך פה: https://www.midrag.co.il/content/product/97.

זה בתרשים העוגה השלישי של רכבי המיני. מה דעתך על האמינות של שברולט ספארק?

פורסם

ממה שאני קורא בפורום, יש פה כמה אנשים עם רכב כזה היא בסדר.

הפיקנטו החדשה אכן אמינה, היתרון שהוא מגיעה עם 7 שנות אחריות במידה והיא נקנתה מהיבואן, 3 מלאות ועוד 4 על מנוע וגיר.

לדעתי היא פחות נוחה, היא פחות זריזה. מנגד יש לה תא מטען גדול יותר, בלימה אוטונומית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הונדה ג'אז צורה חדשה. חסכונית מאוד יותר מהפיקנטו, בטיחותית יותר מהפיקנטו וכוללת בלימה אוטונומית בכל רמות הגימור, ומערכות התראה מקוריות בגרסת הקומפורט, מחירי ביטוח זולים, מרווחת, בקיצור בחירה מעולה. אנחנו זוג+2 ומאוד מרוצים ממנה, נוסעים כ 100 ק"מ ליום. 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן.

איתמר, כמה זמן הרכב אצלך? בתקציב שאני מייעד להחלפת רכב, אני יכול לקנות הונדה ג'אז שנת 2016, 4 שנים על הכביש.

השאלה היא אם הרכב מספיק אמין לנסוע בו עוד 5-6 שנים לפני החלפה נוספת. מה אתם אומרים על זה?

יש גם אופציה של מיצובישי ספייס סטאר או סוזוקי סוויפט, יותר זולות, תא מטען יותר קטן..

האם חלופות טובות לזוג ועוד שנה שנתיים אולי גם תינוק?

 

פורסם

תוכל לדעתי הקטנה לקנות דאצ'יה סנדרו חדשה ממש מהיבואן ב 55 אלף

או יד שניה במצב חדש ב 40 עד 45 אלף

נדמה לי שהגיר הוא רובוטי חד מצמדי אם זה משנה

היא נחשבת מרווחת וחסכונית

אבל אם אתה רוצה יפנית אז לך על ספייס סטאר קצת רועשת אבל אמינה וחסכונית ביותר

משתדל לעזור

פורסם

אכן מעדיף מכוניות מיני או סופרמיני יפניות. 

לגבי דאצ'ה סנדרו, יש את התביעה הייצוגית הזאת שגם בגללה אני לא ממהר לקנות את הרכב:

https://www.icar.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA_%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%99%D7%AA_%D7%A0%D7%92%D7%93_%D7%93%D7%90%D7%A6'%D7%99%D7%94:_''%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D_%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%AA''/

השאלה היא מה לבחור בין היפניות הקטנות?

פורסם

היאריס אמינה ובעלת שמערת ערך טובה, מאחור מרווחת יחסית.

נוחות נסיעה בינונית ועקב גיר רציף רועשת מאשר המתחרות, מנגד הגיר נעים ותורם לצריכת דלק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם אתה מתעניין בהיברידית יש את הטויוטה אייגו אמנם יקרה אבל אולי משומשת מאוד ירד ערכה

ושמעתי גם דברים טובים על הונדה אינסייט המנוע הוא 1300 והיא סופר חסכונית (1 ל-25 משולב לפי הידוע לי) ולא מידי רחבה כך שנראית משפחתית אבל בפועל היא סוג של סופר מיני

אבל אינני מומחה ואינני יודע בפועל מה הקטגוריה שלה. האם משפחתית/ סופר מיני. כדאי לבדוק.

משתדל לעזור

פורסם

yoav911gt2 צודק טעיתי רק ליאריס יש גירסה היברידית ולא לאייגו משום מה חשבתי שכן.

לגופו של ענין האייגו היא מיני חסכונית דיי קטנטנה

משתדל לעזור

פורסם

אם כבר אייגו עדיף לקנות C1 או פיג'ו 108 - אותו רכב אחד לאחד מכאנית(מיוצר באותו מפעל אותם מנועים וכו') רק זול יותר כי הוא לא נושא את הלוגו של טויוטה עליו.

 

בתקציב שלך טויוטה יאריס תהיה רק ממודל מאוד ישן, לא חושב ששווה לרכוש רכב ישן יחסית רק בשביל הטויוטה שבו.

 

אני בתקציב הזה הייתי מעדיף לחפש כנראה I20 אם אמינות היא הדבר שהכי חשוב, אבל פחות חסכונית.

 

 

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לפני 4 שעות, noknok כתב:

לא חושב ששווה לרכוש רכב ישן יחסית רק בשביל הטויוטה שבו.

אני אישית מסכים לחלוטין

אבל מה לעשות ששוק הרכב הישראלי מעריך טויוטה 2004 יותר מפוקוס 2011..

האם אכן הן יותר שוות או שזה רק דעות קדומות (למיטב ידיעתי החסרון בצרפתיות הוא במערכת החשמל נטו)

משתדל לעזור


×
×
  • תוכן חדש...