Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כשל במנוע סובארו - צריך עצה


באעםגרביים
שימו לב! השרשור הזה בן 1416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם ההברזה הלכה אין לבצע תיקון להברזה או תותב מכל סוג שהוא.

כל התושבת הזו עם הבורג השבור מתפרקת וזורקים לפח ומחפשים אחרת תקינה מושמש/חדש.

אפשר לבצע תיקון לתושבת רק באופן זמני לבדוק האם המנוע מניע ובאם תקין להחליפה במידה והיא נפגמה.

 

לעיתים הבעיה היא אכן לא מצד המוסך יתכן ובעבר כמו שאמרת שהלקוח סירב להחליף בורג בחדש. כי לעיתים לקוח לא מבין את החשיבות של הבורג. אולי ויתכן שמע מחיר של סתם זורק כ 120ש"ח לצורך העניין והוא לתומו חשב שמנסים לעבוד עליו או שהשקעה על בורג היא טיפשית וכו. לא חסרים סיבות. אך אם המוסך הוא הוגן עליו להסביר ללקוח את חשיבות הבורג ולציין בחשבונית "בורג למותחן הידראולי לא הוחלף בסירוב הלקוח-בורג פגום" או משהו בסגנון כך המוסך מכסה את עצמו והלקוח מבין את המשמעות.

עכשיו לחזור אחורה מאוחר קשה לדעת מה היה עם הבעלים הקודמים או הקודמים לפניהם עם הבורג הזה.

הוא נגזר ממומנט סגירה גבוה אצל מי ומי שם לב לזה שהוא לא תקין אין לדעת. במצב תקין הבורג לעולם לא ישבר מעצמו נקודה.

כל בורג תוכנן להסגר במומנט שהיצרן הגדיר  סוג, קוטר,תבריג וחוזק.

 

עריכה אחרונה על ידי ba323f
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי מהמוסך הודעה שהמנוע נדפק. לא מניע וגם ידנית לא מסתובב טוב. 

מישהו מכיר מוסך טוב שמכיר רכבים כאלה ויכול לייעץ לגבי תיקון שסתומים וראש מנוע?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך 2 ראשי מנוע אני חושב. אחד בצד נהג ואחד בצד נוסע. והמכסה שסתומים יושב במאונך בסובארו לא במאוזן כך שכנראה צריך להוצי את המנוע כדי לעבוד על זה אני לא בטוח. קצת יותר מסובך בסוברו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המנוע אכן ניזוק אין טעם בשיפוץ.

פירוק 2 ראשי מנוע מצריך פירוק המנוע מהרכב לשם פירוק הראשים(2) פירוק והרכבת מנוע מהרכב + פירוק ושיפוץ ראשים וחלקים יעלה הרבה יותר ממנוע מושלם.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...