Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

S קלאס חדשה - W223 - תמונות מודלפות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז יש תמונות של המרצדס אס קלאס החדשה. לא ברזולוציה הכי גבוהה אבל בלי הסוואה.

image.thumb.png.7371c1697880d36a5afa86a4b0d4b734.png

W223-Mercedes-Benz-S-Class-leak-2-630x354.jpeg (630×354)

W223-Mercedes-Benz-S-Class-leak-3-630x354.jpeg (630×354)

2020-mercedes-s-class-exteriors-interiors-leak-3.jpg (1280×719)

 

 

אני אישית פחות אוהב את הכיוון שמרצדס הלכו אליו, במיוחד מבחוץ.

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

שני פתחי האוורור בכל אחד מהצדדים זה משהו שעדיין לא ראיתי באף רכב. מעניין למה זה טוב.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

הרבה מאוד שחור מבריק... לא יצא לי לשבת בA8, אבל השחור המבריק שם שונה מהשחור המבריק בשאר העולם? 

 

פורסם (נערך)

ההגה מדהים. יהיה בדגם הרגיל או ב-AMG Line?

פנסים אחוריים, פשוט מכוערים.

הפורמט של פתחי האוורור הוא חדשני. מעניין אם יהיה אפקטיבי.

היו כבר רחשים על זה שהקונוסולה המרכזית תעבור הסבה למסך מלא ללא כפתורים פיזיים.

אבל מה שחריג זה לוח השעונים, שהתקרב מאוד לנהג, ובינו לבין השמשה הקדמית יש בור, שישמש כ-HUD?

 

עריכה אחרונה על ידי Legend
פורסם

אני פחות מתחבר לקונסולה הזאת - כן על פניו זה נראה יפה, נקי "והייטק",

אבל המזגן במסך, זה אחד הדברים שאני אישית הכי לא אוהב,

לא יודע למה, הקונסולה מזכירה לי קצת את טסלה.

 

מעניין למה התמונה מצולמת באיזה junk yard שכזה..

פורסם

מרצדס מסדנת "שיבורים" של אפטר מרקט מאלי אקספרס זה נראה, מכוער אבל ממש. ולדעתי צריכים לשלם למאזדה על העתקת האחוריים של ה6.

פורסם

אשכרה אפס בהשקעה עיצובית. עלויות ייצור מינוריות כי אין משטחים מסובכים , כמה שהטרנד המסכים משחק לידיהם של יצרני הרכבים.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

למה האוטו במגרש גרוטאות במזרח רומניה אבל?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...