Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

והנה , הפתעה חדשה, שינוי ההיסטוריה :

 

לקרוא ולא להאמין https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3822312,00.html

 

על מנת לסייע לחברות אישרו במשרד "למחוק את ההיסטוריה" של רישום היד הראשונה ברישיון הרכב על שמה של החברה הרוכשת - ולהחזירו ליבואן בהסכמת שני הצדדים; המהלך בעייתי משום שכעת אין כל תיעוד לכך שהרכבים הללו עמדו למשך תקופה מסוימת במגרשים של חברות הסחר

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

מדהים.

הצעד המשמעותי כאן הוא כי ניתן לבדוק בקלות לפני ההתמקחות כי אין מניעה להעברת בעלות.

אבל איבדנו את הקאץ' של הלחץ במכירה: ''אחי יאללה תוריד אלפיים יש לי כאן את הסטפה, עוד רבע שעה הדואר סוגר''

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 1 שעה, zaf כתב:

והנה , הפתעה חדשה, שינוי ההיסטוריה :

 

לקרוא ולא להאמין https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3822312,00.html

 

על מנת לסייע לחברות אישרו במשרד "למחוק את ההיסטוריה" של רישום היד הראשונה ברישיון הרכב על שמה של החברה הרוכשת - ולהחזירו ליבואן בהסכמת שני הצדדים; המהלך בעייתי משום שכעת אין כל תיעוד לכך שהרכבים הללו עמדו למשך תקופה מסוימת במגרשים של חברות הסחר

 

 

מה זה משנה איפה הוא עמד?  בנמל? במגרשי היבואן ? או במגרשי האיחסון של חברות הליסינג.

לחברות הליסינג יש מגרשי ענק שהם איחסון רכבים חדשים, למגרשי המכירות הם לא מביאים את כל הרכבים. 

וכנראה אלו רכבים שיועדו לשוק הליסינג התיפעולי ולא למכירה , אז הם פשוט יעברו לחברת ליסינג אחרת,  

או שזה רק תרגיל רישומי, יבטלו את הרישום הקודם וירשמו מועד עליה לכביש חדש יותר וייעדו אותו למכירה של 0 ק"מ.

פורסם

בעקרון יוכלו למכור את הרכב גם לאדם פרטי - תכל'ס אני לא רואה בזה שום פגם  כל עוד לא נעשה שימוש ברכב. זה ממש לא משמנה אם הרכב עמד בנמל אשדוד/אילת או במגרשי חברת הליסינג. להיפך - אם הרכב עמד פחות זמן ליד הים, עדיף.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בכל מקרה זה אומר שהולכים להיות הרבה מבצעים להיפטר מהרבה רכבים חדשים שיושבים במגרשים,

תוסיף לזה עוד רכבי ליסינג שמוחזרים לפני תום התקופה עקב סגירת חברות או קיצוצים. 

בהחלט הולך להיות מעניין  

פורסם

לא בטוח. זה לא סתם שהיבואנים "התנדבו" לקבל את המכוניות חזרה - היצרנים הפסיקו לייצר וביטלו להם הזמנות עתידיות, ועכשיו יהיה להם מה למכור.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...