Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

https://www.port2port.co.il/article/%D7%AA%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%94-%D7%95%D7%A1%D7%97%D7%A8/%D7%9E%D7%9E%D7%A9%D7%9C/%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%94%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%91%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9C-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F/

 

השירות החדש שהושק תוך שת״פ של משרד התחבורה ורשות התקשוב הממשלתי, עלה באזור האישי הממשלתי mygov ומאפשר העברת בעלות רכב מהמוכר לקונה, בלי לצאת מהבית ובלי להגיע לדואר

 

מדובר במהלך המשנה את כל התפיסה של השירותים הדיגיטליים הממשלתיים לאזרחים. לראשונה ניתן לבצע פעולות המערבות שני אזרחים באזור האישי, שירות ראשון מסוג זה פותח חלון חדש לשירותים דיגיטליים ממשלתיים חדשניים ומתקדמים.

 

השירות מאפשר לכל בעל רכב להירשם לאזור האישי הממשלתי ובתהליך פשוט ומהיר להעביר בעלות על רכב לכל אזרח אחר. התהליך מבקש אישור מהמוכר ומהקונה, מעביר את המוכר לביצוע תשלום האגרה אונליין ומבצע את ההעברה בפועל. בכל שלב יכול כל אחד מהצדדים לפרוש מן העסקה במידה והפרטים אינם תואמים את העסקה המדוברת. התהליך מתבצע בצורה מאובטחת, קלה ופשוטה וזמין לכל אזרח הרשום לאזור האישי ב mygov.

 

שירות זה מצטרף למידע אישי ושירותים נוספים של משרד התחבורה באזור האישי: רשימת הרכבים בבעלותך, חידוש רישיון רכב, קובץ פרטי רכב, עדכון רכבים בתג נכה, בהמשך מתוכננים שירותים נוספים כגון מבחני תיאוריה מקוונים ועוד.

 

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳ ציין כי מדובר בשירות חדשני ופורץ דרך בשירות הציבורי. ״במקום ללכת לדואר כדי להעביר את הבעלות על הרכב, המוכר והקונה יכולים לבצע את ההעברה באופן מקוון, בכל שעה ובכל מקום. בתום פעולה קצרה בעל הרכב החדש מקבל את רישיון הרכב המעודכן אל כתובת המייל, והכל בהליך פשוט, אמין וזמין״.

 

 

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

 

 

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 3
פורסם

~

מה, ובלי להסתובב עם ערימות פליליות של מזומן שמועברות למוכר ברגע שהוא מושיט את רשיון הרכב לפקידה בדואר ולא שניה לפני? סעמק, זה כמו לעשן סיגריה אלקטרונית ולא לחטוף סרטן. הרסו את כל החווייה.

 

צחוקים וזה, אבל תכל'ס מעניין לראות את ההשפעה על דיווחי המס בשנים הקרובות אם יותר תשלומים כאלה יבוצעו בהעברה בנקאית.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כבר לא יכלו לעשות קומבינה עם הפקידה בדאר. המוכר והקונה שניהם צריכים להכנס כל אחד לאיזור האישי שלו. אין אפשרות התחזות 🤭

לפחות לא בשיטות "של היום" עם צילומי תעודות בווצאפ או תמרונים שונים. מעניין איך יעבור עבור תו סוחר. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

בהחלט הגיע הזמן!

 

השבוע גם ה"טופס הירוק" (בקשה לרשיון נהיגה) הפך דיגיטלי כאשר אין יותר ביקור (בתשלום!) אצל רופא המשפחה אלא הצהרה רפואית בלבד, וכנראה גם תוצאות הבדיקה אצל האופטומטריסט מוזנות דיגיטלית.

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, Eily כתב:

בהחלט הגיע הזמן!

 

השבוע גם ה"טופס הירוק" (בקשה לרשיון נהיגה) הפך דיגיטלי כאשר אין יותר ביקור (בתשלום!) אצל רופא המשפחה אלא הצהרה רפואית בלבד, וכנראה גם תוצאות הבדיקה אצל האופטומטריסט מוזנות דיגיטלית.

האופטומטריסטים דיגיטלים כבר כמה שנים. כשחידשתי רשיון נהיגה ונדרשתי לתמונה עדכנית הכל התבצע אצל האופטומטריסט, הם מחוברים לממשק של משרד הרישוי, ומעבירים מיידית את התמונה ושאר הפרטים. 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אתה מדבר על תחנות צילום. הם בהחלט דיגיטליים כבר הרבה שנים ומחוברים למערכת.

אני מדבר על אופטומטריסט שנדרש כשמבקשים רשיון או משדרגים דרגה. לפי הידוע לי עד לפני כמה חודשים היה אפשר להחתים כל אופטומטריסט מורשה ולאחר מכן להציג את הטופס הירוק במשרד התחבורה (כרוך בתור של שעות לפעמים).

פורסם

יכול להיות בשדרוג דרגה. מכיוון שאני מעל 40 נדרשה בדיקת ראיה וחידוש תמונה, שני הדברים התבצעו דיגיטלית, לא נדרשתי לשום טופס.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

בשעה טובה.
נכנסתי לאיזור האישי שלי, באמת צצה האופציה של "העברת בעלות".
חשוב לזכור:
המערכת אומרת ששני הצדדים צריכים להיות מחוברים בו זמנית למערכת (זה אומר ששניהם עברו תהליך הרשמה וזיהוי ונמצאים ב"איזור האישי" שלהם) וכמובן שיהיה אמצעי תשלום (כרטיס אשראי) מוכן.

כמו כן אפשר להדפיס רישיון רכב לכל כלי רכב שרשום על שימכם !
וגם - יש רישיון רכב מורחב (אפשר לראות מתי היו העברות בעלות על הרכב, ואם זה סוחר או פרטי וכד') ועוד הרבה פרטים...


איזה יופי :-D 

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 23 דקות, איציק נ. כתב:


וגם - יש רישיון רכב מורחב (אפשר לראות מתי היו העברות בעלות על הרכב, ואם זה סוחר או פרטי וכד') ועוד הרבה פרטים...


איזה יופי :-D 

זה ממש מצויין, סוף סוף אפשר לדעת את הסטורית הבעלות האמיתית של הרכב. 

אמור להקטין את כמות ההונאות. או לפחות לתת כלי לקונה לוודא שלא עובדים עליו.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני כשעה, zaf כתב:

יכול להיות בשדרוג דרגה. מכיוון שאני מעל 40 נדרשה בדיקת ראיה וחידוש תמונה, שני הדברים התבצעו דיגיטלית, לא נדרשתי לשום טופס.

בוטל. עכשיו זה מעל 70.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

או וואה. אפשר גם להעביר בשישי בערב/שבת? שידרוג משמעותי.

אם המערכת באמת תעבוד בצורה המתוארת בלי פירצות... ח"ח.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...