Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם!

יש לי קרייזלר טאון קאנטרי 2003 מנוע 3800 

לאחרונה היו לי רעידות במהירות נמוכה על הילוך גבוהה, וכן הייתה האטה מסויימת בכוח של האוטו, וגם שמעתי מתחת לאוטו רעש כאילו יש איזה אבן שעפה שם, אחרי בירור עם חבר שיש לו רכב דומה , התברר לי שהייתה לו את אותה בעיה בידיוק עם אותם תופעות, ושטפו לו את הממיר והבעיה נפטרה, האם מישהו מכיר את הבעיה הזאת? וכמה עלות של ניקוי או החלפה של הממיר הזה ?

תודה לכל העונים 

פורסם

זורק השערה על סמך מספר מקרים שנתקלתי בהם ולא מחייב שזה אכן המצב.

נתקלתי ברכבים שהכוורת בממיר התפרקה והחלקים סתמו את פתח היציאה מהממיר.

זה גרם לזה שהמנוע היה חנוק וכמעט לא סחב.
תרים את הרכב על הליפט ותנסה לזעזע את הממיר. תנסה לשמוע האם אתה שומע משהו מפורק בפנים.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

אני מציין שלא כל הזמן זה קורה שהמנוע נחנק כאלו מתקשה לסחוב , אבל הריעדות יותר קורה לעיתים דחופות 

פורסם

הכוורת של הממיר המפורקת נעה בתוכו וייתכן שיש פעמים שהממיר נסתם ואז אתה מרגיש את החוסר סחיבה.
לגבי הרעידות, אם הפתח של הממיר סתום בחלקו זה מקשה על יציאת הגזי פליטה אשר חונקים את המנוע ויכול לגרום לרעידות.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

אם זה היה ממיר זה תמיד לא היה נוסע טוב תנסה להחליף פלאגים,אולי תושבת מנוע ,או פילטר אוויר מלוכלך תסתכל על הרצועת תיימינג 

פורסם
מה אתה מציע לעשות בתור התחלה ואיך להתקדם עם זה ?
רשמתי לך בהודעה הראשונה שכתבתי. אם הממיר אכן לא תקין צריך להחליפו.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

לא עדיף לפרק חלקית את הממיר ולהניע את הרכב ולראות אם יש שינוי?

ולגביי הפלגים בדקתי אותם והיו תקינים, מוטי הצתה החלפתי בנוסף לחברה באיכות גבוהה אמריקאית

פורסם

אם זה היה ממיר זה תמיד לא היה נוסע טוב תנסה להחליף פלאגים,אולי תושבת מנוע ,או פילטר אוויר מלוכלך תסתכל על הרצועת תיימינג 

 

לפני 22 דקות, Daniel5 כתב:

לא עדיף לפרק חלקית את הממיר ולהניע את הרכב ולראות אם יש שינוי?

ולגביי הפלגים בדקתי אותם והיו תקינים, מוטי הצתה החלפתי בנוסף לחברה באיכות גבוהה אמריקאית

היה לי גם חוסר סחיבה ברכב והחלפתי ממיר כי חשבתי שזה גם משפיע,לרכב שלי היו 2 אחד היה סתום חלקית (התחתון) והראשון נשבר ומסתבר שזה לא מה שגרם לחוסר סחיבה . תנסה לנקות חיישן חמצן או תנסה לנקות חיישן שנקרא mass air flow sensor 

תנסה לראות קודים של תקלה אם יש ..ואיך הסלד שלך הוא יציב בעמידה/נסיעה

לאחר שתראה שאין קודים של תקלה תנסה לנתק את המינוס של המצבר (כשהרכב מכובה מן הסתם )לכמה דקות זה מאפס את המחשב  אחרכך תחזיר ותנסה לינסוע

בגלל שהרכב 2003 ובטח נסע לא מעט  תשים bg44k גולד לייבל תוסף דלק ולנקות בית מצערת עם תכשיר שנקרא liqui molly לניקוי מצערת וסעפת תקנה 2 יכול להיות שיש לך הצטברות פיח וזה יעזור אבל קודם תבדוק את כל מה שרשמתי למעלה

×
×
  • תוכן חדש...