Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טעות כתיב, יתוקן תודה.

 

עיקר הבחירה תהיה בין הפרמיום לאינסטייל, שם ההבדל כבר גדול יותר.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם האיגניס צפוייה להנות מהעלמות הגיר האוט' של הצמד הקוריאני. בתמחור של הספייסטאר, הפער בין הדגם המאובזר לסוזוקי הוא 3K ש"ח בלבד - למי שאין את האקסטרא 10K (לאיביזה/C3).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אני רכשתי את הרכב במבצע של 7500 מקדמה + 900 כל חודש. לאחר 3 שנים יהיה לי זכות להשלים את ה-50% מההפרש לפי מחירון לוי. ז"א, כ-40000. או להתקדם לרכב חדש אחר. הביטוח ב "כלמוביל" חובה +מקיף, עלה 3200 שקל, ללא צורך בשום תוספת.[ללא קודנית, איטוראן, או כספות]

 

אגב, ה-ASX שמפיעה בתמונה, נמכרה, אומנם מעל המחירון, אבל בצער. הרכב היה עם כ-6000 ק"ם בלבד, וללא שריטה. פשוט אני ואשתי, למרות ששנינו עובדים בעבודות "חיוניות" החלטנו שאין לנו צורך בשני רכבים כרגע, בגלל המצב הנוכחי, שאין לדעת מתי הוא יסתיים.

 עוד קצת תמונות של הספייס סטאר:

IMG_20200415_161902.thumb.jpg.14b8bf6f3dc016c9ff257362fca1707f.jpgIMG_20200415_162018.thumb.jpg.17870984d0e35092b6ac13d6aafc0d25.jpg 

IMG_20200301_141742.jpg

IMG_20200415_162158.jpg

IMG_20200415_161106.jpg

IMG_20200415_162206.jpg

IMG_20200415_161549.jpg

IMG_20200415_161425.jpg

IMG_20200415_162126.jpg

פורסם (נערך)

לגבי ה-START STOP

אין לי ברכב את ה-מע" המעצבנת הזו.

גם ב-ASX 2019 שמופיע בתמונה לא היה.

 

בספייס 2019 היא כן קיימת. 

גם ב-ASX 2020  שמשווקת אצלנו ובאירופה, הוסיפו אותה.

בדגם האמריקאי של ה-ASX 2020 ,היא לא נמצאת. אגב הדגם שמשווק בארה"ב, מלבד הצורה החיצונית החדשה, לא נעשה שינוי כל שהוא ביחידת ההנעה, כמו זה שהגיע אצלנו. גם לא בגיר. 

לגבי יחידות התאורה,בדגם ה-2020, או יותר נכון פנסי הערפל הקדמיים, בדגם שנמכר אצלנו, זה פשוט כיסוי פלסטיק דמי, והם לא באמת עובדים, לאומת הדגם האמריקאי שהם אמיתיים עם תאורת לד. 

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם

הי
תתחדש, אתה קנית את הדגם המאובזר?
בכל מקרה שכנים קנו עכשיו אטראג' 2018 יד שלישית (יד ראשונה 0 קלומטר ואז בעל לאישתו) עם 35K ק"מ ב43K ש"ח
לדעתי עיסקה מצויינת הרכב נראה כחדש וגם בבדיקה יצא מצויין, הם נושאים הרבה והחסכון הוא משמעותי להם,
הבחור איש קבע אז הוא מכיר את הרעש בנסיעה והם מרוצים מהרכב עד מאוד...

×
×
  • תוכן חדש...