Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה - גולף 2001.

נגיד ואני חונה ליד הבית ויש רכב ממולי - אני מניע את האוטו של R חוזר כמה מטרים . ממתין לאוטו לעצור מעביר N ואז D . (בשיא העדינות).

D נכנס - אני מרגיש שהוא חצי נכנס כשאני מוריד את הרגל מהברקס האוטו נע לכיוון קדימה באיטיות ואז אני מרגישדחיפה כזאת כאילו הוא נכנס סופית !

מה זה יכול להיות !

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
אז ככה - גולף 2001.

נגיד ואני חונה ליד הבית ויש רכב ממולי - אני מניע את האוטו של R חוזר כמה מטרים . ממתין לאוטו לעצור מעביר N ואז D . (בשיא העדינות).

D נכנס - אני מרגיש שהוא חצי נכנס כשאני מוריד את הרגל מהברקס האוטו נע לכיוון קדימה באיטיות ואז אני מרגישדחיפה כזאת כאילו הוא נכנס סופית !

מה זה יכול להיות !

כל הקטע של הדחיפה, נכנס והעדינות נשמע לי לקוח מנושאים אחרים LOL.

ברצינות, קשה לעזור לך על בסיס התאור ציורי ואסוציאטיבי ככל שיהיה.

המלצתי, גש לבעלי מקצוע, בשביל סיבוב של דקה יחד איתך לא יקחו לך כסף.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

ומה יכול להיות - זה שאני חוזר רוורס לוחץ ברקס שומע טריקה מהברקסים חד פעמית ורק כשאני בכיוון רוורס.

זה קורה גם בקורסא של אמא שלי

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
ומה יכול להיות - זה שאני חוזר רוורס לוחץ ברקס שומע טריקה מהברקסים חד פעמית ורק כשאני בכיוון רוורס.

זה קורה גם בקורסא של אמא שלי

אכן, הדבר קורה גם אצלנו בלאנטיס.

דובר על כך מספר פעמים בפורום.

ע"פ רוב התגובות אין סיבה לחשש.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
אכן, הדבר קורה גם אצלנו בלאנטיס.

דובר על כך מספר פעמים בפורום.

ע"פ רוב התגובות אין סיבה לחשש.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

אני רוצה לקרא כמה תשובות על העניין - מה אני צריך לרשום בשדה חיפוש ?

:silly: Cx5 - 2012

×
×
  • תוכן חדש...