Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

למה הוא צריך להתבייש? כתב את דעתו אחרי נסיעה קצרה ברכב.

בניגוד לכל מיני אתרי עיתונות, הפורום הזה לא מפרסם כתבות מעצבנות ומתלהמות בכוונה כדי לייצר תנועה באתר. בשביל זה יש אתכם😅.

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 15 דקות, Korgan כתב:

 

אתה צודק. זה פגם בתכנון. אז אתה קונה מכונית ב-200 אלף שקל ומרכיב על גג זכוכית כיסוי מאלי אקספרס.

 

 

למה ככה? כבר החלטנו שלא צריך לעשות נסיעות מבחן. חכה - חכה שיגיע הדגם עם 7 מקומות יש כאן אנשים שירוצו להזמין.

 

 

לא. זה חבר פורום.

 

 

זה בהחלט לא פגם בתכנון. קיימים רכבים עם גג זכוכית שהם לא מתוצרת טסלה, אבל משום מה זה נהפך לבעיה רק כשטסלה שיווקה את הרכבים בתצורה הזו. 

 

אני מסכים ששליחת הודעות וואטסאפ כמו תיארת היא תופעה מגעילה, אבל אני בהחלט יכול להבין מאין היא נובעת והאשמים העיקריים בכך הם אותם אתרי עיתונות שרמזתי עליהם.  "זאב זאב" - מכיר? 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא סיבה לתקוף אף אחד ועוד להשמיץ את היושרה שלו רק כי הוא לא אומר מה שהם רוצים לשמוע בתוך ה-echo chamber הקטן שהם חיים בו.

עריכה אחרונה על ידי Korgan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בסדר בעל הפורום צריך לשמוח שאנחנו יוצרים טראפיק :)

 

אבל צריך להבחין בין הודעות שהן אולי רק אולי הודעות שנאה לטסלה (שניצלים וכו') לבין הודעות לגיטימיות (שאפשר להסכים או לא להסכים איתן).

 

אני למשל התייחסתי לחוסר הרלבנטיות של הביצועים של טסלה בכבישי ישראל במהלך חיים של אדם רגיל ללא קשר לטסלה דווקא. 

 

בשרשור אחר התייחסתי באותו אופן לביצועים של אוייבתה המרה של טסלה :-)האיוניק 5 בהקשר לגירסה עם 2 המנועים וטענתי שהביצועים של גירסה זו גם מיותרים בכבישי ארצנו בנהיגה במהלך חיים של אדם רגיל, אבל מי שאוהב ביצועים ויכול להשתמש בהם בפועל בבקשה שיהנה (כנ"ל לגבי טסלה).

 

 בשרשור אחר התייחסתי לביצועים של וולו xc40 עם מנוע עם 129 כ"ס רק בצורה הפוכה וטענתי שהם מספיקים לחלוטין בכבישי ארצנו.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, robertf כתב:

אין לי ויכוח עם מי שלא אוהב את המעבר הזה לתפעול מהמסך, אבל בוא נהיה מדוייקים. זה ממש לא רק טסלה, גם אם הם לקחו את זה צעד קדימה.

 

"צעד קדימה" זה אנדרסטייטמנט, בלשון המעטה (ראית מה עשיתי כאן?).

 

עזוב שהיצרנים מנסים למכור את זה כ"קידמה" ורוכשים נלהבים קונים את זה כאילו לא מדובר בסתם חיסכון בעוד כמה גרושים על כפתורים פיזיים עם פידבק תחושתי, וכבר ניהלו על זה מספיק דיונים בפורום (שלא לדבר על הטאץ' שדוחפים עכשיו לגלגלי הגה).

עזוב שמה שלא תעשה, תמיד כפתור פיזי במיקום ועיצוב ברור תמיד יהיה בטיחותי יותר לתפעול בזמן נהיגה מאשר טאץ'. הוא בטוח יהיה יותר מהיר לתפעול מאשר טאץ' ובטח יותר מפקודה קולית = יותר בטיחותי.

עזוב שאחד היתרונות של מערך פיזי ברור של מתגים\כפתורים זה בול מה שהרוכשים צריכים בשביל באמת להנות מהרכב כרכב, ולא להתעסק בשטויות במקום לנהוג.

 

עזוב את כל זה- בוא נגיד שאני מתרגל לזה וחי עם זה (כאילו יש לי ברירה- הרי כולם הולכים לשם). אבל בשום פנים ואופן אני לא מוכן להתרגל לתפעול של תריסי מזגן דרך צג או פקודה קולית. זה ספציפית ההגדרה של "תגידו, השתגעתם?". וכל זה בשם ה"מינימליזם" של טסלה? תסלחו לי, זה מטומטם ולא הגיוני בשום צורה. לקחו את אחד הדברים הפשוטים ביותר שאפשר לעשות וסיבכו אותו בשביל מה? מה הרוויחו כאן? למען הסר ספק, ראיתי סרטונים שמסבירים את ההגיון הטכני מאחורי העניין (מעבר אוויר יותר יעיל). השאלה היא כמה משתמש הקצה מרגיש את זה, או נדרש לבצע פעולות שונות ממה שהורגל כי היצרן החליט עבורו מה הוא צריך (מכאן ההקבלה ל-Apple, שם סטיב ג'ובס ידע יותר טוב מכולנו מה אנחנו רוצים).

 

וכדי שלא תחשבו שזו בעיה רק של שונאי המותג, הנה שרשור בו פתר אחד הרוכשים בעיה אחרת שמערכת המזגן מציבה- איך לגרום לו לעבוד, אבל מבלי לנשוף על צד הנוסע. השרשור הוא מלפני יותר משנה, כך שייתכן והיצרן עצמו כבר פתר את הבעיה- אבל זו עדיין דוגמא טובה (ספויילר: הרוכש אשכרה תכנן כיסוי שיחסום את צד הנוסע וייצר אותו בתלת מימד. שימו לב לשאר המגיבים, הוא לא ממש היחידי שם).

 

ומילה אחרונה בכללי על כל עניין ה"הייטרים" נגד "פאנבויס"- זה תמיד היה, בפורום הזה ואולי בכל פורום רכב אחר. אף אחד כאן לא מספיק זקן בשביל לשכוח את מלחמות ה"אנטי-אלפא" או אפילו "איטלקיות" בכללי, וכל כמה זמן עולה פה עניין ה"צרפתיות". אני עצמי, כשכתבתי בשרשור אחר שלא רק בישראל לא אוהבים סיטרואן ופירטתי מניסיוני, זכיתי לתגובות בסגנון "מה יש לך נגד צרפתיות". ככה זה, הרפלקס המותנה חי וקיים ויש לו נטייה לעוור מדי פעם. טסלה היא פשוט הילד החדש בשכונה הישראלית, ולכן היא כרגע במוקד הסערה (לעניין עיתונאים שמקבלים כסף כדי לכתוב נגד טסלה אני לא נכנס- אין לי שום דרך להוכיח את זה).

עריכה אחרונה על ידי yohai71
סטיב ג'ובס
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, evc כתב:

אז בסדר בעל הפורום צריך לשמוח שאנחנו יוצרים טראפיק :)

 

אבל צריך להבחין בין הודעות שהן אולי רק אולי הודעות שנאה לטסלה (שניצלים וכו') לבין הודעות לגיטימיות (שאפשר להסכים או לא להסכים איתן).

 

אני למשל התייחסתי לחוסר הרלבנטיות של הביצועים של טסלה בכבישי ישראל במהלך חיים של אדם רגיל ללא קשר לטסלה דווקא. 

 

בשרשור אחר התייחסתי באותו אופן לביצועים של אוייבתה המרה של טסלה :-)האיוניק 5 בהקשר לגירסה עם 2 המנועים וטענתי שהביצועים של גירסה זו גם מיותרים בכבישי ארצנו בנהיגה במהלך חיים של אדם רגיל, אבל מי שאוהב ביצועים ויכול להשתמש בהם בפועל בבקשה שיהנה (כנ"ל לגבי טסלה).

 

 בשרשור אחר התייחסתי לביצועים של וולו xc40 עם מנוע עם 129 כ"ס רק בצורה הפוכה וטענתי שהם מספיקים לחלוטין בכבישי ארצנו.

 

 

 

 

ספציפית את התגובות שלך אני מעריך, והצחיק אותי הכינוי החדש "הודעות שניצל" - אימצתי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Korgan כתב:

כתב רכב כותב דעה פחות חיובית = תקיפה של טסלה = שליחת השמצות וקללות בוואטסאפ (ע"ע מה קרה לדיסקו)

אתה יכול להיות רגוע. זה קורה גם בכיוון ההפוך - כשמשרבבים בטעות משהו חיובי לתוך אייטם עובדתי או יוצאים נגד השמצות לא מבוססות, גם מקבלים הודעות בוואטסאפ, אבל עם איומים בתביעות השתק... אה, ז'תמורת דיבה. לא חסרים אנשים עם אינטרסים מאוד חזקים בשני צדי המתרס.

 

לפני 24 דקות, evc כתב:

אני למשל התייחסתי לחוסר הרלבנטיות של הביצועים של טסלה בכבישי ישראל במהלך חיים של אדם רגיל ללא קשר לטסלה דווקא. 

אבל אנחנו לא "אדם רגיל"ים, אנחנו חובבי מכוניות, בפורום מכוניות. אז מה מעניין אותי מה הרלוונטיות של משהו למישהו אחר שלא רלוונטי אלינו?

ביצועים טובים זה כיף. ממש. בין אם זה ביציאה מרמזור (כן, אפילו אם צריך ללחוץ על הברקס קצת חזק יותר אח"כ - הזמן עד הבלימה מהנה יותר), בין אם זה בין פניות בכביש מפותל, ובין אם זה ביציאה לעקיפה. ואני מתייחס פה בכוונה רק לתאוצה. לא לאחיזה, פידבק, איזון, שלדה וכו' (שאני לא יודע כמה מכל אחד מהם יש למודל 3 כי לא נהגתי בו).

או, כמו שחבר פורום חכם שלא אנקוב בשמו פעם אמר לי במהלך איזה מבחן, ישבתי לידו, הוא יצא מפניה כלשהי במהירות מכובדת מאוד לתוך קטע כביש ישר וארוך, והמשיך להאיץ עוד ועוד ועוד. שאלתי אותו "מה הרעיון? זה הרי קטע ישר. לא באמת מעניין לנסוע בו מהר" והוא ענה לי "בדיוק בגלל זה. זה קטע משעמם, אני רוצה שהוא ייגמר כמה שיותר מהר".

 

לפני 17 שעות, evc כתב:

ואני אומר לך שאם שנינו היינו יוצאים מחיפה ליהוד, אתה עם טסלה מודל 3 פרפורמנס ואני עם טויוטה קורולה עגלתית, שנינו היינו מגיעים בדיוק, אבל בדיוק באותו הזמן.

ואני אומר לך שאם שנינו היינו מתחילים אקט מיני סוער, אני עם עצמי ואתה עם פרטנר/ית לוהט/ת לבחירתך, שנינו היינו... אמ... מגיעים...? בדיוק, אבל בדיוק באותו זמן. אבל יש לי תחושה שאתה היית הרבה יותר מבסוט ממהלך האירועים. 

 

לפני 19 שעות, Korgan כתב:

שמע, זה לא משנה כל המדינה פקוקה למוות. יש נתונים שחור על גבי לבן אז סיבה להתווכח.

יש? באמת? כל המדינה? אפשר לראות אותם?

 

לפני 19 שעות, Korgan כתב:

אין כאן מסלולים.

יש. שלושה למעשה. 

 

לפני 19 שעות, Korgan כתב:

אין כאן מרחבים שוממים. (למעט כמה כבישים בדרום/צפון, אבל זה מחזיר אותנו לסעיף ג')

גם זה יש, ואני אגלה לך סוד - בחלקם אפשר להנות מאוד אפילו במסגרת המהירות המותרת.

 

לפני 19 שעות, Korgan כתב:

בישראל ביצועים זה בשביל:

 

א. ללחוץ חזק על גז רק בשביל ללחוץ ברקס מלחמה עוד 50 מטר ברמזור הבא (רואה את זה כל היום. מדהים אותי כל פעם מחדש. אני חושב שאיינשטיין אמר על זה פעם משהו)

ב. להיצמד לתחת של מישהו אחר בנתיב השמאלי

ג. להיות עבריין תנועה בכבישי הפריפריה (בתקווה לא לדרוס רוכבי אופניים בדרך)

ד. לנסוע על 100 בסביבה עירונית (בתקווה לא לדרוס ילד במעבר חצייה)

אני לא אוהב להיות גס רוח לחברי פורום חדשים, אבל אני לא חושב שאני אצליח הפעם.

מי אתה? מה אתה רוצה? למה אתה פה? זה פורום מכוניות בשביל אנשים שנהנים ממכוניות. אם זה לא נראה לך, בבקשה - יש X בפינה של המסך שלך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מילה פבל, היטבת להגדיר את הפורום, פורום של אנשים שאשכרה נהנים מהרכב שלהם, לההוא זה רכב אספנות מתקופת יוון ולאחד זה המסך הענק ולשני בכלל סילברדו עושה לו את זה.

אני אישית למשל לא באמת מתחבר לטסלה וכנראה יקנה איוניק/סקודה ברגע שיצא חשמלי 7 מקומות כי אני לא מתחבר למסך הענק ושאר התופינים אך מכאן ועד לצאת על דעת השני זה פשוט לא ייאמן.

אה ולקחתי מחבר ליום את הטסלה שלו ולא מספר מה היה התגובות של החברה, היה מעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, פבל כתב:

ואני אומר לך שאם שנינו היינו מתחילים אקט מיני סוער

 

היי, מה איתי? לירדים תל אביבים מתחילים איתי כל הזמן.

 

לפני 13 דקות, פבל כתב:

יש? באמת? כל המדינה? אפשר לראות אותם?

 

מה? את המדינה?

 

לפני 13 דקות, פבל כתב:

יש. שלושה למעשה. 

 

חדש לי. לא ידעתי.

 

לפני 13 דקות, פבל כתב:

גם זה יש, ואני אגלה לך סוד - בחלקם אפשר להנות מאוד אפילו במסגרת המהירות המותרת.

 

לא ממש.

 

  • משעמם 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנאה זה עניין סובייקטיבי

אוהב חלבה? בשבילי זה רעל בשביל השני זה מעדן

אותו דבר רכב.

בכלל בכללי את דעתך תאמר לשני בשמחה (לא תמיד זה הדבר הכי חכם) כאן יש כת של כאלו שמנסים לשנות את הדעה של השני, זה כבר מגעיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

עזוב זה חסר תקווה.

אם הוא יסכים איתך לא יהיה לו על מה להתווכח בשירותים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, פבל כתב:

מי אתה? מה אתה רוצה? למה אתה פה?

התשובה לשאלה זו תלויה בהעדפה האישית שלך. הוותיקים ישתמשו בכינוי chemguy. אני אישית יותר מתחבר לכינוי Shnitzel. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Korgan כתב:

 

נוצרה בעולם קהילה סוגדי טסלה מוזרה שרואה באילן מאסק כ-second coming of Jesus ומוכנים להבליג על כל פגם במכונית. (שלא נדבר על תקיפה של אנשים שלא מסכימים עם דעתם)

 

מסכים איתך. להיות פאנבויי עיוור ולא משנה מה זה עצוב משהו. מצד שני, אם נישאר בתחומי מדינת ישראל הוויב שנוצר פה נגד המותג חזק מאוד, בעיקר בזכות כמה כתבי רכב ששמו להם למטרה לרדת חזק על הרכב, לנפח כל ידיעה שלילית שקשורה אליו מבלי לבדוק את העובדות וכו׳.

אני דווקא מאוד יכול להבין את אלא שרכשו את הרכב, נוהגים ברכב, מכירים אותו, חושבים שהוא נהדר, מדהים ומה לא, ויוצאים להגנת המותג כשהם שומעים את השטויות הנפלטים בתקשורת ובעקבותיהם גם בקרב הצרכנים שלו שלא באמת מכירים את הרכב אבל דעה חזקה (ולרוב שלילית) ועוד איך יש להם. 

 

אין לי מושג מי אתה, או כמה אתה מכיר את הרכב אבל מהתגובות שלך אתה נופל לקטגוריה שאני מדבר עליה.

לפני שעתיים, Korgan כתב:

 

אתה צודק. זה פגם בתכנון. אז אתה קונה מכונית ב-200 אלף שקל ומרכיב על גג זכוכית כיסוי מאלי אקספרס.

 

פגם שקיים גם בפורשה, יגואר ובעוד כמה יצרנים אם אני זוכר נכון. 

 

אידיאלי זה לא, אבל זה גם לא מפריע לכולם, וזה גם לא ייחודי לטסלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, robertf כתב:

פגם שקיים גם בפורשה, יגואר ובעוד כמה יצרנים אם אני זוכר נכון. 

 

אידיאלי זה לא, אבל זה גם לא מפריע לכולם, וזה גם לא ייחודי לטסלה.

 

כן אבל תנסה להגיד שפורשה ויגואר הם חרא של רכב, במקרה הטוב יצחקו עליך.

 

לעומת זאת זה זורם על טסלה, גם מאנשים שלא נהגו עליה בכלל.

 

כלומר בסופו של דבר יש דברים שליצרן מסוים "יחליקו" עליהם, וליצרן אחר לא.

וזה לא רק בעולם הרכב.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Virtue3000 כתב:

סביר להניח שעל יותר דגמים ממך והרבה לפניך אבל זה לא רלוונטי לדיון. מיותר להכנס לויכוח של למי יש יותר גדול.

 

הדעה על החוויה היא נורא סובייקטיבית וכל אחד משווה רכבים על סמך הנסיון שלו. אין ספק שהתאוצה של 3 פרפורמרס או מודל S מאוד מרשימות אבל הכיף מהנהיגה לא נובע מללחוץ על הגז בקו ישר ולהתלהב מזה, לפחות לא אצלי.

טכנולוגית, אחלה קונספט עתידי לכלי תחבורה.
מוטורית, אין שום קשר לתחום.

 

קצת מזכיר את "המהפכת הקווארץ" בעולם השעונים של שנות ה80. כולם צעקו שזה הסוף של שעון מכני...לכו תנסו לקנות היום רולקס באירו אסיה...תעמדו בתור של שנה+ אם לא 3.

 

 

 

לא, לא נהגת ברכב וזה די ברור (אני נהגתי במודל S בפעם הראשונה לפני כמעט עשר שנים). 

נהגתי והיו ברשותי לא מעט רכבים ספורטיביים או עם נטיה ספורטיבית בחיי (אשמח להשוות איתך ואין לזה קשר ללמי יש יותר גדול), ואחרי נהיגה בפרפורמנס לא יכול שלא להסכים איתך פחות. לפתור את הרכב הזה בתאוצה בלבד או להגיד שאין לו שום קשר למוטוריקה זה פשוט מצחיק. 

 

הדבר היחיד שאני מסכים איתך זה שהחוויה סובייקטיבית רק שבמקרה הזה צריך לנהוג בו קודם כדי להגיע למסקנות...

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...