Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, Korgan כתב:

 

בגדול בשביל סמל סטטוס ופוזה.

 

בסביבה עירונית אין לך אפשרות לנצל יכולות של רכב כזה בלי להפוך לעבריין תנועה. גם בפריפריה, בישראל לפחות, מכוניות כאלה לא ממש שימושיות. אם היו כאן מסלולים כמו באירופה איפה שכל אחד היה יכול לקחת את הרכב שלו ולהביא אותו לקיצון זה היה סיפור אחר.

 

אם בנהיגה רגועה הייתה למערכת הנעה חשמלית חלשה יתרון מוחץ מול אחת חזקה בכל הקשור לטווח הנסיעה אז היה אפשר להבין את הטענה, אבל מכיוון שאין, ברור שיש הבדל עצום כאשר מנצלים את הביצועים, אז לא רואה סיבה של ממש לא לשווק רכבים חשמליים חזקים אם זה מוכר מצוין וזה חלק מהגאונות של מאסק לגבי מה עושה את זה לצרכנים ומה שולט בשיח ברשת, בטח אצל האמריקאים.  הרצון להיות עם הכי גדול, חדש, חזק... זה הרי משהו שלא שמור לתחום הרכב בלבד, אפל עושה מזה מיליארדים רבים כל שנה. 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 30.8.2021 בשעה 22:58, Uri-G כתב:

די...נו...תפסיק. עלית עלינו. אנחנו נוסעים בצעצוע, לא ברכב אמיתי כמו הבנזין שלכם, הכי כיף בנזין.

אז נכון הצעצוע שלנו מנצח רכב אמיתי על המסלול(בלי שום קשר לזה שהוא מנצח במבחני תאוצה ועולה שליש מחיר מהרכב "האמיתי"):

 

ונכון שהצעצוע שלנו לא מתקשה להגן עלינו כאשר הוא צריך לבצע תמרון חרום, בניגוד לרכב אמיתי שמתקשה לעשות את זה:

https://www.carscoops.com/2021/08/2021-bmw-m4-competition-struggles-with-the-dreaded-moose-test/

ונכון שהצעצוע שלנו מצטיין גם  במבחני ריסוק פאסיביים:

https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/best-in-class-cars/2019/

וברור שזה כיף כמו פריוס, בגלל זה זוויות הגלגול כל כך נמוכות, עד שהצעצוע שלנו לא מרחיב את הפניה ברמה של רכבי בנזין, מאוד משעמם רכב שממש פונה לאן שמכוונים אותו, וממש באסה שממש קשה לצעצועים שלנו להתהפך כמו רכבים אמיתיים:

https://www.businessinsider.com/why-tesla-model-y-5-star-crash-test-safety-rating-2021-5

 

אבל הכי טוב רכב אמיתי.

 

רכב אמיתי, מחברות רכב אמיתיות, שיודעות ליצר רכבים ודואגות לצרכנים שלהם, שלא חטופות כל פעם תביעה יצוגית כי הם לא מוכנות לקחת אחריות על בעיות סדרתיות בתיבות הילוכים שלהם;

https://m.ynet.co.il/Articles/57739510

או כאלה שלא יכלו לתקן בכלל עד שהיום אף אחד לא מוכן לגעת בהם במקל:

https://thecar.co.il/תיבת-ההילוכים-הרובוטית-מוסיפה-לכרסם-ב/

הכי טוב אמיתי עם בעיות אמיתיות.

 

ונכון שמאוד חסר לנו לשאוף גז בנזן בתחנת דלק פעם בשבוע. כיף לכם שיש כל כך רבות , בהם  אתם יכולים לתרום את מיטב כספכם לטובת מיסים למדינה (אחרי שגמרתם לתרום אותם בקנית הרכב ובאגרת רישוי) ולקוות שאף אחד לא ימכור לכם דלק מהול או פגום:

https://www.google.com/amp/s/www.themarker.com/amp/law/1.8508552

. ממש משעמם להגיע הביתה ולחבר את הרכב לחשמל, ממש כמו טלפון, אוף איזה צעצוע...באסה.

 

ונכון שבה לנו מכסה מנוע...וואי, איזה כיף מכסה מנוע ושמנים דליקים, רצועות, שסתומים, חיישנים, איזה כיף, ומלא מלא צינורות של שמן ומים ודלק ואוויר ממש פסטיבל בתא קטן אחד, שכל מוסכניק , בטח מורשה, יכול לטפל כראוי:

https://m.ynet.co.il/Articles/4990341

 

ואין סיכוי שירמו את הלקוח או לא ידעו לגלות תקלות;

 

אין כמו רכב אמיתי לא צעצוע. בכלל ממש מעצבן שהורידו לנו את כל הכפתורים ברכב, כאילו מדובר בתפעול מטוס קרב והשאירו לנו רק את מה שדרוש לנהיגה.

ומסך גדול עם תפריטים שאשכרה מישהו חשב איך לסדר אותם ולא זרק תפריטים בסדר אקראי כמו רכב אמיתי.

 

וחבל שאין לנו רכב בנזין שלא ניתן לפרוץ אליו:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.wired.com/2015/07/hackers-remotely-kill-jeep-highway/&ved=2ahUKEwjAssaTwNnyAhWxhf0HHaXYC4QQFnoECBYQAQ&usg=AOvVaw3ajnVTe6gsEQtCbcp1x7Qg&cshid=1630352469604

אה, טוב זה ג'יפ זה רכב צעצוע בטח לא אמיתי.

 

בקיצור, כשאתה רואה אותנו מאיצים ומשאירים אותך רחוק ברמזור, בבקשה אל תפריע לנו אנחנו סובלים בצעצוע שלנו😔

 

הצעצוע הכי טוב שהיה לי, וכבר היו לי דברים אמיתיים שעלו פי שלוש ולא התקרבו לחוויה של הצעצוע הזה 😁

שתית כבר מים קרים? 

 

מי קונה טסלה בשביל לחסוך? זה גימיק מטורף 
רוצים לחסוך קנו, קורולה משנות ה00' ב15~25 אלף או פורד פוקוס, תשקיעו בה עוד חמישיה בשביל יישור קו ובום! יש לכם רכב להגיע בזול מנקודה א' לב'. או פריוס יד שניה..או כל דבר אחר שנורא אמין וזול בתחזוקה.
לא מספיק מגניב לכם? גם לי לא... רק שאני לא מנסה לתרץ את הרכישה שלי בעזרת איזה נתוני שקר כלשהו. פשוט הרכב "X" מגניב אותי אישית וכלכלית אני יכול להרשות אותו לעצמי.

  • אהבתי 4
  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, eitanuch כתב:

כרגע מדובר ברכב שנותן הצצה לאיך רכב חשמלי אותנטי אמור להיראות (ולא איזה יצור כלאיים מוזר) במחיר שפוי לחלוטין. 

 

חוויה חשמלית אותנטית אפשר לקבל במכוניות הרבה יותר זולות שתוכננו במקור כרכב חשמלי. אני נסעתי במונית חשמלית בשנזן עוד לפני שאילן מאסק חשב לעשות השתלת שיער. רק שתבין בכמה שנים סינים הקדימו את האמריקאים/אירופאים מהבחינה הזאת. (ועדיין מקדימים אותם ב-10 שנים לפחות)

 

טסלה היו הראשונים שהפכו את המכונית החשמלית למשהו סקסי, נחשק, סמל סטטוס שגורם לאנשים להזיל ריר ולשחרר 200 אלף שקל בלי שהם ישבו ברכב. טסלה זו מכונית שקונים כי רוצים. זה בסדר גמור. אבל זו לא מכונית חפה בעיות/חסרונות ויש המון בטח ובטח כאשר לוקחים בחשבון שמדובר במכונית בתג מחיר 300-400 אלף שקל לפני סבסוד. לקרוא לכל אדם שמציג את הבעיות האלה כטרול דווקא מציג אתכם באור שלילי ולא להפך.

עריכה אחרונה על ידי Korgan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, Korgan כתב:

 

חוויה חשמלית אותנטית אפשר לקבל במכוניות הרבה יותר זולות שתוכננו במקור כרכב חשמלי. אני נסעתי במונית חשמלית בשנזן עוד לפני שאילן מאסק חשב לעשות השתלת שיער. רק שתבין בכמה שנים סינים הקדימו את האמריקאים/אירופאים מהבחינה הזאת. (ועדיין מקדימים אותם ב-10 שנים לפחות)

 

טסלה היו הראשונים שהפכו את המכונית החשמלית למשהו סקסי, נחשק, סמל סטטוס שגורם לאנשים להזיל ריר ולשחרר 200 אלף שקל בלי שהם אפילו ישבו ברכב. טסלה זו מכונית שקונים כי רוצים. זה בסדר גמור. אבל זו לא מכונית חפה בעיות/חסרונות ויש המון בטח ובטח כאשר לוקחים בחשבון שמדובר במכונית בתג מחיר 300-400 אלף שקל לפני סבסוד. לקרוא לכל אדם שמציג את הבעיות האלה כטרול דווקא מציג אתכם באור שלילי ולא להפך.

אתה לא סותר את מה שאמרתי. אני מסכים שרכב חשמלי זו לא המצאת המאה ורעיונית אין שום סיבה שלא ראינו מספיק רכבים כאלו עד עכשיו. היו בעיקר מכשולים טכניים וכמה אינטרסנטיים. 

זה שנסעת בשנזן לא אומר לי הרבה כי אנחנו בישראל. גם בשאר העולם לא הייתה נוכחות לרכבים חשמליים עד העשור האחרון. אף אחד לא בא להגיד שרכב חשמלי זה המצאה גאונית, אבל נוצרה בעולם קהילת אנטי טסלה מוזרה ולא ברור למה. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, אליהו שבת כתב:

אתם פשוט הזויים בתגובות, בא נתחיל בשביל מה בן אדם רוכש רכב?

רק בשביל להגיע מא' לב'? אם כן מדוע לא כולם קונים יונדאי איוניק? מחיר טוב, חסכוני, ומגיע בצורה בטיחותית מא' לב'.

אממה יש עוד סיבות למה לקנות רכב מסוים ולשלם עליו יותר.

לראשונה בישראל נפתחה אופציה לקניית רכב במחיר שהרבה יותר אנשים מסוגלים לרכוש (ולא משנה באיזה צורה לטובת הדיון הזה) אשר נותן דברים שעוד לא היו בגזרת המחיר הזה (ובכלל לא היו) לאחד זה העניין הטכנולוגי ולאחד זה מהירות טיל השיוט המטורפת (כן, כן, עד לפני חצי שנה מי שרצה כאלו תאוצות שילם פי כמה וכמה ממחיר כל הרכב גם יחד).

בואו נדון על מעדן הגולן שחזר, מאמין שיהיו אגודות אגודות של אנשים שיטענו לכאן ולכאן וישמיצו את השני תוך הוכחות למה המרקם הישן יתר טוב.

 

 

יפה כתבת אליהו. 

אני רק רוצה להוסיף שזו גם האופציה לרכוש רכב ברמת מחירים דומה למה שתשלם עליו באירופה, במקום לשלם 50-100% יותר (כרגע לפחות... ) כמו שאנו רגילים.

 

לפני 12 שעות, אליהו שבת כתב:

בחיי, מעולם לא ראיתי כזה שנאה לחובבי מותג מסוים מכל סיבה שהיא.

 

כן, זה באמת כבר מגוחך, והרוב המוחלט שמשמיצים את הרכב/מותג מעולם לא ישבו ברכב שלא לדבר על לנהוג בו. 

אבל בזה תאשים רק את התקשורת פה. מלבד מספר צדיקים בסדום, הם עושים עבודה מופלאה בעיצוב תודעת הקהל פה בכל הנוגע לרכב הזה. 

 

לפני 14 שעות, evc כתב:

ואני אומר לך שאם שנינו היינו יוצאים מחיפה ליהוד, אתה עם טסלה מודל 3 פרפורמנס ואני עם טויוטה קורולה עגלתית, שנינו היינו מגיעים בדיוק, אבל בדיוק באותו הזמן.

 

ביציאה מחיפה היית עובר ממהירות 50 קמ"ש ל- 120 קמ"ש מהר יותר ממני בכמה שניות. שנינו היינו מתייצבים על 120 קמ"ש (במקרה הטוב בשעה מתה בכביש), יודע מה 140 קמ"ש אם בא לנו למסור את רשיון הנהיגה שלנו לשוטר תורן ומרגע זה הטסלה איבדה כל יתרון שהיה לה.

 

הקורולה יודעת לזגזג ב- 140 קמ"ש בדיוק כמו הטסלה.

 

גם בעליות של חיפה, הטסלה תוביל כל עליה וכל העליה (אם הכביש יהיה במקרה פנוי בשעה מתה), אבל מכיוון שזאת עיר, שנינו נפגש בדיוק ביחד ברמזור/ צומת/ מעבר חציה/ עומס תנועה/ פקק.

 

 

 

סבבה, זה גם תקף לפרארי ב 3 מליון שקל, אז שכולנו ניסע בקורולות? 

 

לפני 12 שעות, Korgan כתב:

מי שמחפש שמירת ערך משקיע בתיק מניות, לא במכונית.

 

לחלוטין. אם כי לך תספר את זה למי שרכב מודל X או S וערך הרכב שלו עלה ב-120-150 אלף ש״ח לפני שאפילו קיבל אותו... :)

 

בתאריך 28.8.2021 בשעה 17:07, Virtue3000 כתב:

0-100 הזיה... אבל חוץ מזה חוויית נהיגה ברמת ריגוש של פריוס ( היי יש להם גם צורה כללית די דומה...)

 

ברור שהרוב לא יסכימו איתי, במיוחד אלא שכבר רכשו אותם. קצת קשה להודות בטעות בשווי של 180~280 אש"ח.

 

 

אשמח אם תספר לנו באיזה דגמי טסלה יצא לך לנהוג וכמה, ומאיזו בחינה חווית הנהיגה הרגישה לך כמו פריוס (אני חושב שאת התשובה כבר יש לי, אבל אתן לך ליהנות מהספק עד שתענה). 

 

לגבי ההשערה שלך שרוב מי שרכב את הרכב עשה טעות, תסלח לי אבל זה כבר מנותק לחלוטין מהמציאות.

 

בתאריך 31.8.2021 בשעה 08:33, Haim_gds כתב:

 

הצחקתני, זו הסיבה העיקרית שבגללה לא הייתי נוגע ברכב הזה (לא רכב חשמלי בכלל, אלא ה"טסלה") עם מקל. במקום להזיז את היד ימינה, למשש את הפנל וללחוץ על הכפתור הימני ביותר בשורה התחתונה כדי להפעיל/להפסיק מזגן אני צריך להפנות מבט, להסתכל ולבחור תפריט/תת-תפריט/אופצייה? נפלת על הראש.

 

זה לא רק ״הטסלה״ אלא כל וואגית חדשה, וולוו חדשה, ועוד. 

 

אין לי ויכוח עם מי שלא אוהב את המעבר הזה לתפעול מהמסך, אבל בוא נהיה מדוייקים. זה ממש לא רק טסלה, גם אם הם לקחו את זה צעד קדימה. 

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, robertf כתב:

 

זה לא רק ״הטסלה״ אלא כל וואגית חדשה, וולוו חדשה, ועוד. 

 

אין לי ויכוח עם מי שלא אוהב את המעבר הזה לתפעול מהמסך, אבל בוא נהיה מדוייקים. זה ממש לא רק טסלה, גם אם הם לקחו את זה צעד קדימה. 

בכוונה העליתי מקודם את נקודת הפעלת המזגן.

והשוויתי לקיה נירו EV. כי היא משמשת דוגמה לרכב חשמלי הגיוני, מבחינת תפעול המע" השונות. 

נכון, הוא מיושן, עם פנסים מתקופת האבן, וכל מה שתגידו על זה, מסכים.

אילו היה עולה 160K, כבר היו שוכחים את כל ה"חסרונות" שלו , והיו עומדים בתור.

 

אחרי שקונים, או יותר נכון, לפני, צריך לחשוב על מתן שירות עתידי לרכב.

רשת מוסכים? חלפים אולי? 

במקרה הזה לא צריך לטרוח יותר מדי. זה טסלה. היא לא מתקלקלת. הפעם זה רק מזגן שלא עובד, בהרבה רכבים. דווקא בשיא הקיץ. דווקא עם גג זכוכית שלא ניתן להסתירו .אפשר לסבול ולוותר. 

במקום זה, בינתיים, אפשר ליהנות מצלילי "הפליצות" דרך הרמקולים. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, eitanuch כתב:

 נוצרה בעולם קהילת אנטי טסלה מוזרה ולא ברור למה. 

 

נוצרה בעולם קהילה סוגדי טסלה מוזרה שרואה באילן מאסק כ-second coming of Jesus ומוכנים להבליג על כל פגם במכונית. (שלא נדבר על תקיפה של אנשים שלא מסכימים עם דעתם)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Korgan כתב:

 

נוצרה בעולם קהילה סוגדי טסלה מוזרה שרואה באילן מאסק כ-second coming of Jesus ומוכנים להבליג על כל פגם במכונית. (שלא נדבר על תקיפה של אנשים שלא מסכימים עם דעתם)

כשמעלים את השתלת השיער של בעלי החברה כסיבה למה לא לקנות את המוצר, קשה שכן להסכים. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, eitanuch כתב:

כשמעלים את השתלת השיער של בעלי החברה כסיבה למה לא לקנות את המוצר, קשה שכן להסכים. 

 

לא נכתב בשום מקום אף פעם. אני הסתלבטתי על מאסק בהקשר אחר לגמרי.

 

אבל הראש שלך באופן אוטומטי עשה לזה Processing=תקיפה של טסלה.

 

גג מזכוכית מטגן לאנשים את הראש = תקיפה של טסלה

איכות הרכבה בינונית = תקיפה של טסלה

שירות בעייתי = תקיפה של טסלה

כתב רכב כותב דעה פחות חיובית = תקיפה של טסלה = שליחת השמצות וקללות בוואטסאפ (ע"ע מה קרה לדיסקו)

 

אתה לא רואה את הבעיתיות בדפוס התנהגות שלכם?

עריכה אחרונה על ידי Korgan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דפוס ההתנהגות הזה הוא לא רק כאן בשרשור על טסלה אלא גם בשרשורים אחרים ובכל מקרה שבו נטענת טענה כנגד האג'נדה של חלק מחברי הפורום שאין להם מענה ענייני אליה.

 

הופך את הפורום לעיסת גועל ילדותית ולכן אני משתדל לכתוב כאן הודעות רק בזמנים מתים כשאני משועמם לגמרי, בעיקר כשאני בשירותים עושה מספר 2.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, Korgan כתב:

 

לא נכתב בשום מקום אף פעם. אני הסתלבטתי על מאסק בהקשר אחר לגמרי.

 

אבל הראש שלך באופן אוטומטי עשה לזה Processing=תקיפה של טסלה.

 

גג מזכוכית מטגן לאנשים את הראש = תקיפה של טסלה

איכות הרכבה בינונית = תקיפה של טסלה

שירות בעייתי = תקיפה של טסלה

כתב רכב כותב דעה פחות חיובית = תקיפה של טסלה = שליחת השמצות וקללות בוואטסאפ (ע"ע מה קרה לדיסקו)

 

אתה לא רואה את הבעיתיות בדפוס התנהגות שלכם?

 

גג זכוכית זה לא פאק בייצור. ככה הרכב מתוכנן ומי שלא מתאים לו שלא יקנה. זה לא עניין של טסלה בלבד. 

 

לגבי כתבים, אני לא יודע מה העניין של שליחת הודעות וואטסאפ (ספר לנו, מה אתה יודע? אתה כתב?) אבל הכתבים בהחלט צריכים להתבייש במה שהם עושים והעיתונות בארץ היא בדיחה. (לא רק בתחום הרכב)

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, evc כתב:

הופך את הפורום לעיסת גועל ילדותית ולכן אני משתדל לכתוב כאן הודעות רק בזמנים מתים כשאני משועמם לגמרי, בעיקר כשאני בשירותים עושה מספר 2.

כבוד גדול לנו :(

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, robertf כתב:

 

אשמח אם תספר לנו באיזה דגמי טסלה יצא לך לנהוג וכמה, ומאיזו בחינה חווית הנהיגה הרגישה לך כמו פריוס (אני חושב שאת התשובה כבר יש לי, אבל אתן לך ליהנות מהספק עד שתענה). 

 

לגבי ההשערה שלך שרוב מי שרכב את הרכב עשה טעות, תסלח לי אבל זה כבר מנותק לחלוטין מהמציאות.

סביר להניח שעל יותר דגמים ממך והרבה לפניך אבל זה לא רלוונטי לדיון. מיותר להכנס לויכוח של למי יש יותר גדול.

 

הדעה על החוויה היא נורא סובייקטיבית וכל אחד משווה רכבים על סמך הנסיון שלו. אין ספק שהתאוצה של 3 פרפורמרס או מודל S מאוד מרשימות אבל הכיף מהנהיגה לא נובע מללחוץ על הגז בקו ישר ולהתלהב מזה, לפחות לא אצלי.

טכנולוגית, אחלה קונספט עתידי לכלי תחבורה.
מוטורית, אין שום קשר לתחום.

 

קצת מזכיר את "המהפכת הקווארץ" בעולם השעונים של שנות ה80. כולם צעקו שזה הסוף של שעון מכני...לכו תנסו לקנות היום רולקס באירו אסיה...תעמדו בתור של שנה+ אם לא 3.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, eitanuch כתב:

 

גג זכוכית זה לא פאק בייצור.

 

אתה צודק. זה פגם בתכנון. אז אתה קונה מכונית ב-200 אלף שקל ומרכיב על גג זכוכית כיסוי מאלי אקספרס.

 

לפני 17 דקות, eitanuch כתב:

ככה הרכב מתוכנן ומי שלא מתאים לו שלא יקנה.

 

למה ככה? כבר החלטנו שלא צריך לעשות נסיעות מבחן. חכה - חכה שיגיע הדגם עם 7 מקומות יש כאן אנשים שירוצו להזמין.

 

לפני 17 דקות, eitanuch כתב:

לגבי כתבים, אני לא יודע מה העניין של שליחת הודעות וואטסאפ (ספר לנו, מה אתה יודע? אתה כתב?) אבל הכתבים בהחלט צריכים להתבייש במה שהם עושים והעיתונות בארץ היא בדיחה. (לא רק בתחום הרכב)

 

לא. זה חבר פורום.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Korgan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...