Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 8 שעות, Uri-G כתב:

וחבל שאין לנו רכב בנזין שלא ניתן לפרוץ אליו:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.wired.com/2015/07/hackers-remotely-kill-jeep-highway/&ved=2ahUKEwjAssaTwNnyAhWxhf0HHaXYC4QQFnoECBYQAQ&usg=AOvVaw3ajnVTe6gsEQtCbcp1x7Qg&cshid=1630352469604

אה, טוב זה ג'יפ זה רכב צעצוע בטח לא אמיתי.

 

😁

תשבית מרחוק קורולה 2001, ואז דבר איתי על רכבי בנזין שניתן לפרוץ אליהם.

 

ג׳יפ זה צעצוע. טסלה זה צעצוע, אלפא רומיאו קוואדרישקרכלשהו זה צעצוע. גברים אמיתיים נוסעים רק על 1.6 אטמוספרי, גיר 4 הילוכים ועיצוב פנים בהשראת הירושימה ונגסאקי.

  • מצחיק 4

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 8 שעות, Uri-G כתב:

(בלי שום קשר לזה שהוא מנצח במבחני תאוצה ועולה שליש מחיר מהרכב "האמיתי"):

נכון. ו(כמעט)כל השאר קשקשת.

 

מרצה שלי פעם אמר "יש שקרים קטנים, שקרים גדולים וסטטיסטיקה", היום אני מוסיף "וגוגל". ניתן למצוא תמיד ידיעות איזוטריות ולא ממש קשורות כדי ל"הוכיח" הכל.  

 

-תמרון חרום+הצטיינות במבחני ריסוק פאסיביים מופיעים גם באי-אלו מכוניות אחרות, אתה משווה רכב אחד עם כל רכב אחר שאתה בוחר כדי  ל"הוכיח"?

לפני 9 שעות, Uri-G כתב:

בגלל זה זוויות הגלגול כל כך נמוכות, עד שהצעצוע שלנו לא מרחיב את הפניה ברמה של רכבי בנזין

אפשר פירוט והסבר? (שלך, תנסה להסביר בלי לתקוע ליניקים מפה עד הודעה חדשה)

לפני 9 שעות, Uri-G כתב:

רכב אמיתי, מחברות רכב אמיתיות, שיודעות ליצר רכבים ודואגות לצרכנים שלהם, שלא חטופות כל פעם תביעה יצוגית

תביעה יצוגית הוגשה וזכתה נגד שטראוס, אז מה? חוצמזה, אע"פ שלא הוגשה עדיין תביעה יצוגית  אין זה מונע כי בעתיד אכן תוגש תביעה יצוגית.

לפני 9 שעות, Uri-G כתב:

אתם יכולים לתרום את מיטב כספכם לטובת מיסים למדינה (אחרי שגמרתם לתרום אותם בקנית הרכב ובאגרת רישוי)

פחחח... אתה חי בישראל? כבעל רכב חשמלי אתה תשלם את אותו מס שאני משלם עבור הבנזין שאני צורך אך בשם אחר ו/או צורה אחרת. אני מקווה שאתה זוכר כי מי שרוכש רכב בנזין עם אגרת רישוי גבוהה בעצם מסבסד את אגרת הרישוי הנמוכה שלך

לפני 9 שעות, Uri-G כתב:

ממש משעמם להגיע הביתה ולחבר את הרכב לחשמל

ממש, כמוכן אם יש לך צמוד קרקע או חנייה פרטית (בטאבו הכוונה) ואתה עומד להתגורר בו שנים. למרבה השמחה אתה ממש לא תשתעמם אם אתה גר בדירה שכורה שנבנתה במילניום הקודם או שבשכונה שלך אתה חונה היכן שישנו מקום פנוי.

לפני 9 שעות, Uri-G כתב:

אין כמו רכב אמיתי לא צעצוע. בכלל ממש מעצבן שהורידו לנו את כל הכפתורים ברכב, כאילו מדובר בתפעול מטוס קרב והשאירו לנו רק את מה שדרוש לנהיגה.

ומסך גדול עם תפריטים שאשכרה מישהו חשב איך לסדר אותם ולא זרק תפריטים בסדר אקראי כמו רכב אמיתי.

הצחקתני, זו הסיבה העיקרית שבגללה לא הייתי נוגע ברכב הזה (לא רכב חשמלי בכלל, אלא ה"טסלה") עם מקל. במקום להזיז את היד ימינה, למשש את הפנל וללחוץ על הכפתור הימני ביותר בשורה התחתונה כדי להפעיל/להפסיק מזגן אני צריך להפנות מבט, להסתכל ולבחור תפריט/תת-תפריט/אופצייה? נפלת על הראש.

לפני 9 שעות, Uri-G כתב:

וחבל שאין לנו רכב בנזין שלא ניתן לפרוץ אליו:

מה הקשר בכלל?

לפני 9 שעות, Uri-G כתב:

אבל הכי טוב רכב אמיתי.

נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

נכון. ו(כמעט)כל השאר קשקשת

ברור. רק מה שקשקשנים ב carsforum שראו איזה חצי סרטון דמיקולו מאיטרסנט בשקל הוא האמת 🥴 לא לינקים מכל העולם ואחותו.

 

לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

תמרון חרום+הצטיינות במבחני ריסוק פאסיביים מופיעים גם באי-אלו מכוניות אחרות, אתה משווה רכב אחד עם כל רכב אחר שאתה בוחר כדי  ל"הוכיח"?

אבל חשבתי שטסלה היא צעצוע?! לא יכול להיות שהיא מצליחה לעשות מה שפאר תעשית האמת, עם כמעט 100 שנות ניסיון, מתקשה לעשות, וטסלה הצעצועית עושה בכזו קלות?!

לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

אפשר פירוט והסבר?

אם אי פעם תיסע ברכב חשמלי (עדיף טסלה כי זה יותר בולט),תגלה שאתה מסובב את ההגה יותר מידי כי אינטואיטיבית התרגלת לכך שרכב הבנזין שלך עם המנוע הקדמי ומרכז הכובד הגבוה מגדיל לך את הפניה. ברכב חשמלי כאשר מרכז הכובד נמוך ובמרכז של הרכב זה לא קורה, הרכב פשוט פונה לאן שהוא נדרש. קצת מוזר בהתחלה וכיף גדול שמתרגלים.

לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

תביעה יצוגית הוגשה וזכתה נגד שטראוס, אז מה? חוצמזה, אע"פ שלא הוגשה עדיין תביעה יצוגית  אין זה מונע כי בעתיד אכן תוגש תביעה יצוגית

רק אומר שתעשיית הרכב האמיתי, אחרי שנים של ניסיון  מתקשה לייצר רכבים בצורה נורמאלית.

לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

פחחח... אתה חי בישראל? כבעל רכב חשמלי אתה תשלם את אותו מס שאני משלם עבור הבנזין שאני צורך אך בשם אחר ו/או צורה אחרת. אני מקווה שאתה זוכר כי מי שרוכש רכב בנזין עם אגרת רישוי גבוהה בעצם מסבסד את אגרת הרישוי הנמוכה שלך

בדיוק ההפך. עד שכל עם ישראל ואחותו יעברו לצעצועים חשמליים, אתם תסבדבדו לי את הטסלה, בדיוק כמו שהאמריקאים ובאיחוד חברות הרכב האמיתי מסבסדת לטסלה את המכוניות שלה. רק אתה תעשה את תחת חוקי המס המטורפים של מדינת ישראל על רכבי בנזין.

לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

ממש, כמוכן אם יש לך צמוד קרקע או חנייה פרטית (בטאבו הכוונה) ואתה עומד להתגורר בו שנים. למרבה השמחה אתה ממש לא תשתעמם אם אתה גר בדירה שכורה שנבנתה במילניום הקודם או שבשכונה שלך אתה חונה היכן שישנו מקום פנוי

אז אל תקנה רכב חשמלי (לא בציניות). אבל אם יש לך חניה, עדיף חשמלי והרבה יותר נוח.

לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

הצחקתני, זו הסיבה העיקרית שבגללה לא הייתי נוגע ברכב הזה (לא רכב חשמלי בכלל, אלא ה"טסלה") עם מקל. במקום להזיז את היד ימינה, למשש את הפנל וללחוץ על הכפתור הימני ביותר בשורה התחתונה כדי להפעיל/להפסיק מזגן אני צריך להפנות מבט, להסתכל ולבחור תפריט/תת-תפריט/אופצייה? נפלת על הראש

אז תלמד אנגלית, הרכב מבין. מעבר לעובדה שחלק גדול מרכבי האמת דורש ממך את אותו דבר, רק עם מסכים יותר קטנים ותפריטים יותר מבולגנים.

 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Uri-G כתב:

די...נו...תפסיק. עלית עלינו. אנחנו נוסעים בצעצוע, לא ברכב אמיתי כמו הבנזין שלכם, הכי כיף בנזין.

אז נכון הצעצוע שלנו מנצח רכב אמיתי על המסלול(בלי שום קשר לזה שהוא מנצח במבחני תאוצה ועולה שליש מחיר מהרכב "האמיתי"):

 הצעצוע הכי טוב שהיה לי, וכבר היו לי דברים אמיתיים שעלו פי שלוש ולא התקרבו לחוויה של הצעצוע הזה 😁 

 

וואי וואי

 

מישהו כאן עבר התמוטטות עצבים או סובל מתסביך נחיתות...

 

לפני 12 שעות, Uri-G כתב:

בקיצור, כשאתה רואה אותנו מאיצים ומשאירים אותך רחוק ברמזור, בבקשה אל תפריע לנו אנחנו סובלים בצעצוע שלנו

 

מאיץ? איפה? בישראל? פחחח...

עריכה אחרונה על ידי Korgan
  • רעיון גרוע 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, Uri-G כתב:

שקשקשנים ב carsforum

כתב משתמש בקארספורום.

 

לפני 45 דקות, Uri-G כתב:

לא יכול להיות שהיא מצליחה לעשות מה שפאר תעשית האמת, עם כמעט 100 שנות ניסיון, מתקשה לעשות, וטסלה הצעצועית עושה בכזו קלות?!

היא לא עושה שום דבר בקלות.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, Uri-G כתב:

בדיוק ההפך. עד שכל עם ישראל ואחותו יעברו לצעצועים חשמליים, אתם תסבדבדו לי את הטסלה, בדיוק כמו שהאמריקאים ובאיחוד חברות הרכב האמיתי מסבסדת לטסלה את המכוניות שלה.

 

מה שנכון - נכון. ככה זה כאשר נותנים לאידיוטים לנהל מדינות.

 

לפני 54 דקות, Uri-G כתב:

אז אל תקנה רכב חשמלי (לא בציניות). אבל אם יש לך חניה, עדיף חשמלי והרבה יותר נוח.

 

לאאאא. לא רואה את עצמי עושה את זה ב-8-10 השנים הקרובות. רכב חשמלי לא פותר לי שום בעיה מהותית בתחבורה. עדיין צריך לנהוג. עדיין צריך לחפש חנייה. עדיין צריך לעמוד בפקקים. מעדיף נת"צ או רכבת קלה 2 דקות הליכה מהבית. (הרבה יותר נוח)

 

בינתיים יש אחלה מכונית בנזין עם מזגן טוב אשר מטופלת לפי הספר מהיום הראשון. 0 תשלומים, ביטוח זול (2,300 חובה ומקיף) וירידת ערך זניחה.

 

לפני 8 דקות, David32 כתב:

היא לא עושה שום דבר בקלות.

 

היא גם מכונית מאוד יקרה. הסיבה היחידה שטסלה עולה 190 אלף ולא 400 אלף זה כי אנחנו משלמי המיסים חבורה של מטומטמים שמוכנים לסבסד צעצועים של עשירים במקום שהכסף ילך לצרכים שיטיבו עם כלל הציבור. (תחבורה ציבורית, לדוגמא)

עריכה אחרונה על ידי Korgan
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Uri-G כתב:

 

אם אי פעם תיסע ברכב חשמלי (עדיף טסלה כי זה יותר בולט),תגלה שאתה מסובב את ההגה יותר מידי כי אינטואיטיבית התרגלת לכך שרכב הבנזין שלך עם המנוע הקדמי ומרכז הכובד הגבוה מגדיל לך את הפניה. ברכב חשמלי כאשר מרכז הכובד נמוך ובמרכז של הרכב זה לא קורה, הרכב פשוט פונה לאן שהוא נדרש. קצת מוזר בהתחלה וכיף גדול שמתרגלים.

 

 

 

אם היית מבין, היית יודע שבמודל 3 יש היגוי מהיר במיוחד עם 2 סיבובים בלבד מנעילה לנעילה, בגלל זה צריך פחות לסובב את ההגה. כנראה שמעולם לא נהגת ברכב עם היגוי פרוגרסיבי כי שם יש אפקט דומה רק נכון יותר כי ההיגוי לא עצבני כל הזמן. 

לפני שעתיים, Korgan כתב:

 

 

היא גם מכונית מאוד יקרה. הסיבה היחידה שטסלה עולה 190 אלף ולא 400 אלף זה כי אנחנו משלמי המיסים חבורה של מטומטמים שמוכנים לסבסד צעצועים של עשירים במקום שהכסף ילך לצרכים שיטיבו עם כלל הציבור. (תחבורה ציבורית, לדוגמא)

זה באמת סכומים פסיכיים שלא מובן לי איך אף אחד לא צועק המלך הוא עירום. בעלות הסבסוד הזה (יחד עם הפסד הבלו והרישוי) כבר יכלו לממן תחבורה ציבורית חינם או להגדיל משמעותית את היצע הקווים כך שגם קווים מפסידים יפעלו. 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה סיבות:

 

1. אנחנו נמצאים בתקופה שאי אפשר להגיד שום דבר על הדברים האלה כי באופן אוטומטי יכניסו אותך לקטגוריה של "ימני סוגד טראמפ ומכחיש שינוי אקלים".

 

2. קשה מאוד להפריד בין מדע (=אקלים משתנה) ובין אינטרסים כלכליים/פוליטיים. (=אקלים משתנה, אבל אין לנו שמץ של מושג מה גורם לזה ואיך לטפל בזה. בכל אופן בינתיים אני וחברים שלי נגזור קופון בתחפושת שאנחנו מצילים את המין האנושי)

 

אז מסבסדים מכוניות יוקרה לעשירים

משקיעים הון בטורבינות רוח שהורסות את הנוף, הורגות ציפורים ומפיקות בקושי מספיק חשמל בשביל להדליק את האור בשירותים שלי

 

אבל היי זה "ירוק".

 

עריכה אחרונה על ידי Korgan
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Korgan כתב:

מה שנכון - נכון. ככה זה כאשר נותנים לאידיוטים לנהל מדינות.

 

לפני 33 דקות, Korgan כתב:

 אינטרסים כלכליים/פוליטיים. (=אקלים משתנה, אבל אין לנו שמץ של מושג מה גורם לזה ואיך לטפל בזה. בכל אופן בינתיים אני וחברים שלי נגזור קופון בתחפושת שאנחנו מצילים את המין האנושי)

 

ענית לעצמך על השאלה

 

אידיוטים הם בטוח לא.

פשוט יש להם אינטרסים שלא בדיוק תואמים את האינטרסים שלך או שלי, פלוס עוד אינטרסים נסתרים שאתה או אני לא מודעים אליהם.

ניחוש פרוע - אותם אינטרסים ניסתרים כוללים להישאר בכסא כמה שיותר פלוס לרפד את קרנות הנאמנות של עצמם ושל אלה שעוזרים להם להישאר בעמדות כח.

 

ואתה יודע מה - לפני שאתה קורא להם אידיוטים, תהיה בטוח שאם תגיע לתפקיד כזה, אתה תתנהג בדיוק כמוהם. השחקנים מתחלפים, חוקי המשחק נשארים אותו דבר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Uri-G כתב:
לפני 5 שעות, Haim_gds כתב:

נכון. ו(כמעט)כל השאר קשקשת

ברור. רק מה שקשקשנים ב carsforum שראו איזה חצי סרטון דמיקולו מאיטרסנט בשקל הוא האמת 🥴 לא לינקים מכל העולם ואחותו. כמות אין משמעה איכות ("מיליון זבובים אוכלים" וגו'), אני לא יודע מי/מה אתה אך כפי שזה נשמע אתה פאנבוי ממש רציני של "טסלה"

לפני 5 שעות, Haim_gds כתב:

תמרון חרום+הצטיינות במבחני ריסוק פאסיביים מופיעים גם באי-אלו מכוניות אחרות, אתה משווה רכב אחד עם כל רכב אחר שאתה בוחר כדי  ל"הוכיח"?

אבל חשבתי שטסלה היא צעצוע?! לא יכול להיות שהיא מצליחה לעשות מה שפאר תעשית האמת, עם כמעט 100 שנות ניסיון, מתקשה לעשות, וטסלה הצעצועית עושה בכזו קלות?!

אני לא ממש מבין מה הקשר בין התשובה שלך לטיעון שלי, אתה בוחר לפי רצונך מכוניות מסוימות עם יתרונות/חסרונות כלשהם ומשווה ללא שום קשר ל"טסלה". אני היחידי שמוצא כי זה מוזר? אתה אפילו לא משווה תפוחים לאגסים אלא ציפורים לדגים... 

הידעת כי הריקשות של "טאטא" הרבה יותר זולות מה"טסלה"?

הידעת כי דיסקו 4 של "לנד רובר" הרבה יותר קשוח בשטח מה"טסלה"?

לפני 5 שעות, Haim_gds כתב:

אפשר פירוט והסבר?

אם אי פעם תיסע ברכב חשמלי (עדיף טסלה כי זה יותר בולט),תגלה שאתה מסובב את ההגה יותר מידי כי אינטואיטיבית התרגלת לכך שרכב הבנזין שלך עם המנוע הקדמי ומרכז הכובד הגבוה מגדיל לך את הפניה. ברכב חשמלי כאשר מרכז הכובד נמוך ובמרכז של הרכב זה לא קורה, הרכב פשוט פונה לאן שהוא נדרש. קצת מוזר בהתחלה וכיף גדול שמתרגלים.

מודה ומתוודה, לא ידעתי על זה, אני נוסע עם רכב בנזין בעל הנעה אחורית (השחור בסימלון) ומעולם לא הרגשתי כי הוא מרחיב את הפניה. (דווקא להיפך אם כבר)

בכל מקרה זה נשמע קצת מוזר, זווית הגילגול נקבעת ברובה ע"י קשיחות/שיכוך המתלים ומבנה/קשיחות השלדה, מרכז הכובד הוא פרמטר פחות חשוב

לפני 5 שעות, Haim_gds כתב:

תביעה יצוגית הוגשה וזכתה נגד שטראוס, אז מה? חוצמזה, אע"פ שלא הוגשה עדיין תביעה יצוגית  אין זה מונע כי בעתיד אכן תוגש תביעה יצוגית

רק אומר שתעשיית הרכב האמיתי, אחרי שנים של ניסיון  מתקשה לייצר רכבים בצורה נורמאלית.

רק אומר שתעשיית המזון, אחרי שנים של ניסיון  מתקשה לייצר לאפה בפיתה בצורה נורמאלית כמו ה"שמן".

לפני 5 שעות, Haim_gds כתב:

פחחח... אתה חי בישראל? כבעל רכב חשמלי אתה תשלם את אותו מס שאני משלם עבור הבנזין שאני צורך אך בשם אחר ו/או צורה אחרת. אני מקווה שאתה זוכר כי מי שרוכש רכב בנזין עם אגרת רישוי גבוהה בעצם מסבסד את אגרת הרישוי הנמוכה שלך

בדיוק ההפך. עד שכל עם ישראל ואחותו יעברו לצעצועים חשמליים, אתם תסבדבדו לי את הטסלה, בדיוק כמו שהאמריקאים ובאיחוד חברות הרכב האמיתי מסבסדת לטסלה את המכוניות שלה. רק אתה תעשה את תחת חוקי המס המטורפים של מדינת ישראל על רכבי בנזין.

כנראה שלא ממש שמת לב אך זה מה שאמרתי... אולם התעלמת מזה שה"חיים הטובים" עם רכב חשמלי הם תופעה זמנית עד שיוטל המיסוי החדש.

לפני 5 שעות, Haim_gds כתב:

ממש, כמוכן אם יש לך צמוד קרקע או חנייה פרטית (בטאבו הכוונה) ואתה עומד להתגורר בו שנים. למרבה השמחה אתה ממש לא תשתעמם אם אתה גר בדירה שכורה שנבנתה במילניום הקודם או שבשכונה שלך אתה חונה היכן שישנו מקום פנוי

אז אל תקנה רכב חשמלי (לא בציניות). אבל אם יש לך חניה, עדיף חשמלי והרבה יותר נוח.

בלי ציניות, אני יכול לרכוש ולהשתמש ברכב חשמלי (אני גר בישוב בבית פרטי עם חנייה במרחק של כחמישה מטרים מארון החשמל) אבל כשאני מסתכל על משפחה/חברים אני יכול למצוא אולי אחד עם תנאים שיאפשרו לו להשתמש ברכב חשמלי מלא.

הרכב בנזין שלי טוב/מתאים/מהנה מספיק שאני לא מוצא צורך להחליף אותו, ובוודאי לא ברכב שהיתרון היחידי שיש לו (לטעמי לפחות) הוא יכולת האצה מדהימה.

לפני 5 שעות, Haim_gds כתב:

הצחקתני, זו הסיבה העיקרית שבגללה לא הייתי נוגע ברכב הזה (לא רכב חשמלי בכלל, אלא ה"טסלה") עם מקל. במקום להזיז את היד ימינה, למשש את הפנל וללחוץ על הכפתור הימני ביותר בשורה התחתונה כדי להפעיל/להפסיק מזגן אני צריך להפנות מבט, להסתכל ולבחור תפריט/תת-תפריט/אופצייה? נפלת על הראש

אז תלמד אנגלית, הרכב מבין. מעבר לעובדה שחלק גדול מרכבי האמת דורש ממך את אותו דבר, רק עם מסכים יותר קטנים ותפריטים יותר מבולגנים.

למה לי בכלל להתאמץ? יש לי רכב "מכופתר" היטב והמסך מגע היחידי הקיים בו הוא של יחידת הראש ותו לא. מספיק לי.

אני חושב כי אני דובר אנגלית לא ממש רעה ומשתמש בממשקי זיהוי דיבור במגוון רב של כלים וזה לא "שוס" גדול בשבילי. נחמד? כן משנה חיים? ממש לא.

Korgan כבר ענה את מה שרציתי לומר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאלה חפרתם, זה שרשור בנושא טסלה

תעלו באופ טופיק פוסט רגשי/נפשי/פסיכולוגי בעניין

 

לו היה טסלה 7 מקומות במחיר שפוי (מאמין שיהיה תוך פרק זמן לא ארוך)  היום קונה, כן משחק, לא משחק, רכב נפלא, מה העניין לצאת עליו? לא בא לך על תקנה אבל למה אישי, הוא נעלב...

  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Korgan כתב:

מאיץ? איפה? בישראל? פחחח...

שמע, אני יודע שזה לא פעם ראשונה שאנחנו מדברים על זה, אבל תל אביב זה לא כל ישראל.

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעזוב, מי שגר בתל אביב חושב שהאספלט בפריפריה ירוק יותר ומי שגר בפריפריה חושב שהאספלט בפריפריה ירוק יותר, שניהם טועים, כל הארץ זה אספלט שחור (תרתי משמע).

 

אתה יכול להאיץ בשימוש מיוחד שתעשה ברכב בשעות מתות ו/או בכבישים נידחים יותר, אבל אנחנו מדברים על שימוש רגיל ברכב בשעות רגילות ובכבישים רגילים ולא על אנשים שהתחביב שלהם הוא לנהוג מהר ויתאמצו במיוחד בשביל כך.

 

בשביל התנאים האלה ממש לא צריך ביצועים של טסלה ואין גם מה לרצות ביצועים של טסלה אבל מי שזה עושה לו את זה בבקשה. גם לא מפריע שיש בארסנל ביצועים רק צריך להיות מחובר למציאות בנוגע למה אפשר לעשות איתם.

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 4 שעות, Korgan כתב:

 

מאיץ? איפה? בישראל? פחחח...

בשביל נהיגה מנהלתית לא צריך יותר מביצועים של אלטו ועגלות אחרות בסגנון. אבל משום מה מלא אנשים פה מטומטמים וקונים מכוניות עם הספקים גבוהים בהרבה. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...