Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 6 דקות, Turbulence כתב:

אה עדיין לא הבנת שיש פה כמה טרולים שפשוט ממשיכים לזרוק טענות מטופשות

 

המספרים מדברים בעד עצמם בכל מקרה. המסירות של המודל 3 רק עולות.

שמתי לב, אבל אני נהנה להגיב לשניצל :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 8 דקות, eitanuch כתב:

זה נכון, אבל אנחנו חוזרים לשאלה למה אנשים שונים קונים מכוניות שונות? למה לא כולם קונים טויוטה קורולה? 

 

אם מדברים על רכישת רכב ספורט, יש לזה כל מיני סיבות פסיכולוגיות וסוציולוגיות, אבל אם נתמקד רק בסיבה של רכישת רכב ספורט מתוך ציפיה שיהיה ניתן למצות את ביצועיו בכבישי ארצנו במהלך אורח חיים רגיל של אדם רגיל, אצל חלקם יש חוסר התאמה מוחלט בין הציפיות למציאות, אצל חלקם חוסר התאמה חלקי ואצל חלקם (הקטן) יש התאמה מלאה.

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, evc כתב:

 

אם מדברים על רכישת רכב ספורט, יש לזה כל מיני סיבות פסיכולוגיות וסוציולוגיות, אבל אם נתמקד רק בסיבה של רכישת רכב ספורט מתוך ציפיה שיהיה ניתן למצות את ביצועיו בכבישי ארצנו במהלך אורח חיים רגיל של אדם רגיל, אצל חלקם יש חוסר התאמה מוחלט בין הציפיות למציאות, אצל חלקם חוסר התאמה חלקי ואצל חלקם (הקטן) יש התאמה מלאה.

 

 

 

 

 

 

 

 

את מי מעניין עניין ההתאמה?

יתרה מזאת למה כל השרשור הזה על טסלה? לפי הטענות של ההזויים פה' כל רכישת רכב מעל קיה פיקנטו מיותרת, הרי יגיע לחיפה באותו זמן וכו'

יאלה, מחכה לטסלה מגודלת מקומות ומזמין ישר.

גם מבחינת שמירת ערך לבינתיים זה עסקה פשוט מצויינת.

בחיי, מעולם לא ראיתי כזה שנאה לחובבי מותג מסוים מכל סיבה שהיא.

עריכה אחרונה על ידי אליהו שבת
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, אליהו שבת כתב:

את מי מעניין עניין ההתאמה?

יתרה מזאת למה כל השרשור הזה על טסלה? לפי הטעונות של ההזויים פה כל רכישת רכב מעל קיה פיקנטו מיותרת, הרי יגיע לחיפה באותו זמן וכו'

יאלה, מחכה לטסלה מגודלת מקומות ומזמין ישר.

גם מבחינת שמירת ערך לבינתיים זה עסקה פשוט מצויינת.

בחיי, מעולם לא ראיתי כזה שנאה לחובבי מותג מסוים מכל סיבה שהיא.

אני מבין שלא נכחת למה שהלך בשרשור המקביל. זה היה דורש כניסה לכוננות ספיגה. היית מגלה שאילון מאסק עבר השתלת שיער ולכן לא כדאי לקנות את הרכב.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Turbulence כתב:

אה עדיין לא הבנת שיש פה כמה טרולים שפשוט ממשיכים לזרוק טענות מטופשות

 

ברור כל מי שלא מסכים איתך ומציג נקודת מבט אחרת הוא טרול. אהא.

עריכה אחרונה על ידי Korgan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, אליהו שבת כתב:

אתם פשוט הזויים בתגובות, בא נתחיל בשביל מה בן אדם רוכש רכב?

רק בשביל להגיע מא' לב'? אם כן מדוע לא כולם קונים יונדאי איוניק? מחיר טוב, חסכוני, ומגיע בצורה בטיחותית מא' לב'.

אממה יש עוד סיבות למה לקנות רכב מסוים ולשלם עליו יותר.

לראשונה בישראל נפתחה אופציה לקניית רכב במחיר שהרבה יותר אנשים מסוגלים לרכוש (ולא משנה באיזה צורה לטובת הדיון הזה) אשר נותן דברים שעוד לא היו בגזרת המחיר הזה (ובכלל לא היו) לאחד זה העניין הטכנולוגי ולאחד זה מהירות טיל השיוט המטורפת (כן, כן, עד לפני חצי שנה מי שרצה כאלו תאוצות שילם פי כמה וכמה ממחיר כל הרכב גם יחד).

בואו נדון על מעדן הגולן שחזר, מאמין שיהיו אגודות אגודות של אנשים שיטענו לכאן ולכאן וישמיצו את השני תוך הוכחות למה המרקם הישן יתר טוב.

שורה תחתונה, אנשים קונים את זה כי בא להם.

 

אל תנסו להכניס פה הסבר רציונלי שנראה לכם שיש, כי אין באמת.

 

רוצים רציונלי - עוד כמה ימים הולכים להשיק Dacia Jogger, גם זול, גם חסכוני, גם קומפקטי, גם יביא אותך מא' לב' במהירות סבירה, גם 7 מקומות, גם חדש עם אחריות. יספק את הצרכים שלך מעל ומעבר.

 

טסלה (וגם איוניק5) זה לא רכב שקונים עם רציונל. לפחות לא ב2021, ולא בישראל. זה משהו שקודם קונים ואז מנסים להצדיק את הרכישה כי זה VFM מטורף כי זה נותן לך כל מיני נתונים שבחיים לא תשתמש בהם (אולי פעם אחת, ותהיה קרוב או מעבר ללכלך את התחתונים), אבל זה יעשה לך הרגשה טובה, וגם תוכל להשוויץ בהם פה בפורום וגם מול החברים/משפחה בפאב/על האש.

 

ואז - תוך שבועיים בערך - תתרגל לכל הטוב שיש לרכב להציע, זה יהיה פשוט "האוטו" בשבילך, ואתה רק תתעצבן מכל מיני דברים מציקים בו, כולל מולטימדיה, גג זכוכית, גלגלים שגורמים לך להרגיש כל אבן, פלסטיקים רופפים (אם יש כאלה), ו2500 שקל בחודש שאתה משלם לבנק.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, vadim6385 כתב:

שורה תחתונה, אנשים קונים את זה כי בא להם.

 

אל תנסו להכניס פה הסבר רציונלי שנראה לכם שיש, כי אין באמת.

 

רוצים רציונלי - עוד כמה ימים הולכים להשיק Dacia Jogger, גם זול, גם חסכוני, גם קומפקטי, גם יביא אותך מא' לב' במהירות סבירה, גם 7 מקומות, גם חדש עם אחריות. יספק את הצרכים שלך מעל ומעבר.

 

טסלה (וגם איוניק5) זה לא רכב שקונים עם רציונל. לפחות לא ב2021, ולא בישראל. זה משהו שקודם קונים ואז מנסים להצדיק את הרכישה כי זה VFM מטורף כי זה נותן לך כל מיני נתונים שבחיים לא תשתמש בהם (אולי פעם אחת, ותהיה קרוב או מעבר ללכלך את התחתונים), אבל זה יעשה לך הרגשה טובה, וגם תוכל להשוויץ בהם פה בפורום וגם מול החברים/משפחה בפאב/על האש.

 

ואז - תוך שבועיים בערך - תתרגל לכל הטוב שיש לרכב להציע, זה יהיה פשוט "האוטו" בשבילך, ואתה רק תתעצבן מכל מיני דברים מציקים בו, כולל מולטימדיה, גג זכוכית, גלגלים שגורמים לך להרגיש כל אבן, פלסטיקים רופפים (אם יש כאלה), ו2500 שקל בחודש שאתה משלם לבנק.

לבנתיים אנשים מאוד מרוצים, מי שלא מוזמן למכור, למיטב הבנתי אין ירידת ערך מכמה סיבות נכון לרגע זה, מתחת 200,000 שקל לכזה רכב שעלויות האחזקה נמוכות, בפועל לא הרבה יותר גבוה אם בכלל מאשר להחזיק אוקטביה חדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, אליהו שבת כתב:

את מי מעניין עניין ההתאמה?

 

אדם רציונלי לפני שהוא מגהץ 250 אלף שקל.

 

לפני 44 דקות, אליהו שבת כתב:

גם מבחינת שמירת ערך לבינתיים זה עסקה פשוט מצויינת.

 

מי שמחפש שמירת ערך משקיע בתיק מניות, לא במכונית.

 

עריכה אחרונה על ידי Korgan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, אליהו שבת כתב:

לבנתיים אנשים מאוד מרוצים, מי שלא מוזמן למכור, למיטב הבנתי אין ירידת ערך מכמה סיבות נכון לרגע זה, מתחת 200,000 שקל לכזה רכב שעלויות האחזקה נמוכות, בפועל לא הרבה יותר גבוה אם בכלל מאשר להחזיק אוקטביה חדשה.

בסדר גמור.

לא סותר את הטענה שלי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, אליהו שבת כתב:

לבנתיים אנשים מאוד מרוצים, מי שלא מוזמן למכור, למיטב הבנתי אין ירידת ערך מכמה סיבות נכון לרגע זה, מתחת 200,000 שקל לכזה רכב שעלויות האחזקה נמוכות, בפועל לא הרבה יותר גבוה אם בכלל מאשר להחזיק אוקטביה חדשה.

 

לא רוצה לאכזב אותך, אבל גם אם תנהג בטסלה 80 פעם מסביב לעולם לא תסגור את הדלתא מול אוקטביה חדשה. (במיוחד אם תלך על גרסת הדיזל)

 

זה לא רכב שקונים בשביל "לחסוך". (מי קונה רכב בשביל לחסוך?!)  זה רכב שקונים כי רוצים. זה בסדר גמור.

עריכה אחרונה על ידי Korgan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Korgan כתב:

 

אדם רציונלי לפני שהוא מגהץ 250 אלף שקל.

 

 

מי שמחפש שמירת ערך משקיע בתיק מניות, לא במכונית.

 

טסלה מחזירה עודף מ200K, אל תרשום סכום לא נכון.

 

אף אחד לא קונה טסלה בשביל שמירת ערך אלא בשביל הנאה וחיסכון, בדיוק כמו מי שקונה סקודה סופרב משיקוליו, אתה יכול גם עליו לרשום אותו דבר, מה נטפלת על מי שרוכש טסלה דווקא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, אליהו שבת כתב:

טסלה מחזירה עודף מ200K, אל תרשום סכום לא נכון.

 

דיברת על גרסת ה-7 מקומות.

 

לפני 1 דקה, אליהו שבת כתב:

אף אחד לא קונה טסלה בשביל שמירת ערך אלא בשביל הנאה וחיסכון, בדיוק כמו מי שקונה סקודה סופרב משיקוליו, אתה יכול גם עליו לרשום אותו דבר, מה נטפלת על מי שרוכש טסלה דווקא?

 

אם אתה רוצה לחסוך תשאיר את הכסף בחשבון. חסכון מיידי של 190 אלף שקל. בום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי אפשר לנסוע מחיפה ליהוד בנסיעה מינהלתית של שעה פלוס מינוס

ואפשר לעשות את הנסיעה הזו באותו זמן בדיוק ברכב שכל דקה בו גורמת לך הנאה (כל אחד ומה שעושה לו את זה).

 

אז אני הייתי ללא שום ספק מעדיף לנסוע בטסלה בכל יום על פני קורולה ב 120 או ב 140...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, Korgan כתב:

 

ברור כל מי שלא מסכים איתך ומציג נקודת מבט אחרת הוא טרול. אהא.

אצלך זה מקרה מיוחד. מזהים לפי הצורת כתיבה. 

 

לפני שעה, evc כתב:

אם מדברים על רכישת רכב ספורט, יש לזה כל מיני סיבות פסיכולוגיות וסוציולוגיות, אבל אם נתמקד רק בסיבה של רכישת רכב ספורט מתוך ציפיה שיהיה ניתן למצות את ביצועיו בכבישי ארצנו במהלך אורח חיים רגיל של אדם רגיל, אצל חלקם יש חוסר התאמה מוחלט בין הציפיות למציאות, אצל חלקם חוסר התאמה חלקי ואצל חלקם (הקטן) יש התאמה מלאה.

בסופו של דבר הקיום של מגוון מכוניות הוא לטובתנו ולפעמים חוסר ההתאמה הוא דווקא זה שמגדיל את השונות.

 

להגיע מנקודה א לנקודה ב אפשר גם על סוס, אפשר גם בסקודה סופרב, אפשר גם במרצדס נוצצת ואפשר גם במודל 3. כרגע מדובר ברכב שנותן הצצה לאיך רכב חשמלי אותנטי אמור להיראות (ולא איזה יצור כלאיים מוזר) במחיר שפוי לחלוטין. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...