Jump to content

Holland

  • פרסום הודעות

    39
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

אודות Holland

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. עד היום קניתי לאורך השנים 8 רכבים משומשים וכולם שירתו אותי היטב. לא היו לי בעיות עם אף אחד מהרכבים האלה להוציא רכב אחד ספציפי שידעתי מראש שיש בעיות אמינות עם הדגם אבל החלטתי ללכת על זה בכל זאת (מדובר ברכב נהדר ונדיר יחסית, אבל לא מאוד אמין - תקראו את השרשור של HANS ותבינו) וגם ברכב ההוא השד לא היה כזה נורא. אין לי שום בעיה לקנות רכב חדש אבל מעולם לא שקלתי לקנות כזה, פשוט חבל על הכסף.
  2. לרכוש רכב משומש בן 2-3 זה לא כזה דרמטי, ואישית אני גם די נהנה מהתהליך. חוץ מזה, כפי שכתבו לך אחרים, גם לרכוש רכב חדש מסוכנות דורש התעסקות. אחרי שהצלחתי להתפקס על רכב מסוים (שזה היה החלק הכי קשה בתהליך...), מצאתי בלוח אחד עם נתונים טובים באוטודיל, נסעתי וקניתי לאחר בדיקת מכון שלקחה שעה בערך. בלי דרמות ובזבוז זמן ובלי צורך ליישר קו. רכשתי רכב בן שנתיים באזור 110 כשחדש היה עולה לי 170 פלוס, ואני מבסוט. רק נאלצתי להתפשר על צבע. הרכב נהדר ומשרת אותי מעולה. אותו דבר לגבי הרכב של זוגתי, אבל הוא נרכש מחברת ליסינג והוא נוסע מעולה כבר 4 שנים עם 0 תקלות והיא מאוד מרוצה (וגם הרכב הקודם שלה היה מליסי
  3. 1. לא מבין את ההפחדות הגורפות נגד רכב יד 2. אני ובני משפחתי קנינו כמה רכבים משומשים ולא נתקלנו בבעיה מיוחדת. את הרכב הנוכחי קניתי באוטודיל והיתה חוויה מעולה. 2. התיאוריה שעלתה פה על ידי כמה חברים כאילו מי שיש לו כסף בהכרח יעדיף רכב חדש אינה נכונה. אני למשל יכול לקנות רכב חדש בקלות אבל עד היום רכשתי רק רכבים משומשים עם 3-4 שנים על הכביש. 3. אני מעדיף לקנות רכב באמצעות הלוואה. ניתן לקבל הלוואה על חשבון קרן השתלמות או קופת גמל בריבית נמוכה ולהשקיע את ההון העצמי כדי לייצר ערך יותר גבוה מהריבית של ההלוואה.
  4. אני מבין שהשרשור אמור להעביר מסר שעדיף לרכוש רכב חדש כי אי אפשר לדעת מה המצב של הרכב המשומש. אדבר על עצמי: מצבי הכלכלי מאפשר לי לקנות בקלות רכב חדש ועדיין עד היום קניתי לי ולאשתי רק רכבים משומשים (2-4 שנים על הכביש) כי לדעתי זה הכי משתלם כלכלית. עד היום הכל היה בסדר ולא נפלתי על שום רכב שעשה בעיות. השיקול היחיד מבחינתי לרכוש רכב חדש זה נושא הבטיחות שעשה קפיצה גדולה.
  5. מדובר ברכב מאוד נדיר, לא טויוטה קורולה, לא הגיוני שמישהו מסנן ל-30 קמ. בכל מקרה, ההפרש בין 29 ל-32 הוא מאוד זניח ובהחלט לא ברור למה לא לפרסם את הנתון האמיתי. לדעתי הכותרת הבומבסטית עושה עוול לבעל העסק. גם לא ברור לי איך עוברים מרכב כזה מדהים לסיטרואן C5....
  6. מאוד אוהב פוסטים כאלה. תתחדש ותהנה מהרכב! גם אני פוזל להוסיף רכב סופ"ש לחניה. מתישהו זה יקרה.
  7. יצא לי לקנות כמה רכבים מליסינג ואף פעם לא היתה לי בעיה איתם. יש גם יתרונות מקניה מחברת ליסינג: בניגוד למוכר פרטי, יש כתובת למי לפנות במקרה של בעיה וגם אפשר לקבל יישור קו ואחריות מסוימת. אני לא הייתי פוסל רכישה כזו. כמובן שכדאי לקחת את הרכב לבדיקה, אבל זה נכון גם לקניה מפרטי. אגב, גם לגבי רכב פרטי שנמצא מחץ לאחריות אי אפשר לדעת איך טופל.
  8. הרכבים של אאודי נראים הרבה יותר טוב בצורת סטיישן
  9. נשמע לי כמו פערים של מביני ענין ולא משהו שאדם רגיל מרגיש. אני טועה? מרגישים את ההבדל ביום יום או רק על מסלול?
  10. מענין מאוד לקרוא, תתחדש! מה ההבדל המהותי בין M235 ל-M2?
  11. צעד מבורך, למרות שדי ברור שלא כל הדיווחים יהיו אותנטיים דיווח לגבי מחיר עסקה קיים בארה"ב
  12. אתה צודק. אבל מזדה 2006 זה 6 שנים יותר מתקדם מההונדה. ועדיין זה סדר גודל אחר של מחיר לעומת המחיר של ההונדה. הבעיה של ההונדה זה שהמחיר שלה נמצא באזור של רכבים מעולים חדשים. לגבי שמירת ערך, אתה צודק. אני עוקב אחרי השוק של מזדה MX5 כבר הרבה זמן וגם שוקל לקנות אחת, והמחיר כמעט לא זז.
  13. נראה לי שהויכוח פה הוא לא האם יש ערך או הצדקה בלרכוש רכב בן 20 אלא האם יש הצדקה לרכוש רכב בן 20 ב-150- 200 אש"ח. אם ה-S2000 היה עולה 50 אש"ח, אני מניח שלא היתה טענה. אני מתחבר לתהייה על רכישת רכב ישן בסכום כל כך גבוה כשבפחות מחצי מחיר אפשר לקנות מיאטה או רודסטר אחר.
×
×
  • Create New...