Jump to content

Holland

  • פרסום הודעות

    46
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

12 נייטרלי

אודות Holland

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. עכשיו נחשפתי לשרשור הזה. קודם כל, ProCC תתחדש ותהנה מהרכב! לגבי הדיון הכלכלי - זה רכב שעלה רק 50 אש"ח, כך ש"הנזק" הפוטנציאלי לא יכול להיות גדול ובטח לא מצדיק דיון כל כך חם. מענין לשמוע מה האמינות ועלויות האחזקה של רכב כזה לאורך זמן.
  2. לא ברור לי מי קהל היעד של הרכב הזה. העיצוב החיצוני משעמם והפנימי מזכיר לי רכב מהעשור הקודם (המסך נראה לא מקורי). הכל נראה זול, פלסטיקי ולא מזמין. לא להאמין שעד לא מזמן הונדה היה רכב נחשק בישראל....
  3. כמה עולה אחזקה של מרצדס כמו שלך לחודש (כולל הכל, אחזקה ופחת)? מניח שהפער מהפריוס הוא הרבה יותר מ-200 שח בחודש. בלי קשר, זה ענין של העדפה. אשתי לא תהיה מוכנה לנהוג במרצדס כזו גם אם תעלה רבע מהפריוס.
  4. זה לא מוגבל ל-15 אק"מ, אפשר לחדש את האחריות שוב ושוב. החיסכון המוכח בדלק (1/20) עדיין מצדיק את זה.... עשיתי חשבון פשוט של הפער בעלות הדלק ל-15,000 ק"מ בין רכב עם צריכה של 1/20 לרכב עם צריכה של 1/12. זה יוצא בערך 2700 ש"ח - לא שווה להחזיק היברידי למרות תשלום של 450 שח לאחריות סוללה?
  5. אני קורא את התגובות ואין לי מושג על מה אתם מדברים. הפריוס רכב נהדר, אמין מאוד וסופר חסכוני, וגם שומר לא רע על הערך שלו. והוא גם לא עגלה בכלל. לא פלא שהרבה אנשים מחליפים פריוס בפריוס. לדעתי זה רכב מאוד הגיוני למי שמחפש שקט וחיסכון. כפי שציינתי, לאשתי יש פריוס 2014 כבר כמעט 4 שנים. לפי החישובים שלי (המאוד מדויקים) הוא עולה לנו בערך 1600 שח בחודש, כולל הכל, כולל דלק, טיפולים וירידת ערך (נסיעה של 10,000 קמ בשנה). זה סכום נמוך ביחס לתמורה שהרכב הזה נותן.
  6. אדבר מניסיון לגבי טיוטה פריוס של אשתי דגם 2014: קנינו את הרכב מליסינג לפני 4 שנים עם 130 אק"מ וכיום יש לרכב 180 אק"מ. רכב מעולה, אמין ומאוד חסכוני (1/20). לרכב שלנו יש 0 תקלות עד היום, טיפול שנתי וזהו. לגבי הסוללה: עושים אחריות בטויוטה בכ-400 שח בשנה או 10 אק"מ ונוסעים בראש שקט. ממש במקרה השבוע החליפו לרכב שלנו סוללה חדשה בחינם, מניח שהסוללה תחזיק עד שנמכור את הרכב עוד כמה שנים. למי שמחפש רכב הגיוני, איכותי וזול מאוד לאחזקה, אני מאוד ממליץ.
  7. בחו"ל מקובל לקבל תקציב מהחברה עבור רכב ואז אפשר להוסיף מהכיס. קולגה בגרמניה לקח BMX X3M.
  8. Holland

    רכב חדש או יד שנייה

    עד היום קניתי לאורך השנים 8 רכבים משומשים וכולם שירתו אותי היטב. לא היו לי בעיות עם אף אחד מהרכבים האלה להוציא רכב אחד ספציפי שידעתי מראש שיש בעיות אמינות עם הדגם אבל החלטתי ללכת על זה בכל זאת (מדובר ברכב נהדר ונדיר יחסית, אבל לא מאוד אמין - תקראו את השרשור של HANS ותבינו) וגם ברכב ההוא השד לא היה כזה נורא. אין לי שום בעיה לקנות רכב חדש אבל מעולם לא שקלתי לקנות כזה, פשוט חבל על הכסף.
  9. Holland

    רכב חדש או יד שנייה

    לרכוש רכב משומש בן 2-3 זה לא כזה דרמטי, ואישית אני גם די נהנה מהתהליך. חוץ מזה, כפי שכתבו לך אחרים, גם לרכוש רכב חדש מסוכנות דורש התעסקות. אחרי שהצלחתי להתפקס על רכב מסוים (שזה היה החלק הכי קשה בתהליך...), מצאתי בלוח אחד עם נתונים טובים באוטודיל, נסעתי וקניתי לאחר בדיקת מכון שלקחה שעה בערך. בלי דרמות ובזבוז זמן ובלי צורך ליישר קו. רכשתי רכב בן שנתיים באזור 110 כשחדש היה עולה לי 170 פלוס, ואני מבסוט. רק נאלצתי להתפשר על צבע. הרכב נהדר ומשרת אותי מעולה. אותו דבר לגבי הרכב של זוגתי, אבל הוא נרכש מחברת ליסינג והוא נוסע מעולה כבר 4 שנים עם 0 תקלות והיא מאוד מרוצה (וגם הרכב הקודם שלה היה מליסי
  10. Holland

    רכב חדש או יד שנייה

    1. לא מבין את ההפחדות הגורפות נגד רכב יד 2. אני ובני משפחתי קנינו כמה רכבים משומשים ולא נתקלנו בבעיה מיוחדת. את הרכב הנוכחי קניתי באוטודיל והיתה חוויה מעולה. 2. התיאוריה שעלתה פה על ידי כמה חברים כאילו מי שיש לו כסף בהכרח יעדיף רכב חדש אינה נכונה. אני למשל יכול לקנות רכב חדש בקלות אבל עד היום רכשתי רק רכבים משומשים עם 3-4 שנים על הכביש. 3. אני מעדיף לקנות רכב באמצעות הלוואה. ניתן לקבל הלוואה על חשבון קרן השתלמות או קופת גמל בריבית נמוכה ולהשקיע את ההון העצמי כדי לייצר ערך יותר גבוה מהריבית של ההלוואה.
  11. אני מבין שהשרשור אמור להעביר מסר שעדיף לרכוש רכב חדש כי אי אפשר לדעת מה המצב של הרכב המשומש. אדבר על עצמי: מצבי הכלכלי מאפשר לי לקנות בקלות רכב חדש ועדיין עד היום קניתי לי ולאשתי רק רכבים משומשים (2-4 שנים על הכביש) כי לדעתי זה הכי משתלם כלכלית. עד היום הכל היה בסדר ולא נפלתי על שום רכב שעשה בעיות. השיקול היחיד מבחינתי לרכוש רכב חדש זה נושא הבטיחות שעשה קפיצה גדולה.
  12. מדובר ברכב מאוד נדיר, לא טויוטה קורולה, לא הגיוני שמישהו מסנן ל-30 קמ. בכל מקרה, ההפרש בין 29 ל-32 הוא מאוד זניח ובהחלט לא ברור למה לא לפרסם את הנתון האמיתי. לדעתי הכותרת הבומבסטית עושה עוול לבעל העסק. גם לא ברור לי איך עוברים מרכב כזה מדהים לסיטרואן C5....
  13. מאוד אוהב פוסטים כאלה. תתחדש ותהנה מהרכב! גם אני פוזל להוסיף רכב סופ"ש לחניה. מתישהו זה יקרה.
  14. יצא לי לקנות כמה רכבים מליסינג ואף פעם לא היתה לי בעיה איתם. יש גם יתרונות מקניה מחברת ליסינג: בניגוד למוכר פרטי, יש כתובת למי לפנות במקרה של בעיה וגם אפשר לקבל יישור קו ואחריות מסוימת. אני לא הייתי פוסל רכישה כזו. כמובן שכדאי לקחת את הרכב לבדיקה, אבל זה נכון גם לקניה מפרטי. אגב, גם לגבי רכב פרטי שנמצא מחץ לאחריות אי אפשר לדעת איך טופל.
×
×
  • תוכן חדש...