Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מתייעץ בקשר לרכישת פריוס 2008

הבנתי שזה רכב מעולה (עומד בתקציב שלי כרגע..)

הבעיה היחידה שהלחיצו אותי עליו היא שבגלל שעברו כבר 11 שנה , הסוללה ההיברדית לא תחזיק מעמד..

הרכב עשה 240,000 ק"מ

 

זה נכון שהסוללה כבר לא מחזיקה מעמד?

יש דרך לבדוק את מצב הבטריה לפני הרכישה?

 

תודה

פורסם

הסוללה מקורית צריכה להחזיק עד 10 שני או 240 אלף ק"מ, בגלל זה היבואן מאפשר לעשות ביטוח לסוללה רק עד 10 שנים או 200 אלף ק"מ.

זאת אומרת שאם סוללה מקורית, היא כבר קרובה לסוף החיים שלה.

יכול להיות שסוללה תחזיק מעמד עוד 100 אלף ק"מ (היו מקרים שסוללה מקורית החזיקה 400 אלף ק"מ) אבל גם יכול להיות שהיא תמות מחר, תלוי במצב הפנימי שלה.

אפשר לעשות בדיקת סוללה במוסכי יבואן ( עולה משהו כמו 100 שקל)

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם

סוללה זו הצרה האחרונה ברכב בן 11 שעבר המון ק"מ. יש עוד הרבה מכלולים שיתקלקלו ויכולים להתקלקל שיוציאו לך את המיץ.

אני לא הייתי נכנס לזה. חפש רכב עם מכלולים פשוטים יותר.

מה הדרישות ומה התקציב?.

פורסם
חבל על הכסף, זו הרפתקאה שתגמר לא טוב

 

ספר את זה לשכן שלי שהפיריוס שלו כבר עם הרבה מעל 300 ונוסעת סבבה.

הסוללה ברת החלפה, והכל תלוי במצב הרכב,

איך שמרו עליו וטיפלו בו.

וכמובן במחיר שכדאי לשלם עבורו.

×
×
  • תוכן חדש...