Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן, יש לי סקודה רומסטר 1.6 מודל 2008.

שמתי לב שהסל"ד שלי עומד מונע על 580-650 לפי מיטב ידיעתי ברכבי wv ואחיהם הסל"ד בסרק כשהרכב חם אמור להיות 1.0. האם אני צודק? המזגן קצת לא מקרר בעמידה אבל בנסיעה הוא מעולה. כמו כן הרכב מעט רועד בD ובניורטל הוא לא. הרכב מטופל בקסטרול הכי טוב וחלפים מקוריים בלבד.

בנוסף שמתי לב שכשאני עוזב את הגז בהילוך שני/שלישי ואחרי זה משלב גז עוד פעם, מורגשת מין דפיקה קלה שמורגשת יותר ככל שיש יותר אנשים באוטו. כאילו יש איזה חופש כזה... האם קרב סופו של הגיר? (הרכב על 180k) הגיר עבר תיקון בלוק שסתומים לפני כ8k אבל ההילוכים משתלבים בסדר והדפיקה התחילה ב1000 האחרון

הרכב בעל גיר אוטומטי התופעה פשוט קוראת רק בהילוכים השני והשלישי

תודה לעונים.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי eliran135
פורסם

יש לי רכב מאותו מודל ושנתון עם 142 K הרכב בבעלותי 7 שנים וקניתי אותו עם 25 K

- אצלי הסלד יושב על 1000 רק שהמזגן עובד וגם לא באופן קבוע , זו תופעה שהתחילה לפני 3 שנים - זה לא היה כך ,בעבר פתחתי שרשור על כך ,לצערי לא קבלתי תשובה שעזרה למצא את הבעיה . אם הסלד באזור 600 - לדעתי תקין

- הרכב מאוד רועד בעמידה כהמזגן דולק - לדעתי תמיד היה רעד אבל יכל להיות שהתגבר עם השנים - כנראה הגומי בתושבות מתיבש

- כמו שסקטי קימלר אומר - drives like a clock and shifts like a dream ביצעתי ריענון שמן פעמיים פעם ב 75 K ופעם ב 120 L כנראה יש לך אזה בעיה כל שהיא לך - תתיעץ עם ספי בצומת סגולה - הוא מכיר את הבעיה

פורסם
יש לי רכב מאותו מודל ושנתון עם 142 K הרכב בבעלותי 7 שנים וקניתי אותו עם 25 K

- אצלי הסלד יושב על 1000 רק שהמזגן עובד וגם לא באופן קבוע , זו תופעה שהתחילה לפני 3 שנים - זה לא היה כך ,בעבר פתחתי שרשור על כך ,לצערי לא קבלתי תשובה שעזרה למצא את הבעיה . אם הסלד באזור 600 - לדעתי תקין

- הרכב מאוד רועד בעמידה כהמזגן דולק - לדעתי תמיד היה רעד אבל יכל להיות שהתגבר עם השנים - כנראה הגומי בתושבות מתיבש

- כמו שסקטי קימלר אומר - drives like a clock and shifts like a dream ביצעתי ריענון שמן פעמיים פעם ב 75 K ופעם ב 120 L כנראה יש לך אזה בעיה כל שהיא לך - תתיעץ עם ספי בצומת סגולה - הוא מכיר את הבעיה

לבן דוד שלי יש כזאת 2010 הסל"ד עומד על 1.0 , המזגן מקרר יותר והאוטו פחות רועד בעמידה... הסל"ד שליי 650 עם מזגן...

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...